Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä lailla parisuhteesi todennäköisesti eroaa suurimmasta osasta muita?

Vierailija
19.01.2018 |

Otsikossapa tuo kysymys tuli. Keksitkö omasta parisuhteestasi jotain pientä tai isoa asiaa, joka erottaa teidät suurimmasta osasta muita? Olisi hauskaa lukea näitä. Mitäs av:laiset keksii??

Kommentit (260)

Vierailija
21/260 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on seksiä kolmesti vuodessa, vain me tiedämme suhteestamme, vihkisormuksia käytämme vain kotona, yhdessä 8 vuotta, joista 2 naimisissa. Matkustaessa järjestämme matkan silleen, että minä olen aina ensin perillä kohteessa ja mies tulee paikalle vasta seuraavana päivänä. Edes vanhemmat tai ystävät eivät tiedä, että olemme naimisissa. Kaikki tämä miehen työn takia.

Vierailija
22/260 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on seksiä kolmesti vuodessa, vain me tiedämme suhteestamme, vihkisormuksia käytämme vain kotona, yhdessä 8 vuotta, joista 2 naimisissa. Matkustaessa järjestämme matkan silleen, että minä olen aina ensin perillä kohteessa ja mies tulee paikalle vasta seuraavana päivänä. Edes vanhemmat tai ystävät eivät tiedä, että olemme naimisissa. Kaikki tämä miehen työn takia.

Mikä se sellainen työ on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/260 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sadomasokistinen seksielämä. Toki sitä on vähän vaikea arvioida, kuinka yleistä/harvinaista se parisuhteissa on. Ei ole tullut puheeksi esim. työpaikan kahvipöydässä.

Vierailija
24/260 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan huonoa seksiä ja sitäkin harvoin.

Miehellä surkea libido.

Vierailija
25/260 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen polyamorisessa suhteessa. :)

Vierailija
26/260 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on ympärileikattu ja hän on ulkomalaainen.

Vierailija
27/260 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oikeasti erottu, mutta se ei naapureille tai muille puolitutuille näy oikein mitenkään. Ollaan muutenkin oltu kotona vähän vuorotellen arkisin, eli meitä on harvemmin nähty yhdessä muutenkaan. Sukulaiset ja tutut toki tietävät asioiden oikean tilan.

Vierailija
28/260 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis suurin osa ihan tavallisia juttuja, ja jengi pitää niitä jotenkin uniikkeina?! 😂

Vierailija
29/260 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis suurin osa ihan tavallisia juttuja, ja jengi pitää niitä jotenkin uniikkeina?! 😂

Niin nykyäänhän mikään ei ole uniikkia. Vaikka harrastaisi joka ilta nyrkkinaintia, niin sekin olisi vaan ihan tavallinen juttu kaikille.

Vierailija
30/260 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menimme naimisiin neitsyinä ja muutimme saman katon alle vasta häiden jälkeen.

Ei ainutlaatuista, mutta varmaan nykyään melko harvinaista.

Vierailija
31/260 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei jutella mistään.

Ei harrasteta seksiä.

Ei olla nähty toisiamme alasti vuosiin.

Alusvaatteisillaan olen mielummin ystäväni edessä kuin mieheni.

Ihan asutaan normaalisti yhdessä. Ollaan naimisissa ja on lapsia.

Vierailija
32/260 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai. Sinullakin on ulkomaaalainen mies, ette välillä puhu viikkoon mitään, ikäeroa on 20 vuotta, etkä koskaan vaadi mieheltäsi mitään?

Varmaan.

Vierailija
33/260 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on ympärileikattu ja hän on ulkomalaainen.

Oih, ihanan erilaista, jännää, rohkeaa ja suvaitsevaista!

Vierailija
34/260 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyväpalkkaisessa työssä, joten mies on jäänyt koti-isäksi hoitamaan lapsia. Kaikki eivät "hyväksy" järjestelyämme.

Vierailija
35/260 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän suhteessa ei ole vaatimuksia. Kumpikin saa elää juuri niin kuin haluaa.

Tämä hyvä.

Vierailija
36/260 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan parikymppinen pariskunta jonka mies ei halua seksiä. On ihan seksuaalinen hetero, mutta nyt toista kuukautta kuiva kausi menossa.

Vierailija
37/260 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikospoliisi?

Vierailija
38/260 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rikospoliisi?

Poliitikko? Halla-aho? Kun on kokemustakin tuollaisesta...

Vierailija
39/260 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan mitenkään. Vaikea kuvitella että olisimme uniikkeja. No, flirttailemme juhlissa avoimesti ja estottomasti pöydän yli tai huoneen poikki. Kaveripariskunnat eivät tätä tee vaan käyttäytyvät asiallisesti. Muista en tiedä. Rakastamme toisiamme ja avioliitto on onnellinen, kai se on sekin nykyään erikoista ;)

Vierailija
40/260 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on molemmilla ollut omat asunnot koko avioliittomme ajan. Mitään suurempaa riitaa ei ole ollut mutta tuntuu vaan hyvältä olla välillä erillään kun ollaan tavattu hyvin nuorina. Ei tule liian riippuvaiseksi toisesta eikä kiintymys käy ahdistavaksi. Normaaliriitelyillä menty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän