Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juon tässä Taikamukista kahvia punainen hiusväri päässä, kohta laitan uunimakkaraa päivälliseksi ja illalla karaokeen. Mitäs te muut ?

Vierailija
19.01.2018 |

On nää legginsit muuten loistokeksintö, venyy ja paukkuu ja joka suuntaan !

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan tässä kabanossia poskeen ja illalla kakkoseen. mitäs muut?

Vierailija
2/53 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä yritys. Olet vaan säälittävä ja yksinäinen trolli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun lukusalissa ja yritän keskittyä tenttikirjaan, mutta eksyinkin tänne. Venyvät ja paukkuvat juoksulegginsit on jalassa kyllä.

Vierailija
4/53 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kaupungilla asioilla, legginsit kyllä jalassa mutta toppahousut vetäsin siihen päälle kun on kylmä ja asioilla ollessa kävin myös hautausmaalla.

Nyt makaan sängyssä ja syön Hariboja ja unelmoin amk:hon pääsemisestä.

Vierailija
5/53 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä yritys. Olet vaan säälittävä ja yksinäinen trolli.

Eiköhän tämä tarkoituksella ole tehty käyttäen asioita, jotka av raadin mukaan ovat wt :D

Vierailija
6/53 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää uunimakkaraa?

Vierailija
7/53 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tässä, venaan mun tyttöä Jasua koulusta ja mun raksua töistä. Sähköröökit tuli tänään, ei tarvi enää palelluttaa persettään parvekkeella. Juon  kahvia muumimukista ja vastapäisen kämpän kyylä  tuijottaa ihan kiimoissaan, sillä on niin rimpula muija että tälläinen kurvikas laatunaaras tietty kiinnostaa. 

Vierailija
8/53 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kuvottavan aloituksen joku keksinyt.

Vierailija
9/53 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tässä. Syön suklaata (85% kaakaota) ja juon kahvia. Äsken hain leipomosta täytetyn croisantin.

Omenakone surraa, radio soi ja 3 työhakemusta on tänään lähetetty.

Vierailija
10/53 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedän roiskeläppäpizzaa naamaan ja lähden kohta iltavuoroon, josta olen puolen yön aikaan kotona.

Vierailija
11/53 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä makaan sohvalla gollegehousuissa, reisikoivet on uunissa.

Äsken pyyhin pölyt. Nukuttaa. Join eilen pari kaljaa, hitusen krapulainen olo.

Hitsi oon junttimummo, vaikka olevinaan olen nopeaälyinen ja sivistynytkin.

Vierailija
12/53 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on taikamuki? Mullakin on päällä legginsit:)

Vierailija
13/53 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen suomalainen WT

Vierailija
14/53 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N15 kirjoitti:

Tyypillinen suomalainen WT

Tässä meillä on varsinainen Einstein... 😆

Vierailija
15/53 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nakkasin just mukuloille ranut ja nakit uuniin, ennenkuin isänsä tulee hakemaan viikonlopuksi. Sitten kipaisen siwaan hakemaan sidukkaa ja sipsiä. Tyttöjen ilta tulossa.

Vierailija
16/53 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistelen näitä herkullisia ja makeita appelsiineja, jotka ostin Kcitymarketista, 5 kg / 3 €. Ei niin kallista, näistä voi vääntää appelsiinimehuakin. Ja sitten pitäisi vääntää sämpylöitä, jos meinaa saada leipää pöytään. Hyvää ainakin appelsiinimehun kanssa.

T. Lidl-mies.

Vierailija
17/53 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venaan tässä että raksu tulee röökiltä ja tekee mun tatskan loppuun , illemmasta sit esittelee  mun siistii  uutta pantterii johki yökerhoon. Pennut on isällään  ni saadaan olla kaksin ! <3

Juustolenkkii uunis meilläki ja sit kaljaa ja sipsui. Oisin ostanut kirppikseltä päheen nahkaminarin mutta ei mennyt päälle vaikka mun koko on  tähänki asti ollu s, varmaa joku virhe kokolapus,,, onneks mulla on noi nahkaleggarit ja sit joku seksy toppi siihe. Toivottavasti saahaan joku kuskiks... ku ei täs oo varaa taksilla ajaa.

Vierailija
18/53 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon salmiakkikahvia ja viimeistelen digimaalausta painokuntoon.

Tänään laitoin vaatteet päälle perjantain kunniaksi 😄

Vierailija
19/53 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sulla on varaa iiittalaan, vai onko  miehesi rikas? Mulla on vain tälläinen pöllömuki joka maksoi tokmannilla 2e. ... Lidilstä hain ruuat viikonlopuksi ja energijuomaa, en voi juoda alkoa kun olen raskaana.

Nea, Niko, Nuutti ja Noel on ihan innoissaan ja samoin mies, meillä on tiukkaa mutta vauvat on niin <3 <3

Odotellaa josko sais kaupungilta isomman vuokrakämpän, täällä kaksiossa on ahdasta. Kun on toi koirakin!

Vierailija
20/53 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää ketju täynnä juntteja, hei oletteko niitä sossupummeja. Harrastuksena karaoke, siis ihan kamalan WT-tyyliä.

Nautin täällä juuri paistettuja croissanteja, tuotiin henk.kohtaisesti Ranskan parhaasta leipomosta. Kotiapulainen on siivonnut suuren kolmikerroksisen Westendissä sijaitsevan luxus-omakotitalomme lattiasta kattoon, ei pölyä missään, vaikka kokeilin valkoisella hansikkaalla. Kohta palvelusväki kattaa päivällisen ja menen nauttimaan superhypermaukkaan aterian.

Illalla menemme Oopperaan rentoutumaan. Menkää tekin Oopperaan sivistymään.