Juon tässä Taikamukista kahvia punainen hiusväri päässä, kohta laitan uunimakkaraa päivälliseksi ja illalla karaokeen. Mitäs te muut ?
On nää legginsit muuten loistokeksintö, venyy ja paukkuu ja joka suuntaan !
Kommentit (53)
Hyvä yritys. Olet vaan säälittävä ja yksinäinen trolli.
Istun lukusalissa ja yritän keskittyä tenttikirjaan, mutta eksyinkin tänne. Venyvät ja paukkuvat juoksulegginsit on jalassa kyllä.
Kävin kaupungilla asioilla, legginsit kyllä jalassa mutta toppahousut vetäsin siihen päälle kun on kylmä ja asioilla ollessa kävin myös hautausmaalla.
Nyt makaan sängyssä ja syön Hariboja ja unelmoin amk:hon pääsemisestä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä yritys. Olet vaan säälittävä ja yksinäinen trolli.
Eiköhän tämä tarkoituksella ole tehty käyttäen asioita, jotka av raadin mukaan ovat wt :D
Mitäs tässä, venaan mun tyttöä Jasua koulusta ja mun raksua töistä. Sähköröökit tuli tänään, ei tarvi enää palelluttaa persettään parvekkeella. Juon kahvia muumimukista ja vastapäisen kämpän kyylä tuijottaa ihan kiimoissaan, sillä on niin rimpula muija että tälläinen kurvikas laatunaaras tietty kiinnostaa.
Tosi kuvottavan aloituksen joku keksinyt.
Mitäs tässä. Syön suklaata (85% kaakaota) ja juon kahvia. Äsken hain leipomosta täytetyn croisantin.
Omenakone surraa, radio soi ja 3 työhakemusta on tänään lähetetty.
Vedän roiskeläppäpizzaa naamaan ja lähden kohta iltavuoroon, josta olen puolen yön aikaan kotona.
Minä makaan sohvalla gollegehousuissa, reisikoivet on uunissa.
Äsken pyyhin pölyt. Nukuttaa. Join eilen pari kaljaa, hitusen krapulainen olo.
Hitsi oon junttimummo, vaikka olevinaan olen nopeaälyinen ja sivistynytkin.
Mikä on taikamuki? Mullakin on päällä legginsit:)
N15 kirjoitti:
Tyypillinen suomalainen WT
Tässä meillä on varsinainen Einstein... 😆
Nakkasin just mukuloille ranut ja nakit uuniin, ennenkuin isänsä tulee hakemaan viikonlopuksi. Sitten kipaisen siwaan hakemaan sidukkaa ja sipsiä. Tyttöjen ilta tulossa.
Maistelen näitä herkullisia ja makeita appelsiineja, jotka ostin Kcitymarketista, 5 kg / 3 €. Ei niin kallista, näistä voi vääntää appelsiinimehuakin. Ja sitten pitäisi vääntää sämpylöitä, jos meinaa saada leipää pöytään. Hyvää ainakin appelsiinimehun kanssa.
T. Lidl-mies.
Venaan tässä että raksu tulee röökiltä ja tekee mun tatskan loppuun , illemmasta sit esittelee mun siistii uutta pantterii johki yökerhoon. Pennut on isällään ni saadaan olla kaksin ! <3
Juustolenkkii uunis meilläki ja sit kaljaa ja sipsui. Oisin ostanut kirppikseltä päheen nahkaminarin mutta ei mennyt päälle vaikka mun koko on tähänki asti ollu s, varmaa joku virhe kokolapus,,, onneks mulla on noi nahkaleggarit ja sit joku seksy toppi siihe. Toivottavasti saahaan joku kuskiks... ku ei täs oo varaa taksilla ajaa.
Juon salmiakkikahvia ja viimeistelen digimaalausta painokuntoon.
Tänään laitoin vaatteet päälle perjantain kunniaksi 😄
Miten sulla on varaa iiittalaan, vai onko miehesi rikas? Mulla on vain tälläinen pöllömuki joka maksoi tokmannilla 2e. ... Lidilstä hain ruuat viikonlopuksi ja energijuomaa, en voi juoda alkoa kun olen raskaana.
Nea, Niko, Nuutti ja Noel on ihan innoissaan ja samoin mies, meillä on tiukkaa mutta vauvat on niin <3 <3
Odotellaa josko sais kaupungilta isomman vuokrakämpän, täällä kaksiossa on ahdasta. Kun on toi koirakin!
Onko tää ketju täynnä juntteja, hei oletteko niitä sossupummeja. Harrastuksena karaoke, siis ihan kamalan WT-tyyliä.
Nautin täällä juuri paistettuja croissanteja, tuotiin henk.kohtaisesti Ranskan parhaasta leipomosta. Kotiapulainen on siivonnut suuren kolmikerroksisen Westendissä sijaitsevan luxus-omakotitalomme lattiasta kattoon, ei pölyä missään, vaikka kokeilin valkoisella hansikkaalla. Kohta palvelusväki kattaa päivällisen ja menen nauttimaan superhypermaukkaan aterian.
Illalla menemme Oopperaan rentoutumaan. Menkää tekin Oopperaan sivistymään.
Laitan tässä kabanossia poskeen ja illalla kakkoseen. mitäs muut?