Juon tässä Taikamukista kahvia punainen hiusväri päässä, kohta laitan uunimakkaraa päivälliseksi ja illalla karaokeen. Mitäs te muut ?
On nää legginsit muuten loistokeksintö, venyy ja paukkuu ja joka suuntaan !
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Minä makaan sohvalla gollegehousuissa, reisikoivet on uunissa.
Äsken pyyhin pölyt. Nukuttaa. Join eilen pari kaljaa, hitusen krapulainen olo.
Hitsi oon junttimummo, vaikka olevinaan olen nopeaälyinen ja sivistynytkin.
Yäk, todella hyvin saatu tänne aloituksen wt-meininkiä. Gollege ja olevinaan olen ja kalja ja kaikki.
En tajunnut että tämä oli siis kai olevinaan joku vitsi - aloitus tarkoituksena pilkata joitain.
Minä ainakin vastasin ihan tosissani :)
Nro. 4
Vierailija kirjoitti:
Makaan sohvalla, kaksi lapsista rakentelee dubloilla. Kolmas lapsi tulee kohta voimisteluharjoituksistaan Ruoaksi lämmitän eilisen jämät, eli riisiä ja kanaa kookoskastikkeessa. Kun mies tulee kotiin, lähdemme lidliin ostamaan ensi viikon ruokatarpeet. Karaokea en harrasta. Viiniä illalla ottaisin lasillisen, mutta olen raskaana. Eli jatkan sohvalla makoilua.
Miten te keksitte näitä! Nyt tuli jopa dublot kuvaan mukaan. Äsken oli golleget.
Hirveintä on se, että joku saattaa kirjoittaa tosissaan.
Sohvalla makailen minäkin leggareissa ja Marimekon tunikassa. Söin justiin ompun välipalaksi kun tulin töistä. Laitan kohta saunan päälle ja levitän joogamattoni, teen saunan lämpiämisen ajan joogaliikkeitä. Lapset isänsä kanssa miehen vanhempien mökillä yön yli ja tulevat huomenna kotiin. Käydään varmaan kaupungilla ja kauppahallissa ostamassa jotain hyvää sunnuntaiaamupalalle ja lähikaupassa tekemässä ruokaostoksia. Syödään ehkä huomenna ulkona, sunnuntaina laitetaan jotain ruokaa. Ulkoillaan huomenna ja sunnuntaina, katsotaan telkkaria, luetaan, mies käy katsomassa lätkäpelin.
Taikamukista tulee mieleen se vauvojen silikonikannella varustettu muki...
Nyt on todistettu, että jotkut vastaavat tosissaan. Voi vain toivoa, etteivät nuo golleget ja dublot kuulu siihen ryhmään.
Ehkä syön vielä jotain, laitan pyykit kuivausrumpuun kun kone on pyörinyt joskus tunnin päästä että on huomiseks puhtaita alkkareita. Sitten menen sänkyyn ja alan katsomaan Weightlifting Fairy Kim Bok Joo sarjan kolmea viimeistä osaa. Yritän nukahtaa ennen puoltayötä.
Juon kahvia vanhasta r-kiskan mukista keittiössä alasti ja teen aktiivisesti työhakemusta paikkaan jota olen epäpätevä hakemaan. Sitten lähen markettiin ostamaan kaljaa ja pakastepitsoja. Hyvää viikonloppua teillekin.
Tulin kiireellä ylitöistä kotiin, makkarat ja ranskalaiset uuniin ja samalla laitoin itseni valmiiksi. Kiireen laatu oli, että tunti aikaa syödä, käyttää koira ja olla lähdössä taas. Nyt syön sitä uunimakkaraa keikkavaatteet ja meikit päällä ja huomasin, että mun pitääkin lähteä bussille vasta noin 2 tunnin eikä vajaan tunnin päästä, koska keikkapaikan ovet aukeaakin kello 20 eikä 19. Eli olisin ehtinyt kokata ja laittautua ihan hyvin vielä senkin jälkeen.
On meillä varakkaillakin omat huolemme. Nykyisin on vaikea löytää luotettavaa palvelusväkeä. Olisiko joku teistä kiinnostunut toimimaan siivojana viikottain. Rehellinen pitää olla, minulla on paljon arvoesineitä, ja ahkera, vaadin hyvää työtä. Palkanmaksusta neuvotellaan. Bonuksena saat käyttää kuntosalia ja uima-allasta ja saunaa siivousurakan jälkeen. Oiva tilaisuus teille, jotka haluatte olla AKTIIVISIA. Tavataan vaikka ensi viikolla Hotelli Kämpin kokoustiloissa. Onko siis rehellistä, työtä pelkäämätöntä ihmistä vaikka palkkaa.?
Siis vailla palkkaa olevaa, nyt voit täyttää luonani aktiivimallin.
Mä sit luen niitä työnhakuja, joita alasti epäpätevinä teette. Enää ne ei jaksa ees huvittas. Kiittelen kauniisti Kelaa ja TE-toimistoa, joka saa tän rumban aikaiseksi. Ticotico.
Vittu ku vituttaa; pakko lähtee partsille röökaamaan vaikka perse jäätyy, sätkän saa käärittyy onneks sisätilois...vituks meni tääkin viikonloppu- raksu joutu puhaltaan mun luo tullessa ja promillet paukku vaikkei se ollu juonu kun yhen bissen ennen lähtöään!!! Samalla tietty paskalakit huomas että auton katsastus on vähä venyny, vittu sossu maksanu taaskaan ajallaan eikä muutenkaa ollu rahaa tullu. Mutsi lainas onneks satasen, sillä saa pari keissiä, ruokaa ny tuodaan ovelle jostain yhistyksestä onneks muutenki.
Melkein paniikkikohtausta pukkaa ku ajattelenki ettei raksu pääsiskää mun kans illalla paikalliseen; siellä on sentään Popeda!!! Naapurin Tuikku laitto mulle värin päähän jo aikasemmin tällä viikolla ja kirpparilta löyty leopardileggarit joiden pariks mulla opnki toppi...raksu kyllä sit vahtii mua tarkasti koska sen mielestä siinä on vähä turhanki antava dekoltee...hehhee, joku on joskus ottanu nenäänsä ku liian tarkkaan syynänny mun tissivakoo!
Juon Iittalan mustavalkoisesta Taika-mukista Biottan vihannesmehua (mehupaasto menossa). Tulin just saunasta, mies katsoo kaunareita, kissa nukkuu. Mukillisen ajan roikun palstalla, sitten otan uudestaan sukankutimen (7 veljestä monivärinen, jos haluatte tietää). Ja sohva on Ektorpin.
Katson TVstä uutisia ja vilkaisin palstaa, juuri söin tortilloja. Kohta kahvikuppi ja takas koneelle töiden pariin pariksi tunniksi, muutama kirjallinen juttu pakko saada valmiiksi tänä iltana. Viikonloppu alkaa minulla vasta huomenna...
Makaan sohvalla, kaksi lapsista rakentelee dubloilla. Kolmas lapsi tulee kohta voimisteluharjoituksistaan Ruoaksi lämmitän eilisen jämät, eli riisiä ja kanaa kookoskastikkeessa. Kun mies tulee kotiin, lähdemme lidliin ostamaan ensi viikon ruokatarpeet. Karaokea en harrasta. Viiniä illalla ottaisin lasillisen, mutta olen raskaana. Eli jatkan sohvalla makoilua.