Maria Veitola ja Mette & Miklu
Täällä ollaan valmiina ihmettelemään Kaivopuistolaista arkea :)
Kommentit (668)
Vierailija kirjoitti:
Ei Dannyn luontevuutta voi verrata Mettiin. Metistä huomaa hänen nuoren ikänsä. Kaikki nuoret haluavat luoda itsestään imagoa, ja yleensä ihminen on keski-ikään asti itsestään enemmän tai vähemmän epävarma.
Kenelle nyt tulee edes mieleen verrata Ilkka Lipsasta ja Metti Forssellia toisiinsa?!😂😂 Seittemänkymppistä pappaa ja kolmekymppistä nuorta naista. Enemmän minä kauhistelisin jos heissä olis jotain samaa.
Yllätyn aina, kun käyn täällä lukemassa kommentteja ennen kuin katson ohjelman, luen blogitekstin jne. miten eri tavalla koen em. asian.
Mun mielestä jakso oli kiva, ihmiset mukavia ja parisuhteessa rakkautta. Lapset käyttäytyivät iälleen tyypillisesti. En nähnyt mitään piilovittuilua mihinkään suuntaan. Metti on kaunis ja sen kokoinen kuin on. Asunto oli kiva.
Tykkään sarjasta paljon. Kimi ja Minttu olis kiva nähdä ohjelmassa. Samoin Ville Valo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Dannyn luontevuutta voi verrata Mettiin. Metistä huomaa hänen nuoren ikänsä. Kaikki nuoret haluavat luoda itsestään imagoa, ja yleensä ihminen on keski-ikään asti itsestään enemmän tai vähemmän epävarma.
Kenelle nyt tulee edes mieleen verrata Ilkka Lipsasta ja Metti Forssellia toisiinsa?!😂😂 Seittemänkymppistä pappaa ja kolmekymppistä nuorta naista. Enemmän minä kauhistelisin jos heissä olis jotain samaa.
Tässä ketjussa on moneen kertaan verrattu, kuinka Danny oli lämmin, rento ja hauska, ja Metti jotain ihan muuta.
Metti näyttää kyllä oikeasti elottomalta, jolta puuttuu energiaa. Ei ole mitään herkkua elää jatkuvasti nälissään. On luonnostaan laiha, mutta on laihtunut paljon sen jälkeen, kun tapasi Miklun. Ei ole helppoa, kun miehellä on varaa vaihtaa toiseen lennosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi että Danny on ollut jo kolmikymppisenä fiksu ja ajatteleva, kiinnostava ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasitteko että tässä jaksossa Maria ei köllötelly kenenkään kanssa sängyllä (teki sitä mm. Dannyn, Matin ja monen muun kanssa).
Ei vaan ollut sellasta rentoutta näissä ihmisissä.
Illanvietto ei tainnut mennä aivan pulkkaan. Huomasitteko aamuhalauksien väkinäisyyden?
Itse halailet luontevasti ja rennosti ventovieraita ihmisiä?
Aivan varmasti, jos sellainen tulee telkkarikameroiden kuvaamana meille tekemään ohjelmaa. Miksi edes halata aamutuimaan, kun se selvästi on vastenmielistä? Kuinka monessa perheessä noin tehdään?
- "Montako seuraajaa sun blogilla on?"
- * Hiljaisuus *
Vierailija kirjoitti:
- * Hiljaisuus *
Sanoi ”aika monta”.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- * Hiljaisuus *
Sanoi ”aika monta”.
Joo, sen jälkeen kun enste oli hiljaa.
Kysymys sai Metin vaivaantumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En keksi oikeasti muuta syytä Metistä näin vihamieliseen kirjoitteluun kuin kateus. Niin, se klassinen kateuskortti. Mutta mitäpä muutakaan se olisi, ellei sitten ärsytystä siitä, että joku muu voi olla jotain siitä, mitä minä haluaisin.
Kaksi lasta synnyttänyt kaunis nainen ja vielä tuollainen siro kroppa, kyllä itsekin ottaisin mieluummin tuon "LIIAN LAIHAN JA ANOREKTISEN NÄKÖISEN!!!!1" kropan kuin 10-15 lisäkiloa, joita ei vain rehellisesti sanottuna ole jaksanut laihduttaa pois ja siinähän ne sitten koristavat sitä omaa kroppaa, joka mielellään verhotaan väljiin ja huonosti istuviin vaatteisiin. Tai siis, minähän olen yrittänyt, mutta kun MINÄ olen niin uniikki lumihiutale, ettei kilot minulta vaan karise vaikka mitä olisin tehnyt kun on kaikenmaailman sairauksia ja ongelmia ja yliherkkyyttä ruoka-aineille ja mitä nyt mieleen tulee, mikä muka estää laihduttamisen. Voi kyllä minä olen tietysti onnellinen tässä vartalossa, enkä missään nimessa haluaisi edes salaisissa kuvitelmissanikaan sen olevan timmimmässä kunnossa tai mitään. En tietenkään. Enkä toki toivo, ainakaan salaa, että kaikki muutkin rupsahtaisivat samalla lailla kuin minä, ehen.
Nojoo, sarkasmin maailmasta ihan asiallisuuksiin. Ensimmäistä kertaa ikinä kurkkasin myös hänen niin ikään paljon moititun bloginsa, mikä olikin ihan positiivinen yllätys. Nojoo, tottakai siellä on niitä tuotteita ja vaatteita, joihin ihan keskivertosuomalainen ei pysty, mutta seassa myös ihan asiallisia pohdintoja pikkulapsiajan univajeesta yms. Tietysti jos blogia tehdään Elleen, niin se painotus on muodissa. Kirjoitusten perusteella Metti vaikuttaa fiksulta ja järkevältä ihmiseltä, toki en ole häntä tämän kummemmin seurannut, mutta ihmettelen vähän tätä av-lynkkaysta, jonka kaikki kauniit ja hoikat naiset saavat lähes aina osakseen. Sanottiinhan viime viikollakin Erikaa onnenonkijaksi ja rahojen perässä juoksijaksi yms. ja Jenni Vartiaisesta kirjoittelusta ei tarvinne edes sanoa mitään.
Että niin, ne, joita kyseinen ihminen edelleen ärsyttää niin suunnattomasti, miksi koette tarvetta kuitenkin seurata häntä? Itsekin koen monen blogin olevan sellainen, joka ei nappaa ja jätän vaan suosiolla lukematta. Mm. ennen yksi suosituimmista matkablogeista keskittyy nykyään vain Chanel-laukkuihin ja vauvanvaatteisiin yms., mikä ei kiinnosta itseäni,mutta enpä vaan ole sen koommin kokenut tarvetta käydä siellä - kuten en myöskään täällä palstalla haukkumassa itse bloggaajaa. Jos jokin asia ärsyttää niin suunnattomasti, niin miksi kuitenkin seurata sitä ellei syynä ole joku sellainen, että pitää vain väkisin etsiä jotain negatiivista tuntekseen olonsa paremmaksi eikä missään nimessä myöntää niitä kateuden tunteita.
Moi Metti tai joku tuttusi, montako tuntia olette tänään kiillottaneet sädekehäänne? Lounastaneet siinä perjantain kunniaksi 5 (!!) salaatinlehteä arkisen kolmen sijaan. Hurrrjan hienoa. Lapset kiittävät terveen kehokuvan mallista❤
Et sitten parempaa vasta-argumenttia keskinyt kuin tuo iänikuinen "moi se ja se!"? Huoh. Näköjään osui ja upposi sitten aika hyvin 😉
T. Se kenen viestiä lainasit. Niin, usko tai älä, en ole Metti tai edes tunne häntä. Nykyään ilmeisesti sanoakseen jotain ei-loukkaavaa on oltava automaattisesti haukuttavan henkilön lähipiiristä, eikä voi vain puolueettomasti sanoa jotain hyvää.
Linkitä tähän toki myös oman kehosi kuva, niin katsotaan millaista mallia se antaa lapsille. 😉
Et sitten itsekään parempaa vasta-argumenttia keksinyt, kuin tuon iänikuisen "linkitä oma kuvasi, niin katsotaan sitten". Entä jos joku laittaisikin sen oman kuvansa ja olisikin yhtä tikku kuin rouva F eikä voisi sietää omaa eikä muidenkaan "tikkuutta". Mitä siihen sanoisit? Mutta sullahan on tietenkin selkeänä mielikuva, että tikuksi sanoja on a) ylipainoinen yh-äiti, sossupummi lähiöstä b) kateellinen tietenkin, mikä sekin on vakiovastaus täällä ihan kaikille, jotka ovat eri mieltä jostakin.
Vierailija kirjoitti:
Millä rahalla tuo miljoona-asuno on ostettu?
palloa potkimalla.
Kommenteista huomaa että suomalaiset tosiaankin on maailman negatiivisin kansa. Ihan normaali pariskunta ja normaalit lapset. Enkä huomannut jaksossa mitään vittuilua.
Maria "ruma mutteihaittaa" Veitola
On eri asia olla hoikka, kuin sairaalloisen laiha. Lienee sanomattakin selvää, kumpaan kategoriaan Metti kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
- * Hiljaisuus *
Aattelin, että se ois ikäänkuin liikesalaisuus. Kuten porojen lukumäärä. Tai ei vaan tiennyt.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys sai Metin vaivaantumaan.
Mitä vaivaannuttavaa siinä oli? Vloggaajat sun muut sanoo ihan reippaasti että joo mulla on 15 000, 280 000 tmv. tilaajaa.
Vähänkö nauratti kun Miklu laukoi "vain kerran" ja ohi meni.