Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit jos mies lähtisi ylättäen parisuhteesta

Vierailija
18.01.2018 |

ja on jo vuokrannut itselleen asunnon kertomatta siitä yhtään mitään etukäteen? Mitä se kertoo miehestä?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuossa nyt voisi tehdä? Surra surunsa ja jatkaa elämää.

Mitä kertoo miehestä, no ainakin sen etten tuntenut miestäni lainkaan.

Vierailija
2/28 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talo täytyisi laittaa myyntiin, yksin en jäisi tähän asumaan. Sitten hommaisin itsellenikin oman asunnon. Varmaan se olisi kauheampaa kuin näin kylmiltään ajattelee, mutta luulen, että pärjäisin minä. Olen joskus nähnyt unta, että tulee ero ja se tuska siinä unessa on ihan kauheaa, sellaista mitään tunnetta en ole tuntenut pitkän suhteemme aikana ja jos se olisi sellaista oikeassa tilanteessa, niin paha tunne olisi. Nyt on vaikea kuvitella, että niin tapahtuisi, mutta vannomatta paras. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän se hämmästyttäisi. Joutuisin ostamaan itselle telkkarin, kun mies veisi sen mennessään. Ruokailuryhmä on anopin ostama, mutta siitä kysyisin mieheltä, jos hän möisi sen minulle. Muuten kaappeihin tulisi tilaa, kun mies veisi vaatteensa ja sängyssä mahtuisi nukkumaan poikittain. Meillä on hyvä parisuhde, joten kyllä se sattuisi, jos se ei olisikaan totta.

Vierailija
4/28 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsisin varmaan halvan yksiön, muuttaisin sinne ja lähtisin pariksi viikoksi panolomalle yhden musta kiinnostuneen nuoremman miehen luo tai pyytäisin häntä mun luo.

Miehestä kertoo sen, etten häntä tuntenut oikeasti ja ettei mies mua rakastanut.

Vierailija
5/28 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tämä tilanne ja ahdistus on valtava.

Vierailija
6/28 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin kakalla ihan samalla tavalla kun tähänkin asti. Hänellä on perustuslakiin kuuluva itsemääräämisoikeus tehdä omia valintojaan elämässään. Tästä syystä olen säilyttänyt irrallisuuden miehestä taloudellisesti, että on myös helppo erota.

Vierailija
7/28 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on käynyt itsensä kanssa läpi millaista elämää haluaa elää ja minä en siihen enää kuulu. Mies ei ole minulle itseisarvo elämässä vaan lisäarvo. Jatkaisin töissä käymistä, harrastamista ja ystävien kanssa varmaan puhuttaisiin asia läpi ja pidettäisiin kivaa.

Vierailija
8/28 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se onkin viisasta, jos on säästänyt pahan päivän varalle, jos ero tulee. Kaikki vaan eivät sitä ajattele.

Vierailija
9/28 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein aina se on nainen joka lähtee.

Mitä kertoo ihmisestä tämänlaisen aloituksen tekeminen?

Vierailija
10/28 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastaisitko ehkä "parasta seksiä ikinä?"?http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/201801122200663338_rk…

Vierailija
11/28 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei mies voi lähteä siinä missä nainenkin. Ei kai se aina ole niin, että nainen lähtee ensin.

Vierailija
12/28 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ei..asiaahan pitäisi vatvoa seuraavat puolivuotta ellei jopa seuraava vuotta käyttää siihen, että käydään aina uudelleen läpi kaikki mitä on sanottu, tehty, ei ole sanottu tai mitä ei ole tehty. Kaikki sukulaiset ja ystävät pitää vetää mukaan ja vielä pomon pomokin. Ja aihe vapaalla tietekin pitää virittää keskustelu kaikista kostotoimista.

Vierailija
13/28 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ekaksi hyppisin riemusta,että tuo tolvana ymmärsi häipyä.Tokaksi tekisin perusteellisen suursiivouksen,että pääsis paskan,hien ja viinan hajuista eroon.

Vierailija
14/28 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsisin varmaan halvan yksiön, muuttaisin sinne ja lähtisin pariksi viikoksi panolomalle yhden musta kiinnostuneen nuoremman miehen luo tai pyytäisin häntä mun luo.

Miehestä kertoo sen, etten häntä tuntenut oikeasti ja ettei mies mua rakastanut.

Eikä mikään ihme jos mies lähtisi, sillä olet jo varmasti bylsinyt sen nuoren miehen kanssa, muuten et mitään noin pälliä keksisi.

Vierailija
15/28 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ekaksi hyppisin riemusta,että tuo tolvana ymmärsi häipyä.Tokaksi tekisin perusteellisen suursiivouksen,että pääsis paskan,hien ja viinan hajuista eroon.

Mikä siis pitää sinut edelleen tuollaisen miehen kanssa?

Vierailija
16/28 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kuin puulla päähän lyöty ja turvallisuuden tunteeni varmasti horjuisi hetkeksi.

Vierailija
17/28 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

soittaisin parhaalle ystävälle ja itkisin.

Vierailija
18/28 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin bileet!!! :D tajus lähteä !

Vierailija
19/28 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi, että vaikka olisi kuinka paha olla ja vaikka menisi kuinka huonosti suhteessa niin voisi puhua muutosta etukäteen. Kaikilla miehillä ei näköjään näin ole.

Vierailija
20/28 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekisin? Muuttaisin itse pienempään.

Mies lähtee noin, koska ei halua keskustella asiasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan