Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet eivät halua olla kanssani koskaan vain kavereita

Vierailija
18.01.2018 |

Sanovat aina, että jos ei seurustella, niin eivät halua olla kavereitakaan.

Pitäisikö tästä olla loukkaantunut vai imarreltu? Kumpaa itse olisit?

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunsin erään naisen, joka aina halusi kaveerata poikien kanssa. Yksi kerrallaan pojat aina rakastuivat häneen. Sitten kaveruus aina loppui(itseni mukaan lukien). Viimeksi kuin, näin tämän naisen hän ei näyttänyt olevan yhtään onnellinen. Vaikutti yksinäiseltä ja oli lihonnut kymmeniä kiloja. 

Tarinan opetus. Ota, joku niistä miehistö itsellesi ennen kuin käy samoin. 

Miksi ihmiset on näin kauheita? Ettekö yhtään osaa ajatella toisen näkökulmasta?

Mulla on melko lailla sama juttu kuin ap:lla. Vaikka se on tosi ikävää, mikä ratkaisu on ottaa kumppaniksi joku, jota ei rakasta, ettei joutuisi olemaan ihan yksin?

Ajauduin joskus tällaiseen tilanteeseen ja tulos oli, se että olin vielä onnettomampi kuin yksin. Ei itseään voi huijata pitkään.

Mulle kävisi ihan yhtä hyvin tyttökaverit, mutta jostain syystä tilaisuuksia naisystävyyksien syntymiseen on kai ollut vähemmän. No, jotkut miehet haluaa olla kavereita vaikka olisivatkin ihastuneita, mutta pyyteetön kaveruuskin olisi joskus mukavaa.

Vierailija
42/56 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan pistä ketään frienzonelle ja ole tyytyväinen kun uusi ystävämies antaa miehistä näkökulmaa elämääni. Minusta tuo on alentavaa sitä toista kohtaan. Ihan kuin sanoisi, että et ole seksuaalisesti kiinnostava. Vielä jos se toinen on selvästi ihastunut. En halua roikottaa ketään elämässäni. Minusta on reilumpaa ja kunnioittavampaa olla tuolloin olematta ystävä.

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat visuaalisia olentoja, joten jos olet hyvännäköinen, miehet ensin kiinnostuvat ulkonäköösi. Mies voi ihan oikeasti rakastua ulkonäköön, niin vieraalta kuin se naisolennosta kuulostaakin. Sen jälkeen, jos olet vielä niin kiva että sinusta tulee hyvä ystävä, käy melkein väistämättä niin että mies alkaa haaveilla suhteesta romanttisessa mielessä.

Asiaa hankaloittaa myös että naiset ja miehet ovat biologisesti erilaisia (vaikka toki samanarvoisia). Naiset ihastuvat ja rakastuvat hitaasti monien viikkojen kuluessa. Miehet taas rakastuvat nopeasti ja kovaa. Naiset pistävät friendzonelle miehet jotka ehkä aluksi kiinnostivat romanttisessa mielessä, mutta alkoivat vaikuttaa liian innokkailta ja läheisyydenkipeiltä, ja ovat ihan tyytyväisiä uudesta ystävämiehestään joka tarjoaa miehistä näkökulmaa naisen elämään.

Toinen on tilanne miehellä joka edelleen haaveilee suhteesta ja toivoo ehkä joku päivä voittavansa naisen sydämen puolelleen hyvän ystävyyden kautta. Tätä ei tietenkään juuri ikinä tapahdu.

Fiksu mies kävelee eri suuntaan jos havaitsee olevansa tällaisessa tilanteessa ja etsii uuden naisen jonka hän voi saada "kokonaan".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyjää yhtään tuntematta on vaikea varmuudella sanoa mistä homma kiikastaa, mutta itse näkisin, että vika on miehissä. Itse miehenä olen kokenut, että on hyvä olla naispuolisia kavereita siinä missä miespuolisiakin. Tulee perspektiiviä myös sinne ns. naisten maailmaan. Toki naispuolisten kavereiden kanssa on se kalteva pinta olemassa, että toinen ihastuu toiseen. Itse en kuitenkaan ole koskaan ymmärtänyt tätä ns. friend zonen pelkoa. Se on kuitenkin ihan tutkittu juttu, että naiset kokevat vetoa miehiin, jotka viettävät aikaa viehättävien naisten seurassa, vaikka ne olisikin vain kavereita. Tämän voi miehet ajatella myös ikään kuin keskusteluharjoituksena: miten naisille puhutaan.

Mulla on yksi miespuolinen kaveri, jonka kanssa tulimme heti hyvin toimeen. Kun ihastumiskuviot saatiin käsiteltyä, hän on myös sanonut arvostansa naisnäkökulmaa, joka saa hänet ymmärtämään asioita eri perspektiivistä. 

En vain itse ole sopiva ihminen parisuhteisiin. En kaipaa sellaista, en osaa olla sellaisessa, ahdistun siitä. En halua kokeilla enää. Ei tunnu mukavalta olla aina se, joka halutaan suhteeseen, muttei kaveriksi. Varmaan samankaltainen tunne kuin niillä, joille sanotaan aina se "olet kiva tyyppi, mutta et kumppaniksi". 

Onneksi jotkut ovat jääneet kavereiksi ja jopa ex pitää ihmisenä sen arvoisena, että haluaa olla kaikesta huolimatta tekemisissä. Ymmärtäisin jos ei haluaisi koska asiassa on vahvoja tunteita, mutta ihmettelen miten tavallisen suht nopeasti torpatun ihastuksen aiheuttamat tunteet ovat joillekin niin vahvoja, etteivät osaa olla kavereita. Tajuan sen verran, että ihmiset ovat tässäkin asiassa erilaisia, mutta ilman omakohtaista kokemusta en voi täysin käsittää.

Vierailija
44/56 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkaavaa toisen seksuaalisuuden arviointia. En haluaisi itsekään olla sellaisen ihmisen ystävä, joka luokittelee minut seksuaalisesti epäkiinnostavaksi. Mitäå sellaisella "ystävyydellä" tekee?

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellinen kuva nykyään nuorilla naisilla seksistä. Yhdenillan jutut eri miesten kanssa on ok, mutta jos yksi mies haluaa repiä hampaillaan alushoususi irti ja käydä kimppuun niin ei hyvä?

Onhan se. Mutta jos vaihtoehdot on olla joko kavereita tai pistää välit kokonaan poikki niin he valitsevat aina mielummin välit poikki. Se tuntuu pahalta ja loukkaavalta.

Ap

Miehelle tuntuu pahalta ja loukkaavalta se kaverisuhde.Tasoissa ollaan.

Todellakin jos on ollut aluksi romanttisessa mielessä kiinnostunut siitä naisesta ja se tuttavuus muuttuukin kaverisuhteeksi. Toki joidenkin naisten kanssa voi olla kaveri, mutta sellaisten joihin ei ole seksuaalista mielenkiintoa.

Vierailija
45/56 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just.

Taas yksi todellisuutta pakoileva akka joka ei ymmärrä miesten ja naisten välistä luontaista dynamiikkaa. Mies haluaa ystäväksi toisen miehen. Se ei ole niin vaivalloista kuin ystävyys naisen kanssa.

Siksi monen miehen ainoa naispuolinen syvä ystävyys tapahtuu vaimon/tyttöystävän/fwb:n kanssa, jonka lässytyksiä jaksaa kuunnella siitä hyvästä koska sieltä saa vastavuorosesti seksiä. Tosin tältäkin palstalta voi monesta ketjusta lukea miten vaimon kanssa ystävyys hiipuu kun mies ei enää kuuntele ja nainen anna pimppiä. Tai jotenkin toisin päin.

Voit yrittää kieltää totuuden mutta et estää sen seurauksia.

Juuri noin käy, kun menee yhteen kenen tahansa kanssa, vaikka oikeasti mitään yhteistä ei ole eivätkä luonteetkaan oikein natsaa alkuihastuksen jälkeen. 

Tässäkin ketjussa kehotetaan naista "ottamaan joku vaihtoehdoista" ettei jäisi yksin. Lopputulos olisi luultavasti juuri tuo, toisen jutut koetaan paskanlässytyksenä puolin ja toisin ja yksinolokin olisi parempaa kuin toisen seura.

Joillain miehillä on se kuva, ettei naisten kanssa voi olla mitään yhteistä, naisilla ei voi olla kiinnostavia juttuja ja he ovat lähinnä naimista ja kodinhoitoa varten. Sellaiset miehet haluavat kyseisistä harhaluuloistaan johtuen kavereikseen vain miehiä.

Vierailija
46/56 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loukkaavaa toisen seksuaalisuuden arviointia. En haluaisi itsekään olla sellaisen ihmisen ystävä, joka luokittelee minut seksuaalisesti epäkiinnostavaksi. Mitäå sellaisella "ystävyydellä" tekee?

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellinen kuva nykyään nuorilla naisilla seksistä. Yhdenillan jutut eri miesten kanssa on ok, mutta jos yksi mies haluaa repiä hampaillaan alushoususi irti ja käydä kimppuun niin ei hyvä?

Onhan se. Mutta jos vaihtoehdot on olla joko kavereita tai pistää välit kokonaan poikki niin he valitsevat aina mielummin välit poikki. Se tuntuu pahalta ja loukkaavalta.

Ap

Todellakin jos on ollut aluksi romanttisessa mielessä kiinnostunut siitä naisesta ja se tuttavuus muuttuukin kaverisuhteeksi. Toki joidenkin naisten kanssa voi olla kaveri, mutta sellaisten joihin ei ole seksuaalista mielenkiintoa.

Kaksinaismoralistinen yhteiskuntamme on sitä mieltä, ettei naisen sovi olla liian monesta miehestä kiinnostunut. Pitäisi rajoittaa seksisuhteensa ja muutkin suhteensa minimiin, muuten ei ole koskaan "vaimomateriaalia". Toisaalla itketään kun naiset "friendzonaavat" miehiä. 

Ketä tämäkin systeemi loppujen lopuksi palvelee?

Vierailija
47/56 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko miten kommenttisi liittyy lainaamaasi viestiin. Itse kommentoin siihen, että nainen asettaa liian innokkaan miehen friendzonelle ja on tyytyväinen miespuolisen ystävän tuomasta miehisestä näkökulmasta elämässään. Minusta tuo on miestä kohtaan alentavaa.

Naisten estottomasta seksikäyttäytymisestä olen eri mieltä. Se asia ja ihmisten asenteet eivät ihmisen sisimmässä tule muuttumaan. Synti on synti ja sellaisena pysyy se ja sen seuraukset.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kaksinaismoralistinen yhteiskuntamme on sitä mieltä, ettei naisen sovi olla liian monesta miehestä kiinnostunut. Pitäisi rajoittaa seksisuhteensa ja muutkin suhteensa minimiin, muuten ei ole koskaan "vaimomateriaalia". Toisaalla itketään kun naiset "friendzonaavat" miehiä. 

Ketä tämäkin systeemi loppujen lopuksi palvelee?

Vierailija
48/56 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
49/56 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonomminkin voisi olla. Musta vastakkainen sukupuoli ei ole tykännyt edes kaverina. Olen kuin haiseva ruttokasa heille. Liian ruma naiseksi mutta väärää sukupuolta ollakseni myöskään yksi pojista.

Onko oikeasti paljon naisia, joiden kanssa miehet jostain syystä oikeasti haluavat olla vain kavereita ilman, että haluavat mitään muuta? Haluaako heteromies naista kaveriksi muuten kuin lisätäkseen mahdollisuutta saada reikää tai säilytelläkseen tätä potentiaalisena "vaihtoehtona"? Toivoisin vastausta miehiltä, koska ei naiset itse monestikaan näytä tajuavan, että miten paljon se oma ulkonäkö (että näyttää ees suht nätiltä) vaikuttaa siihen, miten miehet kohtelevat ja haluavat "kaveerata".

Vierailija
50/56 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt yritä imarrella itseäsi. Ei tarvitse olla kummoinenkaan nainen kun ei mies ei halua olla vain kaveri.

Vierailija
51/56 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ON tunnekylmiä. Media haluaa vain aina maalata miehistä kuvaa että he ovat muka niin riippumattomia naisista mutta todellisuudessa nainen on se joka tekee miehen elämästä elämisen arvoisen.

Miten se tekee NAISESTA tunnekylmän, että miehen elämän tarkoitus on naisen käyttäminen saadakseen tyydytystä kalunsa seudulle? Eikö miestä voi sanoa tunnekylmäksi, koska se kylmyys ja pahuus on niin itsestäänselvää, syvällä miehen biologiassa? Ja nainen on "kylmä", kun ei hymyssä suin vain alistu siihen.

Vierailija
52/56 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole imarreltu. Se että nainen on pantava on naisen suurin meriitti mitä voi olla.

No jotain yli 80% naisista on miehen mielestä pantavia, jos on sopivan ikäinen ja ei ihan sairaan läski. Tosi läskeistä ja muuten oudoistakin joku aina välillä tykkää. Hieno saavutus kuulua tähän enemmistöön.

No jotain yli 80% miehistä on naisen mielestä vastenmielisiä, vaikka on sopivan ikäinen ja hyväkuntoinen. Vähänkään ylipainoisista tai muuten erikoisista häviävän harvoin kukaan tykkää. Hieno saavutus kuulua tähän enemmistöön.

Vierailija
53/56 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus syynä voi olla myös se, että mies rakastaa naista, eikä katso voivansa olla ns. friendzonella, koska se tekisi miehelle liian kipeää.

Vierailija
54/56 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin imarreltu. Olet luultavasti todella kaunis ja sulla on isot tissit ja miehet haluavat seurustella kanssasi. Mulla taas toisinpäin: kaikki haluavat vain olla korkeintaan kavereita/seksisuhteen. Olen ruma ja tissitön nainen. Koskaan en ole suhteeseen kelvannut. Ikää 29 vuotta.

Vierailija
55/56 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee tästä sellainen fiilis, että olenko mä ihmisenä niin tylsä ja mitäänsanomaton, että mun kanssa ei kukaan viihdy ilman seksiä.

Ap

Ehkä oletkin kiihoittava ja puoleensa vetävä?

Kiva leikkiä kaveria kun muna on kovana ja panettaa ihan sikana.

Vierailija
56/56 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.