Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Hyvä veli"-kerho riensi puolustamaan Piispa Laajasaloa tämän luottokorttiepäselvyyksissä!!!

Kalevi Kolttonen
17.01.2018 |

https://tinyurl.com/y9p992nq

"Hyvä Veli"-kerho on astunut puolustamaan Piispa Laajasaloa. Johanna Korhonen saa nyt tulta munilleen Professori Hiilamolta ja Jukka Relanderilta...

Kommentit (142)

Vierailija
21/142 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne samppanjat ostettiin alkumaljoiksi johonkin tilaisuuteen. Ei hän niitä itse nauttinut.

He juhlivat kansan rahoilla ja juovat shampanjaa. Yksinkertaiset kirkon jäsenet maksavat huvin.

Vierailija
22/142 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin erosin kirkosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/142 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaamuurareihin kuuluu paljon pappeja ja muita "isoja herroja." Heidän toimintatapaan kuuluu juuri tämä kaverin suosiminen, mystisyydellä halutaan kääntää huomio pois juuri tästä hyvä veli-hommasta.

Vierailija
24/142 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vapaamuurareihin kuuluu paljon pappeja ja muita "isoja herroja." Heidän toimintatapaan kuuluu juuri tämä kaverin suosiminen, mystisyydellä halutaan kääntää huomio pois juuri tästä hyvä veli-hommasta.

Juuri noin!

Vierailija
25/142 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiinnittänyt samaan huomiota (kun olen hieman henkilöiden FB-keskusteluja seurannut). Yllättää ja inhottaa todella paljon suomalaisten liberaaleina esiintyvien miesten sovinistisuus ja välittömästi muodostuva äijien tukirinki ja julkisuudessa varmoina esitetyt väitteet Johanna Korhosen motiiveista. Varsinkin Relanderiin on mennyt maku, olen kuvitellut että olisi edes hieman vähemmän modernimpi. Ihmetyttää myös oman taloutensa täysin sotkeneen (luottokortit, oma firma) piispan taakse julkisesti asettuminen, eivätkö ymmärrä että asettaa heidätkin huonoon valoon.

Mutta kai totuus aina vapauttaa pitkällä tähtäimellä, eli eipä tarvitse enää elätellä kuvitelmia noista ihmisistä.

Vierailija
26/142 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kiinnitin huomiota samaan kuin ap. Voi olla, että Korhosen motiivit ovat epäilyttäviä, mutta eihän se liity siihen onko Laajasalo käyttänyt muiden varoja väärin (näyttää siltä, että on).

Vierailija
27/142 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamatta nyt kantaa itse Laaajasaloon niin kyllähän Korhonen on asiassa toiminut epäkorrektisti.  Jos tässä jotain agendaa haetaan niin Korhoskalla tarkoitusperä lienee tietyllä tavalla feministinen. Ensin kannatti naista, sitten juonitteli ja nyt pui asiaa julkisuuden kautta ensin.

Vierailija
28/142 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran noissa uskonnollisissa piiressä lakaistaan maton alle lapsenraiskaukset ja muut hirveydet niin ei kai yhden luottokorttipetoksesta epäilyn piilottelu siihen verrattuna ole mitään.

Vierailija
29/142 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laajasaloa puolustelematta totean, että Johanna Korhonen on kyllä kumma vänkäri. Ei ole vain tämä tapaus, vaan yleensä joutuu "periaatteellisiin" kiistoihin esim. ollessaan Journalisti -lehden päätoimittaja sekä Lapin Kansa -jupakassa. Johanna Korhosella on semmoinen perinteinen persu -asenne : olen oikeassa ja te muut väärässä. Olipa asia mikä hyvänsä ja miten hyvänsä.

Johanna Korhonen oli koulussa ns. kympin tyttö, joka on työelämässä jäänyt sivuraiteelle ja siitä katkera.

Sitä mieltä kyllä olen, että Laajasalo on moraaliton omaneduntavoittelija. 

Vierailija
30/142 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laajasaloa puolustelematta totean, että Johanna Korhonen on kyllä kumma vänkäri. Ei ole vain tämä tapaus, vaan yleensä joutuu "periaatteellisiin" kiistoihin esim. ollessaan Journalisti -lehden päätoimittaja sekä Lapin Kansa -jupakassa. Johanna Korhosella on semmoinen perinteinen persu -asenne : olen oikeassa ja te muut väärässä. Olipa asia mikä hyvänsä ja miten hyvänsä.

Johanna Korhonen oli koulussa ns. kympin tyttö, joka on työelämässä jäänyt sivuraiteelle ja siitä katkera.

Samaa mieltä. Toki tuo persuväittämä menee vihkoon. Johanna on tyypillistäkin tyypillinen vihervasemmistolainen. Suomennettuna siis riemuidiootti. Eipä tuota Laajasaloakaan minään ruudin keksijänä voi pitää.

Vierailija
31/142 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos piispa ei olisi tehnyt mitään arveluttavaa, ei kukaan tutkimuksista huolimatta olisi löytänyt mitään arveluttavaa, vaikka tutkijan motiivi olisi mikä. Ainoa kysymys siis on, onko piispa tehnyt jotain arveluttavaa vai ei.

Vierailija
32/142 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen katkera (lähes lesbo) femakko.

Minusta Korhosen toiminta ei silti vaikuta oikeutetulta. Ei edes yrittänyt käyttää asianmukaisia vaikuttamiskeinoja (yhtymän taloudenhoitoa valvovat elimet), joiden hänen asemassaan luulisi olevan kyllä tiedossa.

Sen sijaan haistoi mahdollisuuden skandaalinkäryiseen klikkiotsikkoon, ja katsoi paremmaksi sekä ensisijaiseksi kanavaksi somen ja keltaisen lehdistön.

Vierailija
33/142 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kirkollisveroa maksavilla on oikeus tietää miten heidän rahojaan käytetään

Vierailija
34/142 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kirkollisveroa maksavilla on oikeus tietää miten heidän rahojaan käytetään

Minä sain tarpeekseni ja erosin kirkosta. En ole ollut mikään uskovainen muutenkaan. Säästyypä rahat.

Vierailija
35/142 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Toki tuo persuväittämä menee vihkoon. Johanna on tyypillistäkin tyypillinen vihervasemmistolainen. Suomennettuna siis riemuidiootti. Eipä tuota Laajasaloakaan minään ruudin keksijänä voi pitää.

Laajasalo on kasvatustieteen tohtori ja teologian maisteri.

Vierailija
36/142 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri noin!

Vaikea uskoa, että kukaan pappi olisi mukana tuollaisessa ryhmässä.

Vierailija
37/142 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri noin!

Vaikea uskoa, että kukaan pappi olisi mukana tuollaisessa ryhmässä.

Varmasti ovat. Vapaamuurarit on juuri sellainen hämärä järjestö, jossa kaikki pahat ihmiset kuten papit on.

Vierailija
38/142 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina äänestänyt naista, olen feministi, tuen naisia. Silloin siis, kun toimitaan reilusti ja oikeudenmukaisesti.

Tässä tapauksessa Korhonen ei toiminut oikeudenmukaisesti. Hän ei varmasti olisi jonkun naispapin tekemisiä tällä tavoin tuonnut julkisuuteen, esittänyt 40 kohdan kysymyslistaa. Jos hän on näin tarkka seurakuntien rahankäytöstä, niin miksi hän tarkasti vain Laajasalon laskut? Eikö pitäisi käydä läpi kaikkien muidenkin.

Vierailija
39/142 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tainneet kyseiset herrat syyllistyä samoihin asioihin kuin nykyinen piispakin. Jokainen normaalijärkinen ihminen tuomitsee tuollaiset teot.

"Tuollaiset teot" - ymmärrätkö sinä ja muut kivittäjät, että tässä on kyse muutamasta sadasta eurosta useamman vuoden ajalta? Siinä missä Askola käytti kahden hengen lounaalla 10 annosta viiniä Laajasalo on ostanut Coca Colaa n. 100 eurolla, useamman vuoden aikana.

Tästä jutusta on vedetty niin raflaavia otsikoita, että luulisi kyseessä olevan miljoonat eurot.

Vierailija
40/142 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa on sama logiikka kuin jossain ala-astepiireissä:

Pekka kiusaa muita lapsia välitunnilla ja särkee toisten leikit. Maija menee pyytämään välituntivalvojalta apua, että Pekka saataisiin lopettamaan muita lapsia häiritsevä käytöksensä. Tällöin Pekan kaverit Kalle ja Ville haukkuvat Maijan kielikelloksi ja yrittävät saada myös muut lapset kääntymään Maijaa vastaan.

Pikkumaista touhua Hiilamolta ja Relanderilta.

Loistava tiivistelmä tilanteesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän