Vierailija

Maailman parasta seksiä, jossa molemmat saavat ja kumpikin tykkää täsmälleen samoista jutuista. Toivottavasti tämä ihanuus kestää vieä pitkään.

• ylös 13
  • alas 2

Kommentit (12)

Vierailija

Osta pari metriä köyttä. Tiedät mitä tehdä sillä. Pettäjät kuuluu narunjatkoksi.

• ylös 5
  • alas 13
Vierailija

Suhde on jatkunut useamman vuoden ja nähdään pelkästään seksin merkeissä. En ymmärrä niitä, jotka väittävät, ettei hyvää seksiä voi olla ilman rakkautta. t.Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Olen onnellinen puolestasi ja niin kateellinen. Oma rakastajani osoittautui hankalaksi ihmiseksi.

• ylös 10
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen onnellinen puolestasi ja niin kateellinen. Oma rakastajani osoittautui hankalaksi ihmiseksi.

Ehkä sinäkin löydät vielä sen itsellesi täydellisen rakastajan. Minä jouduin käymään aika monta läpi ennen kuin sopiva osui kohdalle. Muutama muukin ihan hyvä rakastaja on ollut, mutta tämä mies on ehdottomasti maailman paras rakastaja. t. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
tulikos pillu täyteen mälliä? pulla jo kohta uunissa ellei ole jo

Ei, käytetään kumia ja minulla on lisäksi kierukka. t. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ehkä sinäkin löydät vielä sen itsellesi täydellisen rakastajan. Minä jouduin käymään aika monta läpi ennen kuin sopiva osui kohdalle. Muutama muukin ihan hyvä rakastaja on ollut, mutta tämä mies on ehdottomasti maailman paras rakastaja. t. Ap

Mikä tekee hänestä maailman parhaan?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mikä tekee hänestä maailman parhaan?

Tykätään täsmälleen samoista asioista, eikä tarvitse tehdä kompromisseja. Seksi on intohimoista ja orgasmit ovat tajunnanräjäyttäviä, välillä pitkittyneitä orgasmeja. Kenenkään muun miehen kanssa en ole kokenut vastaavaa, vaikka olenkin ehtinyt tähän ikään mennessä kokea yhtä ja toista. Mies hallitsee ne pari tekniikkaa, jotka toimivat minuun takuuvarmasti sekä suuseksissä että yhdynnässä. Se on harvinainen kyky, jota ei kovin monella miehellä ole tai sitten ei ole halua edes tehdä niitä asioita. t. Ap

Vierailija

Jännä juttu, että ulkoisilta ominaisuuksiltaan mies ei vastaa ihannemiestäni, mutta sillä ei ole väliä, koska muuten juttu toimii täydellisen hyvin. Mies on lisäksi minua 15 vuotta nuorempi. Ikä ei ole tässä kuitenkaan ratkaiseva tekijä, vaan yhteensopivuus. Minulla oli myös toinen lähes yhtä hyvä rakastaja, joka oli ikäiseni. t.Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu, että ulkoisilta ominaisuuksiltaan mies ei vastaa ihannemiestäni, mutta sillä ei ole väliä, koska muuten juttu toimii täydellisen hyvin. Mies on lisäksi minua 15 vuotta nuorempi. Ikä ei ole tässä kuitenkaan ratkaiseva tekijä, vaan yhteensopivuus. Minulla oli myös toinen lähes yhtä hyvä rakastaja, joka oli ikäiseni. t.Ap

Eli vehje on sopivan kokoinen ja osuu oikeaan paikkaan. Siitäkö on kyse?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Eli vehje on sopivan kokoinen ja osuu oikeaan paikkaan. Siitäkö on kyse?

Siitäkin. Tosin monella muullakin on osunut oikeaan paikkaan, vaikka vehkeen koko on vaihdellut, ja olen saanut orgasmin lähes takuuvarmasti, mutta silti siitä on puuttunut jotain. Seksi on ollut enemmän suorittamista tai sitten toinen on halunnut myös sellaisia juttuja, joista en itse niin välitä. Tärkeintä on, että seisokki on kova ja tunnelma on oikea. Myös suuseksissä rakastajani tietää täsmälleen, miten saa minut ekstaasiin. Monilla on isoja puutteita tässäkin, kun luulevat, että sama tyyli toimii kaikkien naisten kanssa. t.Ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.