Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhdyntä ei kyllä tunnu kovinkaan kummoiselta - olenko ainoa?

Vierailija
17.01.2018 |

Rohkenenpa nyt tuomaan esille sellaisen asian, jota ja jonka normaaliutta olen oikeastaan aina miettinyt: yhdyntä itsessään ei kyllä suoraan sanoen tunnu minusta erityisen hyvältä. Siis jos puhtaasti puhutaan fyysisestä puolesta. Muuten toki himo, tilanteen intiimiys ym. ovat ihania, mutta se, että penis on emättimessa ja sitä siellä liikutellaan on kyllä minusta jokseenkin ehkä yliarvostettuja. Olisi kiva kuulla, mitä muut ovat mieltä. Olenko ainoa, joka näin ajattelee? Itse olen siis mies ja minulla on omasta mielestäni pienehkö penis (14/11,5), joten voihan se olla, että selitystä ei tarvitse sitten kauempaa hakea. Vaimoni myös on todella märkä aina, joten tämäkin tietysti vähentää kitkaa. Ja synnytetty on 3 kertaa.

Kommentit (102)

Vierailija
101/102 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lukisit joskus loppuun asti ja koittaisit ymmärtää lukemaasi. Vaikka olen koko ikäni nuollut vaimon klitorista, niin hän ei ole saanut ainuttakaan orgasmia pelkällä nuolemisella. Aina on vaatinut jotain emättimen sisään hieromaan jotta on saanut orgasmin. Nuoleminen ja sormerus olleet hyvää esileikkiä saada vaimo lähelle orgasmia, jotta hän on saanut haluamansa orgasmin yhdynnässä. Silloin ei ole saanut koskea klitorikseen enää ollenkaan, ettei ole estänyt orgasmin tuloa. Hän on saanut eläissään eniten orgasmeja yhdynnöissä ja vasta viime vuodet olen saanut nuolla ja sormettaa emätintä orgasmeihin asti. Ilman emöttimen sormetusta tai dildotusta ei ole saanut. Joten klitan nuoleminen on vain osa kiihoitusta. Näin vaimolla. 

Naisen mielipide: Kyllähän yhdyntäorgasmi on syvemmälle menevä ja ekstaattisempi kuin nuolemalla saatu. Yksi seurustelukumppanini ei pitänyt yhdynnästä, vaan nuolemisesta, alkoi kyllästyttää. Häntä oli lapsena seksuaalisesti hyväksikäytetty niin penis oli yhdynnässä kummallisen kylmä, vaikka kova.

Vierailija
102/102 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla turpoaa pillu kun olen saanut orgasmin esim suuseksillä. Tämän jälkeen kun mies työntyy sisään tuntuu se niin minusta kuin miehestänikin paljon paremmalta. Miehelläni on pieni ja minä taas, en tiedä kuinka tiukka olen, mutta treenannut olen aina lihaksiani koko elämäni ajan säännöllisesti joten en varmaan ihan löysäkään ole kostun helposti ja paljon joten liukkautta on.

Käytätkö dildoa koskaan mastuboidessasi silloin on helppoa valita koon mukaan tulee se täyttymyksen tunne kun käyttää vähän kookkaampia kuin miehesi varustus.

En ole jaksanut alkaa säätämään noiden dildojen kanssa. Moni muu juttu ja leikki on vienyt tätä naista edellä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi