Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhdyntä ei kyllä tunnu kovinkaan kummoiselta - olenko ainoa?

Vierailija
17.01.2018 |

Rohkenenpa nyt tuomaan esille sellaisen asian, jota ja jonka normaaliutta olen oikeastaan aina miettinyt: yhdyntä itsessään ei kyllä suoraan sanoen tunnu minusta erityisen hyvältä. Siis jos puhtaasti puhutaan fyysisestä puolesta. Muuten toki himo, tilanteen intiimiys ym. ovat ihania, mutta se, että penis on emättimessa ja sitä siellä liikutellaan on kyllä minusta jokseenkin ehkä yliarvostettuja. Olisi kiva kuulla, mitä muut ovat mieltä. Olenko ainoa, joka näin ajattelee? Itse olen siis mies ja minulla on omasta mielestäni pienehkö penis (14/11,5), joten voihan se olla, että selitystä ei tarvitse sitten kauempaa hakea. Vaimoni myös on todella märkä aina, joten tämäkin tietysti vähentää kitkaa. Ja synnytetty on 3 kertaa.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma. Nainen makaa vaan lahnana ja pillukin on löysä.

Vierailija
42/44 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppujen lopuksi pääsee kamoista eroon taas joksikin aikaa ja voi tehdä muita asioita rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä yhdyntä tuntuu tosi hyvältä. Johtuu varmaan siitä ku oon vuosi vuodelta halukkaampi mutta aina saa olla puutteessa. Ei oo vielä löytynyt sopivaa vakjaria ketä vois nähdä riittävän usein. Mä voisin jättää suuseksit ja kaikki pois ja panna ja panna vaan pitköö useasti päivästä toiseen. N38

Vierailija
44/44 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole, et suinkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi