Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhdyntä ei kyllä tunnu kovinkaan kummoiselta - olenko ainoa?

Vierailija
17.01.2018 |

Rohkenenpa nyt tuomaan esille sellaisen asian, jota ja jonka normaaliutta olen oikeastaan aina miettinyt: yhdyntä itsessään ei kyllä suoraan sanoen tunnu minusta erityisen hyvältä. Siis jos puhtaasti puhutaan fyysisestä puolesta. Muuten toki himo, tilanteen intiimiys ym. ovat ihania, mutta se, että penis on emättimessa ja sitä siellä liikutellaan on kyllä minusta jokseenkin ehkä yliarvostettuja. Olisi kiva kuulla, mitä muut ovat mieltä. Olenko ainoa, joka näin ajattelee? Itse olen siis mies ja minulla on omasta mielestäni pienehkö penis (14/11,5), joten voihan se olla, että selitystä ei tarvitse sitten kauempaa hakea. Vaimoni myös on todella märkä aina, joten tämäkin tietysti vähentää kitkaa. Ja synnytetty on 3 kertaa.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma. Nainen makaa vaan lahnana ja pillukin on löysä.

Vierailija
42/57 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppujen lopuksi pääsee kamoista eroon taas joksikin aikaa ja voi tehdä muita asioita rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä yhdyntä tuntuu tosi hyvältä. Johtuu varmaan siitä ku oon vuosi vuodelta halukkaampi mutta aina saa olla puutteessa. Ei oo vielä löytynyt sopivaa vakjaria ketä vois nähdä riittävän usein. Mä voisin jättää suuseksit ja kaikki pois ja panna ja panna vaan pitköö useasti päivästä toiseen. N38

Vierailija
44/57 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole, et suinkaan.

Vierailija
45/57 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni synnytyksessä tunto emättimestä, siis se vähäinenkin joka siellä luonnostaan on. 

Muistan, että nuorempana pidin tunteesta yhdynnässä, mutta nykyään se ei kertakaikkiaan tunnu miltään. En siis koskaan mitään emätinorgasmeja saanut, mutta tuntui hyvältä kuitenkin. Nykyään ei mitään, se jäi synnärille.. 

Vierailija
46/57 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä on niin väsynyt olo, että seksin aikana vain odottaa koska se päättyisi, vaikka se periaatteessa ihan hyvältä tuntuukin.

Vierailija
47/57 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä ei voisi elää naisen kanssa, jolle yhdyntä ei tunnu miltään.

Vierailija
48/57 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus olen pannut sellasta lahnaa, jolle ei varmaan paneminen aiheuttanut mitään tuntemuksia. Oli karmiva kokemus kerta kaikkiaan.

Vierailija
49/57 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä tiedät miltä se kumppanistasi tuntuu? Harva viitsii ehkä päin näköä sängyssä todeta, että mieluummin olisi tälläkin hetkellä katselemassa saippuasarjoja kuin miehen äheltämistä.

Vierailija
50/57 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä tiedät miltä se kumppanistasi tuntuu? Harva viitsii ehkä päin näköä sängyssä todeta, että mieluummin olisi tälläkin hetkellä katselemassa saippuasarjoja kuin miehen äheltämistä.

Orgasmeista. Orgasmeista sen tiedän. Ne eivät valehtele.

Ja nyt sitten kaikki Feikki-Liisat voivat aloittaa spammauksen orgasmien näyttelemisestä. Kun itse eivät saa, niin silloin ei saa kukaan muukaan. Eikös se niin mene?

Vierailija
51/57 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Orgasmeista. Orgasmeista sen tiedän. Ne eivät valehtele.

Ja nyt sitten kaikki Feikki-Liisat voivat aloittaa spammauksen orgasmien näyttelemisestä. Kun itse eivät saa, niin silloin ei saa kukaan muukaan. Eikös se niin mene?

Nämä feikkaajat ovat kyllä ihan alinta kastia tunnottomine pilluineen.

Vierailija
52/57 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katos, kun toiset pariskunnat keskustelevat asioista. Olen pahoillani, että sulla ja sun puolisollasi ei ole toimivaa keskusteluyhteyttä vaan joudutte arvailemaan ja olettamaan asioita. Silloin monet asiat tulevatkin yllätyksinä ja monesti ikävinä sellaisina. Mutta jaxuhaleja sulle silti.

Vierailija
53/57 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä te miehet olette saaneet päähänne, että jos nainen ei saa orgasmia  panemalla, niin sitten ei kukaan muukaan voi/saa saada. Ihan täyttä bullshittiä! Totuushan on että harva nainen saa sillä pelkällä panolla. 

Ja tämäkin asia pitäisi hoitaa kuten mies haluaa, ja mies ei tee mitään muuta naisen eteen kuin panee (jotta saa itse) päälle sitten haukkumiset vielä. Itsekkäitä paskoja.

Vierailija
54/57 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama mulla nyxänsä kanssa. Paksumunaisen exän kanssa kyllä tuntui. Nyxän kanssa lähetyssaarnaajassa ei tunnu miltään, takaapäin sentään joltain. Ja ei, en vaihtaisi nyxää exään. Seksi kokonaisuutena tuntuu hyvältä hänen kanssaan .

Miten te miehet joista ei tunnu erityiseltä, tuutteko kuitenkin yhdynnässä? Itse en saa orgasmia, mies tulee joskus mutta välillä lopahtaa ennen kuin tulee.

Sama juttu. Nykyistä en vaihtaisi pois mistään hinnasta ! Oikea aarre !

Exällä oli melkoisen suuret vehkeet, nykyisellä ei niinkään. Vaikea mitään mittoja antaa, kokoeroa on paljon, mutta karkeasti voisin arvioida että noin 13-15cm, jonka ympäri ylettää sormet vastaan 18-20cm, jonka ympäri ei ylettynyt sormet. Eli siis huomattavasti. Ja niinhän se on, että kaikkea hyvää ei voi saada samassa paketissa. Seksi hänen kanssaan on oikeastaan, no joo, aika mitäänsanomatonta. Hän tekee suullaan ja sormillaan mahtavan työn, ja minun puolestani voisi loppua siihen, mutta pitäähän mies kuitenkin palkita hyvästä työstä.  Itse suorituksessa orgasmin saanti hänen kanssaan on koosta johtuen mahdotonta. Ihan sama mikä asento.

Mutta hyvässä suhteessa on kyse kokonaisuudesta, ja seksi on vain yksi osa, eikä suinkaan tärkein. En pelkän seksin takia vaihtaisi.

Tämä on minusta hyvä kirjoitus. Aikuiset, terveellä itsetunnolla varustetut hmiset voivat puhua avoimesti näistä asioista. Esim. meillä niin minä kuin miehenikin olemme sanoneet ääneen ettei hänen peniksensä ole kovin suuri (eli suomeksi on siis aika pieni, ehkä juuri alussa mainitun luokkaa). Lisäksi molemmat tiedämme, että minä nimenomaan kiihotun isoista. Silti, näistä faktoista huolimatta meillä on erittäin hyvää seksiä :)

Mitä tämä hyvä seksi sisältää teillä 

Vierailija
55/57 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile anaalia, se on ihanaa!

N47

Vierailija
56/57 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen huomaa. Jos seksi on mielestäsi "miehen äheltämistä", miksi olet koko tyypin kanssa tai annat sen äheltää?

Vastenmielinen ajatus. Jos itse sekain aikana ajattelisin, että pääsisipä tästä katsomaan jotain telkkaria tuon naisen uikutuksen sijaan, tietäisin olevani väärän ihmisen kanssa.

Vierailija
57/57 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihmeestä te miehet olette saaneet päähänne, että jos nainen ei saa orgasmia  panemalla, niin sitten ei kukaan muukaan voi/saa saada. Ihan täyttä bullshittiä! Totuushan on että harva nainen saa sillä pelkällä panolla. 

Ja tämäkin asia pitäisi hoitaa kuten mies haluaa, ja mies ei tee mitään muuta naisen eteen kuin panee (jotta saa itse) päälle sitten haukkumiset vielä. Itsekkäitä paskoja.

Itse olet haisevalesbopaska.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi