Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhdyntä ei kyllä tunnu kovinkaan kummoiselta - olenko ainoa?

Vierailija
17.01.2018 |

Rohkenenpa nyt tuomaan esille sellaisen asian, jota ja jonka normaaliutta olen oikeastaan aina miettinyt: yhdyntä itsessään ei kyllä suoraan sanoen tunnu minusta erityisen hyvältä. Siis jos puhtaasti puhutaan fyysisestä puolesta. Muuten toki himo, tilanteen intiimiys ym. ovat ihania, mutta se, että penis on emättimessa ja sitä siellä liikutellaan on kyllä minusta jokseenkin ehkä yliarvostettuja. Olisi kiva kuulla, mitä muut ovat mieltä. Olenko ainoa, joka näin ajattelee? Itse olen siis mies ja minulla on omasta mielestäni pienehkö penis (14/11,5), joten voihan se olla, että selitystä ei tarvitse sitten kauempaa hakea. Vaimoni myös on todella märkä aina, joten tämäkin tietysti vähentää kitkaa. Ja synnytetty on 3 kertaa.

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuo johtuu pienestä peniksestäsi. Minulla oli aikaisemmin miesystävä jolla oli about saman kokoinen penis kuin sinulla eikä hänkään erityisemmin nauttinut seksistä vaikka minulla onkin keskimääräistä kireämpi pimppi. Eipä se minustakaan niin kauhean ihmeellistä ollut. 

Sitten eräissä työpaikan juhlissa tapasin nykyisen miesystäväni, joka on todella hyvin varusteltu (22/16) ja nyt todellakin nautimme molemmat joka työnnöstä! Hänen kanssaan en tarvitse klitoriksen kiihottamista saavuttaakseni orgasmin vaan saan niitä pelkässä yhdynnässä. Ja monesti useita. Seksiä on vielä kolmen vuoden yhdessä olon jälkeenkin vähintään kerran päivässä :)

N29

Minkä muuten arvelet olevan keskimitta Suomessa?

Vierailija
62/81 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olet haisevalesbopaska.

Joo ei ole naisvihaa..

Mikä v.ttu sun ongelmasi nyt taas oikein on. Ensin itse haukut miehet paskoiksi ja sitten kun sua kritisoidaan, niin ah, taas on kyse naisvihasta. Sä oikeasti olet ammattiauttajan tarpeessa ja toivoisin, että itsekin tunnistaisit tilasi ja hakeutuisit hoitoon. Sun pienessä sairaassa päässä pyörii vaan yksi ja sama ajatus, naisviha. Toista ajatusta sinne ei sitten mahdukkaan.

Mahtuu sinne klitoris tuon lisäksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ei ole naisvihaa..

Ei kun ihan sinuun kohdistuvaa yksilönä. Olen eri.

Jos sanot, että miehet ovat itsekkäitä paskoja, ja joku laittaa samalla mitalla takaisin, ihan turha jäädä ulisemaan jostain naisvihasta. Jos sulla olisi kulli, olisit silti ihmispaska.

Vierailija
64/81 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itsekästä miestä sanoo paskaksi, se on väärin, niinkö?

Vierailija
65/81 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä. Eikä sekään ole väärin, jos se sanoo paskaksi takaisin.

Vierailija
66/81 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ei ole naisvihaa..

Mikä v.ttu sun ongelmasi nyt taas oikein on. Ensin itse haukut miehet paskoiksi ja sitten kun sua kritisoidaan, niin ah, taas on kyse naisvihasta. Sä oikeasti olet ammattiauttajan tarpeessa ja toivoisin, että itsekin tunnistaisit tilasi ja hakeutuisit hoitoon. Sun pienessä sairaassa päässä pyörii vaan yksi ja sama ajatus, naisviha. Toista ajatusta sinne ei sitten mahdukkaan.

Mahtuu sinne klitoris tuon lisäksi

Joo, mutta ei samaan aikaan.

Vierailija
67/81 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta syytä ei silloin ole, ei ainakaan kunnollista. Tästä on kyse. 

Kun naisia otetaan ihan hengiltä, niin pitäskö päätä silittää. Naisviha on ongelma, ja se on ihan tiedostettu.

Vierailija
68/81 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mee antaan sille ihanalle ukolles pillua, niin se sit haaroo sulle orkun ja sun päiväkin näyttää hiukan valosammalta. Miten ihmeessä kukaan jaksaa sun kaltaista paskanjauhajaa. En tajua. No tunnetusti hullu aina hullun löytää. Ette te muuten lisääntyisi.

Vierailija
69/81 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun naisia otetaan ihan hengiltä, niin pitäskö päätä silittää. Naisviha on ongelma, ja se on ihan tiedostettu.

Paskaksi haukkuminen on ihan hyvä syy haukkua paskaksi takaisin.

Tuo on vähän kuin heittäisit ohikulkijaa kivellä, ja hän heittäisi takaisin -> wäööö naisvihaa et sä saa tehdä noin

Ei onnistu sun kehno uhriutumisyritys.

Vierailija
70/81 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on vähän kuin heittäisit ohikulkijaa kivellä, ja hän heittäisi takaisin -> wäööö naisvihaa et sä saa tehdä noin

Onkohan tuo taas joku Frans Frangénin kaltainen vapaan kasvatuksen tuote

Vierailija
71/81 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa hehkutusta seksi on muutakin kun yhdyntää.

Konstit ovat monet puhukaa sekin auttaa asioihin.

Vierailija
72/81 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yritä uhriutua ollenkaan. Kyse on, kuten kirjoitin, ihan naisen tappamisista, ja se on hiukan eri asia kuin kivellä heitto tai paskaksi haukkuminen. Etkö näe eroa? Tästähän koko yhteiskunta puhuu, ihan ylintä tasoa myöten. Ei ole kyse minusta, ei tietenkään. Mutta minut on jo haukuttu paskalesboksikin..miksi? En ole lesbo, ja useimpien mielestä en paskempikaan nainen.

Vierailija
73/81 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yritä uhriutua ollenkaan. Kyse on, kuten kirjoitin, ihan naisen tappamisista, ja se on hiukan eri asia kuin kivellä heitto tai paskaksi haukkuminen. Etkö näe eroa? Tästähän koko yhteiskunta puhuu, ihan ylintä tasoa myöten. Ei ole kyse minusta, ei tietenkään. Mutta minut on jo haukuttu paskalesboksikin..miksi? En ole lesbo, ja useimpien mielestä en paskempikaan nainen.

Kuka sinua on täällä tappamisella uhannut?

Itse haukuit muita paskaksi, joku vastasi takaisin ja aloit selittää jostain naisvihasta ja tappamisesta.

Paskalesboksi haukuttiin kun sanoit, että miehet ovat itsekkäitä paskoja. 

Vierailija
74/81 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita nyt pysyä siinä asiassa josta puhutaan: siitä että Suomi on euroopan turvattomin maa naisille, ja täällä tapetaan naisia aikamoista vauhtia, nyt jo 14 ainakin, ja varmaan lukuisia miehiäkin, ja uskoisin että nekin tekijät miehiä.

Ei ole kyse minusta ei kun yhtään mistään. Onko vaikeaa tajuta.

Vierailija
75/81 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koita nyt pysyä siinä asiassa josta puhutaan: siitä että Suomi on euroopan turvattomin maa naisille, ja täällä tapetaan naisia aikamoista vauhtia, nyt jo 14 ainakin, ja varmaan lukuisia miehiäkin, ja uskoisin että nekin tekijät miehiä.

Ketjun aihe on yhdyntä

Vierailija
76/81 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mee antaan sille ihanalle ukolles pillua, niin se sit haaroo sulle orkun ja sun päiväkin näyttää hiukan valosammalta. Miten ihmeessä kukaan jaksaa sun kaltaista paskanjauhajaa. En tajua. No tunnetusti hullu aina hullun löytää. Ette te muuten lisääntyisi.

Ei palstahulluilla mitään parisuhdetta ole kuin kuvitelmissaan

Vierailija
77/81 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska haukuit miehet paskoiksi. Eikö sun muisti oikein pelaa?

Vierailija
78/81 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä olet siitä, että naiset tappavat pikku lapsia? Onko Suomi Euroopan turvattomin maa pienille lapsille?

Vierailija
79/81 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei palstahulluilla mitään parisuhdetta ole kuin kuvitelmissaan

Sen mies on dildo.

Vierailija
80/81 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette usko, mutta minulla normikullisella 14cm ja naiset sormet yltää helposti ympäri, on ollut yli 250 naista.

Tällä kokemuksella sanon, että näistä naisista miltei kaikki (ainakin yli 90%) on saaneet kanssasi orgasmin, nuo 10% on ajalta kun olin itse nuori (ei vielä osannut) tai nainen oli nuori (ei vielä tiennyt mistä pitää).

On niin herkkiä klitoriksia ettei saa koskea, mutta silti heistä useimmat ahnaasti yhdynnässä painoivat itseään minua vasten niin että myös klitta sai painetta. Näitä kuitenkin on täysin selvä vähemmistö. Kaikki loput kyllä laukesivat klitasta nuolemalla tai sormettamalla. Ehkä alle puolet sai panemalla orgasmin.

Lahnoja on olemassa, mutta hekin laukesivat - töitä se vaati.

Kerran oli myös niin väljä pillu, että runkkasin pillun sisällä omaan käteen - myös nainen sai orgasmin.

Ja tosiaan päältä ei naisesta näe onko väljä pillu vai ei. Voi olla todella timmissä kunnossa oleva nuori nainen, jolla on väljä pillu. Ja voi olla 6 lapsen alatiesynnyttänyt äiti, jonka pillu on märkä ja tiukka. Päältä ei voi sanoa mitään. Kuten ei miestenkään kullin koosta voi ulkokuoresta mitään päätellä - toki kullia ei voi treenata isommaksi mutta pillun voi treenata

M52

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän