Yhdyntä ei kyllä tunnu kovinkaan kummoiselta - olenko ainoa?
Rohkenenpa nyt tuomaan esille sellaisen asian, jota ja jonka normaaliutta olen oikeastaan aina miettinyt: yhdyntä itsessään ei kyllä suoraan sanoen tunnu minusta erityisen hyvältä. Siis jos puhtaasti puhutaan fyysisestä puolesta. Muuten toki himo, tilanteen intiimiys ym. ovat ihania, mutta se, että penis on emättimessa ja sitä siellä liikutellaan on kyllä minusta jokseenkin ehkä yliarvostettuja. Olisi kiva kuulla, mitä muut ovat mieltä. Olenko ainoa, joka näin ajattelee? Itse olen siis mies ja minulla on omasta mielestäni pienehkö penis (14/11,5), joten voihan se olla, että selitystä ei tarvitse sitten kauempaa hakea. Vaimoni myös on todella märkä aina, joten tämäkin tietysti vähentää kitkaa. Ja synnytetty on 3 kertaa.
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Erosin tiukasta ja valuvan märästä exästä ja puolen vuoden selibaatin jälkeen Tinderistä löytyi 47v nainen. Todella hyvässä fyysisessä kunnossa, hoikka ja lihaksikas. Mutta se vagina useamman lapsen synnytyksen jälkeen....
Ei tuntunut oikein missään asennossa miltään ja erektiolääkkeet piti ottaa avuksi että pysyy kovana kun yhdyntä kesti usein tunnin tai ylikin ja välillä piti huilata ja jäähdytellä. Muutaman ensimmäisen pitkään kestäneen yhdynnän jälkeen piti kokeilla sormilla, että onko siellä alhaalla ketään kotona, mutta sormin se pimppi tuntui ihan normaalilta, ainakin siitä aukon suulta. Oli myös jotenkin eri asennossa kuin exällä (etupillu vs takapillu) koska takaapäin lusikassa ei minun 14-senttiselläni oikein pystynyt panemaan. Hyvää naisessa oli kuitenkin se, että hän sai aina yhdyntäorgasmeja toisin kuin exä, joka ei saanut koskaan.
Sukuelimissä on eroja yksilöiden välillä. Ei miehelläkään joku puoliveltto keski-ikäinen katkarapu ole sama asia kuin nuori stondis, joka kiipeää napaan asti, ja ruiskii kahdet lastit samalla erektiolla.
Aivan samalla tavalla emättimen koossa, muodossa ja kosteudessa on eroja. Tästä ei vaan saisi puhua, koska mikä tahansa tulkitaan helposti naisvihaksi, jne. Tyyliin "naisesi on tädellinen ja oma syy, jos ei kelpaa".
Onhan palstallakin paljon puhetta vaikka limakalvojen ohuudesta ja vaihdevuosiin liittyvistä ongelmista seksin suhteen. Kuitenkin, jos mies mainitsee samasta asiasta (jonka nainen on aikaisemmin havainnut), koko asetelma lentää päälaelleen. Yhtäkkiä 50+ naiset ovatkin kuumpimpia, kosteimpia ja parhaita seksissä ja harrastavat sitä eniten (vaikka kaikki kyselyt ja tilastot näyttävät jotain ihan muuta).
Joillain ihmisillä on niin hauras ego ja väkevä ideologia, että he mieluummin selittävät mustankin valkoiseksi kuin olisivat todellisuuden kanssa tekemisissä.
Itsellä 17cm pitkä ja paksuus sellainen noin etusormella ja peukalolla tehty ympyrä, eli ei mikään halko. Yhdyntä tuntuu todella hyvältä eikä siihen ole vaikuttanut se että lapsiakin on jokunen pökätty maailmaan.
Puolisolla on tosin aina ollut melko tiukka(puristus tuntuu voimakkaasti sormen ympärillä) ja ilmeisesti aika poimuinen pipari kun hieroo niin älyttömän hyvin vaikka olisi litimärkä ja kitkaa vähän.
Ensimmäinen kokemus oli naisen kanssa jonka kohdalla en edes tuntenut että onko se sisällä, lienee naisissa yhtä suuret erot kuin miehissäkin.
Yhdyntä ei siis tunnu yhtään miltään. Eikä se tietty ole ehkä miehen vika, mutta ei totitesti naisenkaan,
Vierailija kirjoitti:
Yhdyntä ei siis tunnu yhtään miltään. Eikä se tietty ole ehkä miehen vika, mutta ei totitesti naisenkaan,
Miten haluaisit nauttia..
Minä taas saatan jäädä pitkäksi aikaa naiseni sisään lauettua, koska tuntuu niin hyvältä. Ja itseasiassa naiseni sanoo minulle usein, että pidä vielä sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten te miehet joista ei tunnu erityiseltä, tuutteko kuitenkin yhdynnässä? Itse en saa orgasmia, mies tulee joskus mutta välillä lopahtaa ennen kuin tulee.
No, tämä nyt kuulostaa ehkä vähän brutaalilta mutta usein käytämme dildoa samaan aikaan tai sitten sormia. Näin on miehen helpompi laueta. Ja kyllähän pepputappi tiukentaa myös vaginaa.
Siis dildo/sormet miehen sisään vai naisen?
Naisen sisään yhtä aikaa peniksen kanssa.
Siis dildo ja penis molemmat pillussa? vai dildo perseessä ja kulli pillussa?
Minä ja naapurin pertti pildessä ja kurkku perseissä. Kaikilla.
Naiset tarvitsee esilämmityksen , siis antakaa se heille.
Vierailija kirjoitti:
Naiset tarvitsee esilämmityksen , siis antakaa se heille.
Ei viitti
Vierailija kirjoitti:
Seksi on aina hyvää mikäli nainen nuolee miehen peräaukkoa ja muistaa laihduttaa. Tietysti sperman nieleminen sisältyy tilanteeseen
Persereikä on must.
Muu on rekvisiittaa.
Ap omistaa liian pienen peniksen selkeästi, mutta sekin on totta, että joillain naisilla on treenaamaton ja löysä pillu.
Vierailija kirjoitti:
Ap omistaa liian pienen peniksen selkeästi, mutta sekin on totta, että joillain naisilla on treenaamaton ja löysä pillu.
Höpö höpö. Kaikki pillut on ihan samanlaisia.
Olisiko mahdollista että tuntoherkkyys on pilattu aktiivisella runkkailulla?
Eräällä kaverilla on mikropenis ja hänkin nauttii seksistä sen kerran 5. Vuodessa kun sattuu saamaan, eli en usko että koko olisi syynä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Kaikki pillut on ihan samanlaisia.
Eivätkä ole 😄
Se on se kun se ei tunnu missään se naisen alapää. Koot ei kohtaa. Kokemusta on. M41
Sama, kyllä valitettavasti on vaimon kanssa kuin tulpatonta mopoa polkis. Ja ennen kuin joku sanoo mikromunaks niin on matkan varrella tullut vastaan naisia joilla on niin napakka pillu että voi joka poimunkin tuntea kullin varressa. Näissä sai todella pidätellä ettei satsi lähde heti.
T: setämies
Minulla turpoaa pillu kun olen saanut orgasmin esim suuseksillä. Tämän jälkeen kun mies työntyy sisään tuntuu se niin minusta kuin miehestänikin paljon paremmalta. Miehelläni on pieni ja minä taas, en tiedä kuinka tiukka olen, mutta treenannut olen aina lihaksiani koko elämäni ajan säännöllisesti joten en varmaan ihan löysäkään ole kostun helposti ja paljon joten liukkautta on.
Vierailija kirjoitti:
Minulla turpoaa pillu kun olen saanut orgasmin esim suuseksillä. Tämän jälkeen kun mies työntyy sisään tuntuu se niin minusta kuin miehestänikin paljon paremmalta. Miehelläni on pieni ja minä taas, en tiedä kuinka tiukka olen, mutta treenannut olen aina lihaksiani koko elämäni ajan säännöllisesti joten en varmaan ihan löysäkään ole kostun helposti ja paljon joten liukkautta on.
Käytätkö dildoa koskaan mastuboidessasi silloin on helppoa valita koon mukaan tulee se täyttymyksen tunne kun käyttää vähän kookkaampia kuin miehesi varustus.
Seksi on aina hyvää mikäli nainen nuolee miehen peräaukkoa ja muistaa laihduttaa. Tietysti sperman nieleminen sisältyy tilanteeseen