Yhdyntä ei kyllä tunnu kovinkaan kummoiselta - olenko ainoa?
Rohkenenpa nyt tuomaan esille sellaisen asian, jota ja jonka normaaliutta olen oikeastaan aina miettinyt: yhdyntä itsessään ei kyllä suoraan sanoen tunnu minusta erityisen hyvältä. Siis jos puhtaasti puhutaan fyysisestä puolesta. Muuten toki himo, tilanteen intiimiys ym. ovat ihania, mutta se, että penis on emättimessa ja sitä siellä liikutellaan on kyllä minusta jokseenkin ehkä yliarvostettuja. Olisi kiva kuulla, mitä muut ovat mieltä. Olenko ainoa, joka näin ajattelee? Itse olen siis mies ja minulla on omasta mielestäni pienehkö penis (14/11,5), joten voihan se olla, että selitystä ei tarvitse sitten kauempaa hakea. Vaimoni myös on todella märkä aina, joten tämäkin tietysti vähentää kitkaa. Ja synnytetty on 3 kertaa.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä kyllä sanon ihan rehellisesti että itsetunnolle ottaa kun miehellä yleensä kestää todella pitkään laueta, mutta sitten kun laitta sormensa samalla sisään niin tulee heti. Kyllähän tuosta voi asioita päätellä tyhmempikin vaikkei meillä varsinaisesti olla keskusteltukaan aiheesta.
Olennainen kysymys tässä lienee se, lisääkö tuo molempien nautintoa vai vain miehen? Miksi ei voisi tehdä asioita, jotka lisäävät nautintoa? Itse tykkään saada sisääni vähän enemmän täytettä ja pyydän usein miestä laittamaan sormet peniksen kanssa samalla sisään. Tiedostan hyvin ettei näin tarvitsisi tehdä, jos olisin tiukempi tai miehellä olisi paksumpi, mutta kun en ole/ei ole voidaan ihan hyvin tehdä näin että molemmista tuntuu paremmalta.
Eiks toi oo aika hankala tehdä yhtä aikaa.Penis ja miehen sormet sun sisällä?Niitä myydään semmosii holkkeja mitkä laitetaa peniksen päälle ni samalla saadaan paksuutta ja pituutta lisää.
Varmaan tuntuu miehestä tosi hyvältä tuollaisen holkin kanssa :)
Voihan sitä edes kokeilla.Ootteko kokeillu leikkiä dildoilla esileikin aikana?
Jaa että pienehkö penis ap:llä, kyllä se minusta on ihan normaali keskikokoinen vehje, ei tarvi kyllä hävetä yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Jaa että pienehkö penis ap:llä, kyllä se minusta on ihan normaali keskikokoinen vehje, ei tarvi kyllä hävetä yhtään.
Samaa mietin. Ongelma on vain siinä, että keskikokoinen ei myöskään riitä aiheuttamaan sen suurempia täyttymisen tunteita. Monesti olenkin miettinyt, että luoja on luonut keskivertomiehen peniksen liian pieneksi naisen nautinnon kannalta. Mutta tämähän ei ole miesten vika.
Minulla on pieni penis ja siitä kompleksi. Edellinen kumppanini laukesi naidessa ja minäkin laukesi, eli no problem. Nykyinen saa vain klitorisorgasmeja, ei yhdynnästä.
Minulla on ollut tuollainen tapaus kerran, erittäin löysä nainen. Hoikka, ja nuori, mutta synnyttänyt kaksi takkaa.
Erosin tiukasta ja valuvan märästä exästä ja puolen vuoden selibaatin jälkeen Tinderistä löytyi 47v nainen. Todella hyvässä fyysisessä kunnossa, hoikka ja lihaksikas. Mutta se vagina useamman lapsen synnytyksen jälkeen....
Ei tuntunut oikein missään asennossa miltään ja erektiolääkkeet piti ottaa avuksi että pysyy kovana kun yhdyntä kesti usein tunnin tai ylikin ja välillä piti huilata ja jäähdytellä. Muutaman ensimmäisen pitkään kestäneen yhdynnän jälkeen piti kokeilla sormilla, että onko siellä alhaalla ketään kotona, mutta sormin se pimppi tuntui ihan normaalilta, ainakin siitä aukon suulta. Oli myös jotenkin eri asennossa kuin exällä (etupillu vs takapillu) koska takaapäin lusikassa ei minun 14-senttiselläni oikein pystynyt panemaan. Hyvää naisessa oli kuitenkin se, että hän sai aina yhdyntäorgasmeja toisin kuin exä, joka ei saanut koskaan.
On siinä eroja kieltämättä. Itse oon synnyttänyt kolme lasta ja kohta jo viiskymppinen. Nautin kyllä yhdynnästä tosi paljon mut kyllä mun varmana jo hiukan väljemmälle alapäälle sellainen vähän isompi on parempi. Saan paremmin orgasmin (en aina tosiaan) kun isompi penis osuu syvälle ja etenkin kun yhdyntä kestää pidempään. Silti parisuhteen hyvyys on vaan pieneltä osin tästä kiinni ja ei ole oikeastaan korreloinut olleenkaan suhteissani. Nykyisellä on makuuni juuri sopiva/isohko mutta se henkinen yhteensopivuus on myös paras ja sitä etupäässä mietin ja arvostan.
Kyllä olet se ainoa, joten joku kunniamaininta sinun pitäisi saada.
Eipä ole kokemusta kun en ole koskaan väljään pilluun päässyt panemaan. Oma kullini täyttänyt vaimon pillun alusta lähtien tuusan täyteen venyttäen pillunpohjaa. Ei 4 alatiesynnystä muuttaneet pillun kokoa mihinkään ja voimaakin ollut pillussa aina kuin pienessä kylässä. Joten tuntumaa ollut senkin edestä aina ja ennemmin mahtumisongelma. Nytkin vaimo parantelee edellisestä kipeytynyttä välilihaa. Joten sellaisten ongelmen kanssa painittu mutta ekat 4 vuosikymmentä vaimo sai orgasmit aina yhdynnöissä ja aika nopeasti vielä. Eikä suostu vieläkään seksiin ilman yhdyntöjä. Mutta onneksi olen saanut nuolla pillua niin paljon eläissäni kuten olen vain halunnut.
Mitä meidän parinvalintaa tulee, niin vaimo on minut valinnut, eikä toisin päin. En voinut vastustaa kiimaista kullinnälkäistä tyttöä, vaikka olisi ollut kiva kokeilla muitakin.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole kokemusta kun en ole koskaan väljään pilluun päässyt panemaan. Oma kullini täyttänyt vaimon pillun alusta lähtien tuusan täyteen venyttäen pillunpohjaa. Ei 4 alatiesynnystä muuttaneet pillun kokoa mihinkään ja voimaakin ollut pillussa aina kuin pienessä kylässä. Joten tuntumaa ollut senkin edestä aina ja ennemmin mahtumisongelma. Nytkin vaimo parantelee edellisestä kipeytynyttä välilihaa. Joten sellaisten ongelmen kanssa painittu mutta ekat 4 vuosikymmentä vaimo sai orgasmit aina yhdynnöissä ja aika nopeasti vielä. Eikä suostu vieläkään seksiin ilman yhdyntöjä. Mutta onneksi olen saanut nuolla pillua niin paljon eläissäni kuten olen vain halunnut.
Mitä meidän parinvalintaa tulee, niin vaimo on minut valinnut, eikä toisin päin. En voinut vastustaa kiimaista kullinnälkäistä tyttöä, vaikka olisi ollut kiva kokeilla muitakin.
Ja mitähän kohtaa olet siinä luollut orgasmiin asti, kun olet kertonut, ettei kertaakaan ole vaimosia klitoriksesta orgasmia saanut.
Jos lukisit joskus loppuun asti ja koittaisit ymmärtää lukemaasi. Vaikka olen koko ikäni nuollut vaimon klitorista, niin hän ei ole saanut ainuttakaan orgasmia pelkällä nuolemisella. Aina on vaatinut jotain emättimen sisään hieromaan jotta on saanut orgasmin. Nuoleminen ja sormerus olleet hyvää esileikkiä saada vaimo lähelle orgasmia, jotta hän on saanut haluamansa orgasmin yhdynnässä. Silloin ei ole saanut koskea klitorikseen enää ollenkaan, ettei ole estänyt orgasmin tuloa. Hän on saanut eläissään eniten orgasmeja yhdynnöissä ja vasta viime vuodet olen saanut nuolla ja sormettaa emätintä orgasmeihin asti. Ilman emöttimen sormetusta tai dildotusta ei ole saanut. Joten klitan nuoleminen on vain osa kiihoitusta. Näin vaimolla.
Vierailija kirjoitti:
Jos lukisit joskus loppuun asti ja koittaisit ymmärtää lukemaasi. Vaikka olen koko ikäni nuollut vaimon klitorista, niin hän ei ole saanut ainuttakaan orgasmia pelkällä nuolemisella. Aina on vaatinut jotain emättimen sisään hieromaan jotta on saanut orgasmin. Nuoleminen ja sormerus olleet hyvää esileikkiä saada vaimo lähelle orgasmia, jotta hän on saanut haluamansa orgasmin yhdynnässä. Silloin ei ole saanut koskea klitorikseen enää ollenkaan, ettei ole estänyt orgasmin tuloa. Hän on saanut eläissään eniten orgasmeja yhdynnöissä ja vasta viime vuodet olen saanut nuolla ja sormettaa emätintä orgasmeihin asti. Ilman emöttimen sormetusta tai dildotusta ei ole saanut. Joten klitan nuoleminen on vain osa kiihoitusta. Näin vaimolla.
Mahtaa sulla olla pitkä sisiliskonkieli, kun yllät emtiimen sisäosia nuolemaan. Ja erikoinen on vaimosi myös, jos ei klitoriksella saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa sulla olla pitkä sisiliskonkieli, kun yllät emtiimen sisäosia nuolemaan. Ja erikoinen on vaimosi myös, jos ei klitoriksella saa.
Et näemmä taaskaan lukenut tai ymmärtänyt mitään??? Sanoinko nuolevani emättimen sisältä, en sanonut vaan sanoin sormilla hieromisesta. Eikä ole mitenkään erikoinen, vaan sinä olet vain niin yksinkertainen, ettet ymmärrä naisten olevan yksilöitä, eivätkä tykkää samoista asioista kuin sinä. Sinulla on omien sanojensi mukaan tunnoton pillu ja kaikki tunto klitoriksen huipussa, monella muulla naisella on tunto pillussa ja klitoris liian herkkä kosketettavaksi tai sen hyväily ei vain riittä tai saa pelkan klitorisorgsamin ja jää isommat orgasmit saamatta ellei emättimessä ole jotain mikä hieroo ja mistä ottaa otetta. Jälkimmäisistä asioista sinulla ei ole selvästi aavistustakaan.
Nuoleminen ja sormerus olleet hyvää esileikkiä saada vaimo lähelle orgasmia, jotta hän on saanut haluamansa orgasmin yhdynnässä näin sinä Pate itse kirjoitit.
Eli mitä kohtaa olet sitten nuollut? Ja kyllä vain, klitoris on NAISTEN herkin paikka ja ainoa elin jonka tarkoitus on vain tuottaa nautintoa. Jos ei sitä tuota on kyllä vähintään outo, mielestäni. Mutta sama mulle,
Kuten olen monsti sanonut, kukin saa saad ihan mietn parhaalta tuntuu, myös minun. Ja pilluni ei ole tunnoton, en ole niin sanonut vaan muut, sinä Pate mukaanlukien! Mikä on total omituista kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Nuoleminen ja sormerus olleet hyvää esileikkiä saada vaimo lähelle orgasmia, jotta hän on saanut haluamansa orgasmin yhdynnässä näin sinä Pate itse kirjoitit.
Eli mitä kohtaa olet sitten nuollut? Ja kyllä vain, klitoris on NAISTEN herkin paikka ja ainoa elin jonka tarkoitus on vain tuottaa nautintoa. Jos ei sitä tuota on kyllä vähintään outo, mielestäni. Mutta sama mulle,
Kuten olen monsti sanonut, kukin saa saad ihan mietn parhaalta tuntuu, myös minun. Ja pilluni ei ole tunnoton, en ole niin sanonut vaan muut, sinä Pate mukaanlukien! Mikä on total omituista kyllä.
No jo on vaikeaa ymmärtää. Klitoris on herkkä paikka, mutta sen kiihoittaminen ei kaikilla naisilla riitä orgasmeihin asti, eikä riitä vaimollakaan. Mutta kalulla hän on saanut tuhansia orgasmeja ilman, että klitorikseen on koskettu käsillä ollenkaan. Hän on aiina kiihoittunut parhaiten emättimen sisältä hieroessa joka ollut pakolllista orgasmien saamiseksi. Toki alkuun on pitänyt hyväillä klitorista esileikkinä ja osana kiihoitusta. Pelkästään jää kiihoitus vajaaksi.
Sinä olet itse sanonut, ettei kulli tunnu sinulta miltään pillussa, etkä saa siitä mitään nautintoa ja että yhdyntä on vain miehiä varten.. Toisille naisille jolla on tuntoa pillussa yhdyntä on seksissä parasta ja nautinnollisinta, eivätkä suostu seksiin ilman, että saavat nauttia kovasta kullista. Toisen naiset haluaa vielä nauttia isosta pillua venyttävästä kullista saadakseen orgasmeja yhdynnässä. Sinä et ole kaikki naiset vaikka niin luuletkin. Ketään kiiinnosta miten sinä saat äläkä yleistä omia juttujasi koskemaan kaikkia naisia. Et edusta muita naisia kuin itseäsi, kuten minäkin vain vaimoani. Siinä on vasta kaksi erialista naista, ei kaikki. Minulle ei tulisi mieleenkään edustaa miehiä ja kertoa mitä miehet haluaa. Aivan älytön ajatuskin kuten sinun edustama kaikki naiset potaska..
Höpöä Pate taas. Sinä se et ole edes nainen ja sulla olluy 1 nainen elämässä, ja silti S I N Ä puhut "naisista jotka vaativat ties mitä iso kullia saadakseen orgasmin. Kuka ja millä tiedoin yleistät kaikkiin naisiin. MINÄ puolestani olen sanonut että kukin saa miten haluaa ja se on ihan fine, tottakai!
Sitäpaitsi olet itse kertonut. että vaimosi hieronut sitä klitoristaan vasten sun häpyäsi saaden näin painetta siihen klitorikseen.
Mikä tarve sulla on todistella klitoriksen "huonoutta" jatkuvasti, En sitä jaksa ymmärtää. J todellakin, monet miehet paneskelevat ihan omaksi nautinnokseen, ja vielä kirjoittelevat täällä, mite jeitä ei kiinnosta pätkän vertaa naisen nautinto.
Keskity nyt siihen mitä oikeasti on olemassa. Äläkä kokoajan keksi potaskaa.
Hmm. Vähän eri mielipide täällä. Tosin en ole ikinä nainut isokullisen miehen kanssa. Orkun pystyn saamaan vain käsiseksillä mutta silti yhdyntä tuntuu taivaalliselta. Mun miehen penis on aloittajan kans sanaa luokkaa kooltaan. Kyse on tähdistä ja asennosta. Kun peniksen pää osuu kohdunkaulan napukkaan ja tarpeeksi tiuhaan se vie tajun vaikka en siltikään laukea sitä kautta. Mieluiten valitsen yhdynnän kuin käsi seksin vaikka laukeaminen ei yhdynnässä onnistu. En oo siinä onnistunut ison dildonkaan kaa. Lähinnä sattuu. Eli mun kohdallani koolla ei oo kauheesti merkitystä. Mut tahdin pitää olla nopea jotta tuntuu hyvältä....
erään naisen kanssa olin suhteessa pitkään ja ainoat paikat joissa sain orkkua oli suu ja anus joten niitä käytettiin aina