SILLÄ LAILLA. Loma pilalla
Muijan äiti piti hoitaa lasta 2 kuukautta, koska halusin mennä vain ja ainoastaan kahdestaan muijan kanssa Thaimaahan. Budjetti oli 7000 euroa ja matkan piti kestää 1.11.2018-4.1.2019, eli 2 kuukautta.
Liput ostettu, varmistettiin pari kuukautta sitten, että hänen äiti voi oikeasti hoitaa lasta pari kuukautta. Tänään, äsken, 15 minuuttia sitten ilmoitti, että ei voi hoitaa blablabla, ja kysyi, että miksi ette ottaisi lasta mukaan. Hellurei, lapsi ei ole edes biologisesti minun, eikä minua kiinnosta olla lastenvahtina Thaimaassa. Saa unohtaa rantalomat ja kahdenkeskeiset hetket totaallisesti. Hohhoijakkaa.
Mitä sitä tekis?
Kommentit (97)
Äiti ei jätä lasta kahdeksi kuukaudeksi ja lähde jonkun sussun kanssa hummailemaan. Vastuuta kehiin. Älä seurustele äidin kanssa, jos tämä ei mene jakeluun. Jos lapsi ärsyttää, move on.
Ap ehtii marraskuuhun mennessä etsiä uuden muijan, joka pääsee kahden kuukauden matkalle.
Aloittajan tarina on ihan sekopäinen, en voi uskoa todeksi.
1. Kuka hullu varaa matkan melkein vuoden etukäteen?
2. Kuka tuhlaa 2 kk:n matkaan noin paljon rahaa, 7 000 € ?
3. Kuka tahtoo viettää Thaimaassa niin pitkään kuin 2 kk?
4. Jos on noin suuret matkasuunnitelmat, niin kuka pistää koko matkan onnistumisen vain YHDEN lapsenvahdin varaan?
5. Kaikista tärkeintä: minkälainen mies muka matkustaisi Thaimaahan juurikin tyttöystävänsä kanssa? Thaimaahan mennään ilman tyttöystävää!
Ehdit hommata vielä uuden muijan ennen marraskuuta. Tsemppiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse yh:na en ikimaailmassa olisi tuollaisen nulikan kanssa, joka ei kunnioita lastani. Minä tulen kahden paketissa, johon kuuluu minä ja lapseni. Millainen äiti jättäisi lapsensa 2 kk:ksi?! Jos alkaa tapailla perheellistä ihmistä, tämä tulee hyväksyä historioineen päivineen. Jätäpä poika nämä asiat ihan suosiolla aikuisille ihmisille ja mene sinne inttiin vähän kasvamaan.
Sulla kyllä taitaa olla pitkä sinkku aika edessä. Tietty jos oot hyvännäköinen muija niin saat kuitenkin pippeliä yhden yön jutuilla.
Kukaan järkevä komea mies ei jaksa mitään muijaa joka laittaa aina jonkun pikku äpärän sen edelle. Ehkä jos laittaa sen isovanhemmille hoitoon usein niin suhde voisi toimia.
Aapeen kannattaisi kuitenkin nyt ottaa järki käteen ja ottaa suosiolla thaimaasta muija. Saa sieltä helposti nuoren kauniin ja lapsettoman. Voi olla että on kullankaivaja joo mutta ainakin palvelu pelaa toisin kuin suomalaisilla muijilla.
Thai-naisten mukana tulee kokonainen perhe. Sitten elätät nuorikkosi perhettä Thaimaassa, tiedoksi vaan.
Kuka voi jättää lapsensa hoitoon noin pitkäksi aikaa? Itse en jättäisi edes koiraani lapsesta nyt puhumattakaan. Ja olen siis lapseton, mutta jotenkin ehkä vielä tolkuissani.
En tiiä itkeäkö vaiko nauraa, kun tällaisia ihmisjätteitä kuten ap, on oikeasti olemassa :D näin muotoiltuna, koska provo haisee.
Ja voit pidentää sitä lomaas ihan huolella, tuollanen tissiposki nulikka tulee maitojunalla takaisin intistä :)
Vierailija kirjoitti:
Sano anopille, että ok maksapas meidän matka sitten, tai 2 kuukauden muu hoito lapselle.
Voithan lähteä matkalle anopin kanssa. Läheinen anoppisuhde auttaa siinä parisuhteessakin.
Vierailija kirjoitti:
Ap ehtii marraskuuhun mennessä etsiä uuden muijan, joka pääsee kahden kuukauden matkalle.
Eikös se ole sama kuin veisi Viroon viinaa??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse yh:na en ikimaailmassa olisi tuollaisen nulikan kanssa, joka ei kunnioita lastani. Minä tulen kahden paketissa, johon kuuluu minä ja lapseni. Millainen äiti jättäisi lapsensa 2 kk:ksi?! Jos alkaa tapailla perheellistä ihmistä, tämä tulee hyväksyä historioineen päivineen. Jätäpä poika nämä asiat ihan suosiolla aikuisille ihmisille ja mene sinne inttiin vähän kasvamaan.
Sulla kyllä taitaa olla pitkä sinkku aika edessä. Tietty jos oot hyvännäköinen muija niin saat kuitenkin pippeliä yhden yön jutuilla.
Kukaan järkevä komea mies ei jaksa mitään muijaa joka laittaa aina jonkun pikku äpärän sen edelle. Ehkä jos laittaa sen isovanhemmille hoitoon usein niin suhde voisi toimia.
Aapeen kannattaisi kuitenkin nyt ottaa järki käteen ja ottaa suosiolla thaimaasta muija. Saa sieltä helposti nuoren kauniin ja lapsettoman. Voi olla että on kullankaivaja joo mutta ainakin palvelu pelaa toisin kuin suomalaisilla muijilla.
kiitos huolenpidosta, olenkin sata kertaa mieluumin villi vapaa sinkku ja onnellinen ihanan perheeni (=lapseni) kanssa, kuin elätän jotain kusipäämiestä sohvalla örisemässä ja sotkemassa. Mun omanarvontunto ei ole kiinni toisten ihmisten arvostelusta eikä parisuhdestatuksesta! Ikävää, jos sinun on :/
Käy sääliksi sitä lasta :( Varmasti raukka aistii ap:n inhon häntä kohtaan joka päivä. Ja onko tuo äitikään nyt sen kummempi kun on miehen kanssa, joka inhoaa lasta? Ja suostuu olemaan lapsestaan erossa 2 kk. Toivottavasti mummo edes rakastaa lasta.
Siis äiti aikois muka olla lapsestaan joulunkin erossa. :D Ööö joo.
Voi lapsiparkaa. Tällä tarkoitan siis sitä 5-vuotiasta lasta, en sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on sulle varmaan käsittämätön ajatus, mutta kaikki miehet ei olekaan kusipäitä tai idiootteja vaan löytyy myös fiksuja, mukavia, vastuuntuntoisia ja sellaisia jotka osaa ajatella muitakin kuin itseään ja pippeliään.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoituksen perusteella kyseessä on "kakara" siis tämä mies, toivottavasti "muijasi" on fiksumpi. Lapselle 2 kk on TOSI pitkä aika erossa äidistä, oli se sitten kouluikäinen tai ei. Mummi tuli järkiinsä kun ei tuohon suostu.
Veikkaan tämän ap:n iäksi 19-22, lapseton mulkku joka ei tajua sitä että lapsi menee kaikessa edelle kun on pieni.
Lapsi mukaan lomalle. Itse rupesit äiti-ihmisen kanssa suhteeseen. Muista ap, että lapset ei ole mitään koiria jotka vaan jätetään hoitoon tuosta vain.
Mä en jätä mun koiraakaan hoitoon tuosta vaan.
Mitä sitä muijaa sinne thaimaaseen, siellä on kyllä muijia enemmän kuin tarpeeksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos lapsi ei ole sun, niin missäs lapsen isä on???????
Lapsen oma isä otti ja lähti, ei vastaa viesteihin eikä puheluihin. Ennen vein lapsen 2 viikon välein viikonlopuksi hoitoon, mutta sitten yhtäkkiä lopetti oven avaamisen. Seurauksena itkevä lapsi ja kevyt vitutus kun turhaa ajoin 30km/suunta.
Jos sä tilaat kuorman paskaa rappusille, ihan turhaan valitat että haisee... : ))
Vierailija kirjoitti:
Menkää lomalle Porvooseen. Ei kukaan ole niin tyhmä, että hylkää pienen lapsen kahdeksi kuukaudeksi Thaimaan loman ja jonkun keskenkasvuisen miekkosen takia. Kaksi kuukautta on ehdottomasti liian pitkä aika, jos lapsi on alle kouluikäinen.
Eipä ole kauan, kun lapset jätettiin hoitoon vaikka vuodeksi, kun aikuiset lähtivät kiertämään maailmaa.
Tosin kukaan ei nykyään lähde thaimaahan 2 kuukaudeksi. Miksi lähtisi? Pari viikkoa kyllästyttää jo varmasti. Ap.n kaltaisessa seurassa pari tuntia.
Nyt on tilaisuus ottaa pisteet kotiin oikein urakalla. Rahamiehenä maksat matkalle mukaan myös anopin ja lapsen. Otat niille eri hotellin niin eivät kauheasti pääse häiritsemään. Näytät hyvältä ihmiseltä joka suuntaan. Win win.
Minä luulin, että se muijan äiti kehtasi ottaa ja kuolla eikä olekaan siksi lapsenvahtina.