Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SILLÄ LAILLA. Loma pilalla

Kivaylläri
17.01.2018 |

Muijan äiti piti hoitaa lasta 2 kuukautta, koska halusin mennä vain ja ainoastaan kahdestaan muijan kanssa Thaimaahan. Budjetti oli 7000 euroa ja matkan piti kestää 1.11.2018-4.1.2019, eli 2 kuukautta.

Liput ostettu, varmistettiin pari kuukautta sitten, että hänen äiti voi oikeasti hoitaa lasta pari kuukautta. Tänään, äsken, 15 minuuttia sitten ilmoitti, että ei voi hoitaa blablabla, ja kysyi, että miksi ette ottaisi lasta mukaan. Hellurei, lapsi ei ole edes biologisesti minun, eikä minua kiinnosta olla lastenvahtina Thaimaassa. Saa unohtaa rantalomat ja kahdenkeskeiset hetket totaallisesti. Hohhoijakkaa.

Mitä sitä tekis?

Kommentit (97)

Vierailija
21/97 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää lomalle Porvooseen. Ei kukaan ole niin tyhmä, että hylkää pienen lapsen kahdeksi kuukaudeksi Thaimaan loman ja jonkun keskenkasvuisen miekkosen takia. Kaksi kuukautta on ehdottomasti liian pitkä aika, jos lapsi on alle kouluikäinen. 

Vierailija
22/97 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Olisit keksinyt edes kahden kuukauden tilalle yhden kuukauden niin uskottavuus olis ollut heti parempaa luokkaa.

Opiskelen ja illat duunissa. Koulu loppuu just lokakuun vikapäivä ja armeija alkaa tammikuussa 2019, niin juuri sopivasti aikaa elää pikkasen.

No nyt tömähti jotta pöly vaan leijuu  :D Ensiksi en usko alkuunkaan että tänne joku just teini-iän ohittanut kloppi tosissaan kirjoittelee. Ihan kuriittas voit tosin pelleillä.

ja toiseksi tuo sanavalinat että sopivasti aikaa elää pikkasen, ookkona nyt sitten kuolleessa tilassa.  

Mutta jatka vaan, tästä voi muodostua ihan hauska ketju kun populaatio suuttuu lapsen puolesta.

Arki ja samaa rumbaa tekeminen ei ole minun juttu. Jos tyydyt sun asunto- ja autolainan kuittailemiseen, niin be my guest. Elämä on liian lyhyt tuollaiseen oravanpyörään. Itse panostan näkemyksiin, enemmän kuin materiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/97 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkää lomalle Porvooseen. Ei kukaan ole niin tyhmä, että hylkää pienen lapsen kahdeksi kuukaudeksi Thaimaan loman ja jonkun keskenkasvuisen miekkosen takia. Kaksi kuukautta on ehdottomasti liian pitkä aika, jos lapsi on alle kouluikäinen. 

5-vuotias.

Muutentin vähän liian "mammanpoika", koko ajan seuraa äitiä. 2 kuukauden loma äidistä opettaisi vähäsen.

Vierailija
24/97 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Olisit keksinyt edes kahden kuukauden tilalle yhden kuukauden niin uskottavuus olis ollut heti parempaa luokkaa.

Opiskelen ja illat duunissa. Koulu loppuu just lokakuun vikapäivä ja armeija alkaa tammikuussa 2019, niin juuri sopivasti aikaa elää pikkasen.

No nyt tömähti jotta pöly vaan leijuu  :D Ensiksi en usko alkuunkaan että tänne joku just teini-iän ohittanut kloppi tosissaan kirjoittelee. Ihan kuriittas voit tosin pelleillä.

ja toiseksi tuo sanavalinat että sopivasti aikaa elää pikkasen, ookkona nyt sitten kuolleessa tilassa.  

Mutta jatka vaan, tästä voi muodostua ihan hauska ketju kun populaatio suuttuu lapsen puolesta.

Mietin myös samaa kuin sanoit viimeisessä lauseessa :)

Antaa palaa vaan!

Vierailija
25/97 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, sen lisäksi ettei ole käynyt peruskoulua, käyttää puolisostaan nimeä muija. Lisäksi olisivat jättäneet lapsen kahdeksi kuukaudeksi yksin mummonsa kanssa Suomeen. Aivan sairasta. Toivottavasti aloitus on provo.

Mitä odotat 20-vuotiaalta jätkältä?

Jos sulla menee tunteisiin sana "muija", niin näytä mulle sun foliohattu kokoelma.

ap

Jo yhdeksänvuotiaalta voi odottaa parempaa kirjoitustaitoa kuin ap:n.

Vierailija
26/97 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoituksen perusteella kyseessä on "kakara" siis tämä mies, toivottavasti "muijasi" on fiksumpi. Lapselle 2 kk on TOSI pitkä aika erossa äidistä, oli se sitten kouluikäinen tai ei. Mummi tuli järkiinsä kun ei tuohon suostu.

Veikkaan tämän ap:n iäksi 19-22, lapseton mulkku joka ei tajua sitä että lapsi menee kaikessa edelle kun on pieni.

Lapsi mukaan lomalle. Itse rupesit äiti-ihmisen kanssa suhteeseen. Muista ap, että lapset ei ole mitään koiria jotka vaan jätetään hoitoon tuosta vain.

20v. Lapsi ei ikinä, ei koskaan, mene mun edelle. Ei ikinä, mä vannon sen. Rakastan koiria enemmän kuin lapsia. Ällöttää kun tutut tunkee niitä vauvoja mun syliin.

Vierailija
27/97 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen lapsi?Jos on alle 3,niin ei ole psyyken kannalta hyväksi.Ymmärrän myös,että aikuisten lomat on tärkeitä.Suhdetta pitää vaalia,että ero ei tule.

Sitä en käsitä miksi olet naisen kanssa,jonka lasta näytät...vihaavan lähes?

Vierailija
28/97 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano anopille, että ok maksapas meidän matka sitten, tai 2 kuukauden muu hoito lapselle.

Vierailija
29/97 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi pärjäisi mummolassa kaksi kuukautta, on hän sen verran vanha että luultavasti on jo koulussa tai ainakin tarhassa. Löytyisikö joku lapsen kaveri, jonka luona lapsi voisi tuon ajan kyläillä, korvausta vastaan tietenkin?

Vierailija
30/97 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen lapsi?Jos on alle 3,niin ei ole psyyken kannalta hyväksi.Ymmärrän myös,että aikuisten lomat on tärkeitä.Suhdetta pitää vaalia,että ero ei tule.

Sitä en käsitä miksi olet naisen kanssa,jonka lasta näytät...vihaavan lähes?

5-vuotias. Alussa kun kertoi, että hänellä on lapsi, niin säikähdin vähäsen. Tutustui lapseen ja aluksi se oli ihan OK, mutta sitten lapsen isä lopetti tuo 2 viikon välein, joka viikonloppu hoitamisen. Ei päässyt leffaan, ei voitu mennä syömään ravintolaan, ei päässyt baariin, ei sitä ei tätä, eieiei.

Tässä on se lopputulos. Minua ärsyttää jos en saa tehtyä jotain lapsen takia.

Vierailija
31/97 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anoppisi on aika ikävä tyyppi. Jos tuollaisen lupaa tehdä ja sitten loppumetreillä kieltäytyy niin menee totaaliurpoiluosastolle että heilahtaa. Minimoi jatkossa kaikenlainen kanssakäyminen ko. henkilön kanssa.

Loppumetreillä? Matkahan on vasta marraskuun alusta. Minulle yksikään mies ei ole sen arvoinen, että jättäisin pienen lapseni kahdeksi kuukaudeksi.

Missä kohtaa ap mainitsi lapsen olevan pieni?

Nämä on selvästi jotain teinikuvioita. Ei lapsi voi kovin iso olla kun vanhemmat on noin nuoria.

Vierailija
32/97 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystäväsi kuulostaa ihan yhtä kakaralta kuin sinä. Teininä sattunut vahinko-lapsi, joka sysätään omien vanhempien hoiviin aina, kun olisi parempaa tekemistä tai vaikka vain viinaa tarjolla. Lasun tekisin, jos olisin tuo mummo ja lapsi pois kakaralta! Tehkä lapselle palvelus ja lähtekää sinne Thaimaahan, myykää paluuliput ja antakaa lapsen elää onnellista elämää mummonsa kanssa. Tai vaikka vain sossun huomassa. Ällötätte sekä sinä että "muijasi" (nimitys kuulostaa tälle horolta juuri oikealta nimitykseltä). Antaa palaa!

Vierailija
33/97 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatko yhtään omasta lapsuudestasi, millaista oli olla 5-vuotias? Ei sen ikäistä voi "opettaa" olemaan kunnolla, tai "kasvattaa" olemalla äidistä erossa. Tuonikäiset ei ole mitään kurittomia pieniä aikuisia, vaan kehittymättömiä lapsia joiden aivorakenne ja asioiden käsittelykyky ei riitä vielä ymmärtämään miksi äiti jättää liian pitkäksi aikaa.

On ollut paljon lehtijuttuja jopa sellaisista lapsista, jotka ovat saattaneet saada pari vuosikymmentä sitten vieläkin muistissa olevia elinikäisiä traumoja ja pelkotiloja parin viikon sairaalajaksoista ilman vanhempiaan, jotka sentään on ollut pakko hoitaa jos sairaus on sitä vaatinut.

Miten omat vanhempasi sinua kohtelivat kun olit 5? Olitko yksin mummolassa kuukausia vailla kontaktia vanhempiin? Mistä tällainen ajatus kumpuaa ettei lapsella ole väliä?

Teet palveluksen kaikille jos etsit jonkun lapsettoman reilaajan kumppaniksesi. Vapauta lapsen äiti etsimään myös itselleen vähän aikuisempaa ja vastuullisempaa miestä tuollaisen pojankoltiaisen sijaan.

Palataan tähän aiheeseen vaikka intin jälkeen jookos, katsotaan opettaako se Siperia yhtään enempää. Tältä erää voit unohtaa vakavat parisuhteet perheellisten naisten kanssa.

T. Kahden äiti, 30v, lapset 5.v ja 1.v

Vierailija
34/97 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anoppisi on aika ikävä tyyppi. Jos tuollaisen lupaa tehdä ja sitten loppumetreillä kieltäytyy niin menee totaaliurpoiluosastolle että heilahtaa. Minimoi jatkossa kaikenlainen kanssakäyminen ko. henkilön kanssa.

Loppumetreillä? Matkahan on vasta marraskuun alusta. Minulle yksikään mies ei ole sen arvoinen, että jättäisin pienen lapseni kahdeksi kuukaudeksi.

Missä kohtaa ap mainitsi lapsen olevan pieni?

Nämä on selvästi jotain teinikuvioita. Ei lapsi voi kovin iso olla kun vanhemmat on noin nuoria.

Minä 20v, muija 23. Vahinko tapahtui, ei suostunut tehdä aborttia kun ajatteli olevansa tappaja sen jälkeen.

Vierailija
35/97 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tossa ole ku sun böönas loma pilalla. Sinne vaan thaikkuihin bylettää misuja. Onpahan enemmän rahaa sikailla.. Muista, aina saa uuden böönan.

Vierailija
36/97 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lapsi pärjäisi mummolassa kaksi kuukautta, on hän sen verran vanha että luultavasti on jo koulussa tai ainakin tarhassa. Löytyisikö joku lapsen kaveri, jonka luona lapsi voisi tuon ajan kyläillä, korvausta vastaan tietenkin?

Ei s.tana, en ikinä kehtais edes kysyä tollasta! Eiköhän tulis lastensuojelu vastaan aika pian. Kukaan äiti ei jätä 2kk loman takia lastaan. Jonku pakollisen työkomennuksen ymmärrän vielä joten kuten.

Lapsi pois tollaselta äidiltä! Ja lomalle Porvooseen.

Vierailija
37/97 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillähän on kivasti aikaa säästää, ja ottaa sekä lapsi että anoppi mukaan matkalle. Osa lomasta perheen kanssa ja osan lomasta anoppi hoitaa lasta, kun käytte jossain kahdestaan. Joudutte varmaan tyytymään vähän lyhyempään lomaan, mutta sellaista parisuhteessa on, varsinkin perheellisen kanssa. 

Tuon ikäisen lapsen kanssa on jo älyttömän kiva lomailla. Tai sanotaanko, että jos sinusta ei ole kiva lomailla lapsen kanssa, niin et tule arkeakaan kestämään ja silloin on vaan parempi erota. 

Vierailija
38/97 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi, edes otit YHn. Oma vika

Vierailija
39/97 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arki ja samaa rumbaa tekeminen ei ole minun juttu. Jos tyydyt sun asunto- ja autolainan kuittailemiseen, niin be my guest. Elämä on liian lyhyt tuollaiseen oravanpyörään. Itse panostan näkemyksiin, enemmän kuin materiaan.

No emmä sitä epäilekkään että arki ja sama rumba joskus jurppii. Enkä sun panostamisiakaan epäile muuta kuin siinä mielessä notta monta tonnia laitat mukamas johonkin Thaimaan reissuun. Eikös se just oo tyhmää, niitä mahtavia elämyksiä ja näkemyksiä sais paremmin muualla ja paljon halvemmallakin. Tämä sun aloitus vaan on kiva vitsi; että lapsi kahdeksi kuukaudeksi hoitoon, muijan äiree ei haluakkaan hoitaa ja peruutti viime tipassa kun matka on (muka) vasta marraskuussa. Ja se että tuon ikäinen poitsu kirjoittais siitä vauva-palstalle. 

Sitäpaitti mulla ei ole asunto- eikä autolainaa. Asunto on maksettu ja autoon on mun mielestä typerää ottaa lainaa. Siksi mulla on vanha käytetty mutta tosi hyvä kottero :)

Vierailija
40/97 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse yh:na en ikimaailmassa olisi tuollaisen nulikan kanssa, joka ei kunnioita lastani. Minä tulen kahden paketissa, johon kuuluu minä ja lapseni. Millainen äiti jättäisi lapsensa 2 kk:ksi?! Jos alkaa tapailla perheellistä ihmistä, tämä tulee hyväksyä historioineen päivineen. Jätäpä poika nämä asiat ihan suosiolla aikuisille ihmisille ja mene sinne inttiin vähän kasvamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan