SILLÄ LAILLA. Loma pilalla
Muijan äiti piti hoitaa lasta 2 kuukautta, koska halusin mennä vain ja ainoastaan kahdestaan muijan kanssa Thaimaahan. Budjetti oli 7000 euroa ja matkan piti kestää 1.11.2018-4.1.2019, eli 2 kuukautta.
Liput ostettu, varmistettiin pari kuukautta sitten, että hänen äiti voi oikeasti hoitaa lasta pari kuukautta. Tänään, äsken, 15 minuuttia sitten ilmoitti, että ei voi hoitaa blablabla, ja kysyi, että miksi ette ottaisi lasta mukaan. Hellurei, lapsi ei ole edes biologisesti minun, eikä minua kiinnosta olla lastenvahtina Thaimaassa. Saa unohtaa rantalomat ja kahdenkeskeiset hetket totaallisesti. Hohhoijakkaa.
Mitä sitä tekis?
Kommentit (97)
Anoppisi on aika ikävä tyyppi. Jos tuollaisen lupaa tehdä ja sitten loppumetreillä kieltäytyy niin menee totaaliurpoiluosastolle että heilahtaa. Minimoi jatkossa kaikenlainen kanssakäyminen ko. henkilön kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vaihda muijaa. Huono ihminen, jos lapsensa on valmis jättämään kahdeksi kuukaudeksi hoitoon. Ansaitset parempaa.
2 kuukautta ilman kiukuttelevaa lasta saa mut hymyilemään jo ajatuksestakin. En todellakaan aio vaihtaa muijaa, ja isot respectit sille ku suostuisi olemaan ilman lasta 2 kuukautta ja keskittyä meidän kahden yhteiseen hetkeen.
Ei suhde toimi jos koko ajan keskitytään lapseen. Itse ainakin äänestäisin jaloillani. Lapsi oli ikävä yllätys kun kertoi kahvilassa jutelessa, mutta halusin kuitenkin tutustua.
Höpö höpö. Olisit keksinyt edes kahden kuukauden tilalle yhden kuukauden niin uskottavuus olis ollut heti parempaa luokkaa.
Sulla on kyllä hyvää aikaa järkätä uusi lastenhoitaja, kun reissuun on vielä noin pitkä aika. Ehdit oikeasti myös tienata sen verran lisää, että voit vaikka jollekin vähän lastenhoidosta maksaakin.
Mutta tuosta muija-sanasta en tykkää, särähtää ikävästi korvaan. Arvostatko naistasi oikeasti?
Vierailija kirjoitti:
Anoppisi on aika ikävä tyyppi. Jos tuollaisen lupaa tehdä ja sitten loppumetreillä kieltäytyy niin menee totaaliurpoiluosastolle että heilahtaa. Minimoi jatkossa kaikenlainen kanssakäyminen ko. henkilön kanssa.
Loppumetreillä? Matkahan on vasta marraskuun alusta. Minulle yksikään mies ei ole sen arvoinen, että jättäisin pienen lapseni kahdeksi kuukaudeksi.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Olisit keksinyt edes kahden kuukauden tilalle yhden kuukauden niin uskottavuus olis ollut heti parempaa luokkaa.
Opiskelen ja illat duunissa. Koulu loppuu just lokakuun vikapäivä ja armeija alkaa tammikuussa 2019, niin juuri sopivasti aikaa elää pikkasen.
Jos lapsi ei ole sun, niin missäs lapsen isä on???????
Vierailija kirjoitti:
Sulla on kyllä hyvää aikaa järkätä uusi lastenhoitaja, kun reissuun on vielä noin pitkä aika. Ehdit oikeasti myös tienata sen verran lisää, että voit vaikka jollekin vähän lastenhoidosta maksaakin.
Mutta tuosta muija-sanasta en tykkää, särähtää ikävästi korvaan. Arvostatko naistasi oikeasti?
Yritetään järkätä ja tienata vähän extraa. Tyttöystävä*
Lähde Thaimaahan ja myy paluulippu.
Vierailija kirjoitti:
Jos lapsi ei ole sun, niin missäs lapsen isä on???????
Lapsen oma isä otti ja lähti, ei vastaa viesteihin eikä puheluihin. Ennen vein lapsen 2 viikon välein viikonlopuksi hoitoon, mutta sitten yhtäkkiä lopetti oven avaamisen. Seurauksena itkevä lapsi ja kevyt vitutus kun turhaa ajoin 30km/suunta.
Kirjoituksesi perusteella vaikutat lyhytpinnaiselta ja helposti pitkästyvältä, joten todennäköisesti et edes ole kimpassa ko naisen kanssa loppuvuodesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loppumetreillä? Matkahan on vasta marraskuun alusta. Minulle yksikään mies ei ole sen arvoinen, että jättäisin pienen lapseni kahdeksi kuukaudeksi.
Missä kohtaa ap mainitsi lapsen olevan pieni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä kohtaa ap mainitsi lapsen olevan pieni?
Siinä, kun kertoi lapsen tarvitsevan hoitopaikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoituksesi perusteella vaikutat lyhytpinnaiselta ja helposti pitkästyvältä, joten todennäköisesti et edes ole kimpassa ko naisen kanssa loppuvuodesta.
Olen yleensä rauhallinen ja ymmärtäväinen, mutta tämä asia saa mut ärsyyntymään ja jonnekin pitää purkaa.
Usko pois, isosiskot opetti mulle pitkän pinnan :D
Ap, sen lisäksi ettei ole käynyt peruskoulua, käyttää puolisostaan nimeä muija. Lisäksi olisivat jättäneet lapsen kahdeksi kuukaudeksi yksin mummonsa kanssa Suomeen. Aivan sairasta. Toivottavasti aloitus on provo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opiskelen ja illat duunissa. Koulu loppuu just lokakuun vikapäivä ja armeija alkaa tammikuussa 2019, niin juuri sopivasti aikaa elää pikkasen.
No nyt tömähti jotta pöly vaan leijuu :D Ensiksi en usko alkuunkaan että tänne joku just teini-iän ohittanut kloppi tosissaan kirjoittelee. Ihan kuriittas voit tosin pelleillä.
ja toiseksi tuo sanavalinat että sopivasti aikaa elää pikkasen, ookkona nyt sitten kuolleessa tilassa.
Mutta jatka vaan, tästä voi muodostua ihan hauska ketju kun populaatio suuttuu lapsen puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuollainen ihminen opiskele. Ap:lla on peruskoulu vielä käymättä.
Kirjoituksen perusteella kyseessä on "kakara" siis tämä mies, toivottavasti "muijasi" on fiksumpi. Lapselle 2 kk on TOSI pitkä aika erossa äidistä, oli se sitten kouluikäinen tai ei. Mummi tuli järkiinsä kun ei tuohon suostu.
Veikkaan tämän ap:n iäksi 19-22, lapseton mulkku joka ei tajua sitä että lapsi menee kaikessa edelle kun on pieni.
Lapsi mukaan lomalle. Itse rupesit äiti-ihmisen kanssa suhteeseen. Muista ap, että lapset ei ole mitään koiria jotka vaan jätetään hoitoon tuosta vain.
Vaihda muijaa. Huono ihminen, jos lapsensa on valmis jättämään kahdeksi kuukaudeksi hoitoon. Ansaitset parempaa.