Miksi törmääjä ei ottanut minuun yhteyttä?
Minulle kävi niin, että parkissa olevaa autoani päin ajettiin. Vaurio oli niin paha, että koko takapuskuri jouduttiin vaihtamaan. Kuski ei ikinä ottanut itse yhteyttä, mutta sain yllättäen hänen vakuutusyhtiöstään korvauspäätöksen. Siinä näkyi kyllä tämän naisen nimikin. Googletin ja näkyi olevan joku huipputuloinen lääkäri.
Mikähän järki hänen toiminnassaan?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vakuutusyhtiöt voisivat painattaa sinne lomakkeisiinsa pienellä osoitteen ja y-tunnuksen lisäksi "anteeksi" niin olisi hyvää asiakaspalvelua. Ite ei jaksa tsorppailla.
Et jaksa ite? Kuinka vaikeeta on jättää joku lappu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puskurissa lommo niin järkytys? *järkytys*
Sadannen kerran, ei ollut lommoa eikä kolhua vaan pelti oli rytissyt ihan kunnolla. Koko takaosa jouduttiin vaihtamaan. Ja toiselle näsäviisaalle, autolla ei todellakaan voinut ajaa. Ap
Aloituksessa puhut vain takapuskurin vaihdosta, ja nyt onkin koko takaosa rutussa? Yritä nyt pysyä tarinassasi. Taitaakin olla kyseessä säälittävä provo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vakuutusyhtiöt voisivat painattaa sinne lomakkeisiinsa pienellä osoitteen ja y-tunnuksen lisäksi "anteeksi" niin olisi hyvää asiakaspalvelua. Ite ei jaksa tsorppailla.
Et jaksa ite? Kuinka vaikeeta on jättää joku lappu?
Voit varmaan ihan itse printata lapun:
Opettele parkkeeraamaan pois ihmisten tieltä!
Tuota voit sitten katsella siellä mielensäpahoittajien kevätkokouksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnostanut. Eikö se riitä että sait maksun? Mitä sitä sen enempää selvittelemään.
Mietin siksi jos oli humalassa tms. Kyllä sillä väliä on, miksi joku toimii noin. Ap
Mitä se humalassa olo tuohon yhteydenottoon muka vaikuttaisi? Jos on kuitenkin saanut sen vakuutukseen ja hoitanut asian kutne pitää, niin halutessaan voisi olla sinuunkin yhteydessä, mutta hän ei varmaan vain halunnut olla yhteydessä sen enempää. Hoisi homman ja sillä siisti, sitä varten ne vakuutukset ovat olemassa.
Jos jotain sattuu niin en varmaan ota yhteyttä nyt kun ap avasi vähän tilannetta. Elämä menee sekaisin peltivauriosta, hätäännys ja vailla anteeksipyyntöä, iso juttu. Ei jaksa alkaa selitteleen, hyssytteleen ja olemaan pahoillaan, hirvee sosiodraama ja härdelli. Antaa vakuutusyhtiön hoitaa.
Tullut häly ja kiire päivystylseen. Ottanut sentään rekkarin ylös ja hoitanut asian vak. Yhtiön kanssa kun on ehtinyt.
Tiennyt, että homma hoituu helpoiten ja nopeimmin näin, ilman, että pitää vääntään ja vatvomaan mitään juttua kenenkään kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä alkaisin selittämään mitään, tapahtui mitä tapahtui ja asian voi hoitaa muutenkin. Peltiä se vaan on jos kerran ei ole mitään henkilövahinkoa sattunut.
Minä menen ja heitän kivellä jonkun ikkunan paskaksi ja sanon että lasia se vaan on.
Heitä vaan jos on varaa ja selvittele sitten oman vakuutusyhtiösi kanssa korvaukset. Selitä vielä, että oli tahallinen teko kun alkoi Vauva-palstalla vituttamaan :D
Ei minun tarvitse selitellä mitään. Heitän vain sen ikkunan kivellä paskaksi, jätän korvaukseksi ikkunan hinnan verran rahaa ja lapun missä lukee "lasia se vaan on".
Paljos ajattelit jättää rahaa? Jos on kaksinkertainen tai kolminkertainen lasi ja miten tsekkailet hajoaako mitään lasin takaa? Kai sulla on riittävä pläni?
Johan minä sanoin että ikkunan hinnan verran. Ja ne sinun ikkunan takana olevat iittalan vaasisi ei kiinnosta minua paskankaan vertaa, vaan korvaan vain sen mitä näen hajoittaneeni. Ja äläkä sinäkään niitä iittalan kippojasi sure, sillä lasiahan ne vain on.
On taas niin absurdia että ei taida olla tosikaan.
Joku oli siis kolhinut autoasi ja sinä et ole tätä tapahtumaa nähnyt etkä tiennyt mitä on tapahtunut, ennen kuin postissa tuli törmääjän vakuutusyhtiöstä korvauspäätös?
Miten se vaihinko on arvioitu jos kukaan ei ole ollut sinuun yhteydessä?
Olisiko kokoomuslainen tai kannattaja se lääkäri. Vähän tuntuisi sille että pelisäännöt ihan erit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä alkaisin selittämään mitään, tapahtui mitä tapahtui ja asian voi hoitaa muutenkin. Peltiä se vaan on jos kerran ei ole mitään henkilövahinkoa sattunut.
Minä menen ja heitän kivellä jonkun ikkunan paskaksi ja sanon että lasia se vaan on.
Heitä vaan jos on varaa ja selvittele sitten oman vakuutusyhtiösi kanssa korvaukset. Selitä vielä, että oli tahallinen teko kun alkoi Vauva-palstalla vituttamaan :D
Ei minun tarvitse selitellä mitään. Heitän vain sen ikkunan kivellä paskaksi, jätän korvaukseksi ikkunan hinnan verran rahaa ja lapun missä lukee "lasia se vaan on".
Paljos ajattelit jättää rahaa? Jos on kaksinkertainen tai kolminkertainen lasi ja miten tsekkailet hajoaako mitään lasin takaa? Kai sulla on riittävä pläni?
Johan minä sanoin että ikkunan hinnan verran. Ja ne sinun ikkunan takana olevat iittalan vaasisi ei kiinnosta minua paskankaan vertaa, vaan korvaan vain sen mitä näen hajoittaneeni. Ja äläkä sinäkään niitä iittalan kippojasi sure, sillä lasiahan ne vain on.
Ikkunan takana ei ole yllatus yllatus iittalaa vaan meidän koirat, lutuset rotikat. Toki ne saattaa hieman ärtyä kun joku tulee meidän ikkunoita rikkomaan niin saattavat ampaista sinun perääsi. Saattaahan sellainen "saa ottaa" komento auttaa asiaa. Toppaathan sitten käsivartesi siis sen heittokäden kunnolla kun ne koirulit on opetettu kaatamaan käsivarresta kiinni pitäen. Molemmat handut kannattaa topata.
Et ehkä ehdi sitä tonnin seteliä siihen ikkunalaudalle jättää siinä vauhdissa niin antaa vakuutusten hoitaa. Koirat ei tee käskystä muuta kuin kaataa maahan ja pitää paikallaan niin ehditään soittaa polliisit paikalle, siis keittää kahvit, katella Emmerdaali, lämmittää sauna ja sitten soittaa ennen saunaa polliisit. Nähtäillään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnostanut. Eikö se riitä että sait maksun? Mitä sitä sen enempää selvittelemään.
Mietin siksi jos oli humalassa tms. Kyllä sillä väliä on, miksi joku toimii noin. Ap
Meinaat, että törmääjä olisi tunnustanut sinulle? "Shoriii, mä olin vähän känäsh... Mut minä makshan khyllä!"😂
Älä leiki tyhmää. Jos olisi kuulostanut humalaiselta, olisin ilmoittanut poliisille. Autoon tuli todella isot vauriot, tää ei ollut mikään hipaisin autonovea -juttu. Ap
Ihan vastaavasti kävi meidän autolle, mutta tekijä hävisi paikalta eikä kuulunut hänestä tai hänen vakuutusyhtiöstään yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaat, että törmääjä olisi tunnustanut sinulle? "Shoriii, mä olin vähän känäsh... Mut minä makshan khyllä!"😂
Älä leiki tyhmää. Jos olisi kuulostanut humalaiselta, olisin ilmoittanut poliisille. Autoon tuli todella isot vauriot, tää ei ollut mikään hipaisin autonovea -juttu. Ap
Ihan vastaavasti kävi meidän autolle, mutta tekijä hävisi paikalta eikä kuulunut hänestä tai hänen vakuutusyhtiöstään yhtään mitään.
Tässäkin tilanteessa olisi auttanut jos olisi edes lappu "anteeksi" jätetty!