Nainen joka ei kuuntele progea ja hippimusaa on niin turn off
ei kelpaa mulle, voi olal fitness pylly mutta jos ÄO on cheekkiksen ja chisun tasoa niin ei jatkoon sellaista, eikä yliopisto opiskelijaa joka kuuntelee myös cheekkistä ja rap-paskaa tai suomi rokkia (paitsi eppu normaalia tai sielun veljiä)
Kommentit (32)
Korreloiko musiikkimaku älykkyyden kanssa? Kuuntelen itse aika "vaativaa" musiikkia, mutta olen kutakuinkin normaaliälyinen, jos sitäkään.
Mä en taas jaksa Hevi enkä Punk-ukkoja.
"Korreloiko musiikkimaku älykkyyden kanssa?"
Juu.
http://www.mrscienceshow.com/2009/03/correlation-of-week-intelligence-a…
Minkälaista on proge ja hippimusa? Jotain esimerkki bändejä/artisteja?
Mies, joka ei ymmärrä ja nauti oopperasta ja klassisesta musiikista on minulle turn off.
Onneksi olen omani löytänyt jo vuosia sitten ja voimme yhdessä nauttia oopperoista eri puolilla maailmaa. Sydneyn oopperatalo oli vaikuttava nykyaikaisuudessaan, kun taas esim. Palermon Teatro Massimo teki vaikutuksen vanhanaikaisella kauneudellaan,
Oih <3 Peeniksessä alkaa sykkimään kun ajattelenkin hippityttöjä, progetyttöjä tai niitä yhdessä...
Progebändejä on esim. Rush, vanha Genesis, King Crimson, Porcupine Tree. Suomessa Wigwam ja nykybändeistä lähinnä Von Hertzen Brothers.
Vierailija kirjoitti:
Progebändejä on esim. Rush, vanha Genesis, King Crimson, Porcupine Tree. Suomessa Wigwam ja nykybändeistä lähinnä Von Hertzen Brothers.
Ok. Eli en siis kuuntele progea. Vaikka ei nuokaan huonoja bändejä ole.
En osaa päättää Onko Pekka Pohjolan varhaistuotanto progea vai jazzia.
Vierailija kirjoitti:
Mies, joka ei ymmärrä ja nauti oopperasta ja klassisesta musiikista on minulle turn off.
Onneksi olen omani löytänyt jo vuosia sitten ja voimme yhdessä nauttia oopperoista eri puolilla maailmaa. Sydneyn oopperatalo oli vaikuttava nykyaikaisuudessaan, kun taas esim. Palermon Teatro Massimo teki vaikutuksen vanhanaikaisella kauneudellaan,
Tutustu Einstein on the beach-oopperaan, säveltäjänä Philip Glass.
Olet oikeassa! Minullakin on erektiovaikeuksia jos naisen musiikkimaku poikkeaa toivomastani.
Minulle progea tai hippimusaa kuuntelematon mies on turn-off. Harmi kun sopivat ukot tuppaavat olemaan yli 50-vuotiaita :(
Mulle juoppo on turn off, ja olen hippi.
Vierailija kirjoitti:
Minulle progea tai hippimusaa kuuntelematon mies on turn-off. Harmi kun sopivat ukot tuppaavat olemaan yli 50-vuotiaita :(
YES-miehet ovat 50-vuotiaita.
King Crimson-faneja löytyy kolmekymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
YES-miehet ovat 50-vuotiaita.
King Crimson-faneja löytyy kolmekymppisenä.
Varmasti on. Bongasin muutaman nuorehkon miehen satapäisen ryppyisen ja harmahtuneen ukkelilauman ympäriltä kun Crimsonin keikalla olin. Kaiken lisäksi nuorilla miehillä oli nainen mukana.
Forever alone :(
Mää vaan kirjoitti:
Onko Matti ja Teppo progee?
Kyllä, takaperin soitettuna.
Täähän se ois