Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen joka ei kuuntele progea ja hippimusaa on niin turn off

StonedMikeProged
16.01.2018 |

ei kelpaa mulle, voi olal fitness pylly mutta jos ÄO on cheekkiksen ja chisun tasoa niin ei jatkoon sellaista, eikä yliopisto opiskelijaa joka kuuntelee myös cheekkistä ja rap-paskaa tai suomi rokkia (paitsi eppu normaalia tai sielun veljiä)

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Progesta löytyy hyviä esimerkkejä, mutta mikä lasketaan hippimusaksi?

Vierailija
22/32 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle progea tai hippimusaa kuuntelematon mies on turn-off. Harmi kun sopivat ukot tuppaavat olemaan yli 50-vuotiaita :(

hei mä oon asta 46 v enkä juopottele enää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

modernista progesta tykkään mm. Mystery ja Huis

mutta myös vanhasta Pink Floyd yms

viiem vuoden yksi  tiukka oli Cast bändin uusi levy löytyy spotifystä, brasiliasta ja soittanut jo kai pari vuosikymentä en oo ennen tutustunut

mikähän olisi progeisin kaupunki jonne voisi muuttaa?

Vierailija
24/32 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Progesta löytyy hyviä esimerkkejä, mutta mikä lasketaan hippimusaksi?

Psykedeelinen musiikki.

Esimerkkinä Pink Floydin alkutuotannosta albumi Ummagumma.

Vierailija
25/32 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hippimusa ja proge on kyllä niiiiiiiiin mälsääääää., samoin kuin niitä kuuntelevat liimaletit..

Vierailija
26/32 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hippimusa ja proge on kyllä niiiiiiiiin mälsääääää., samoin kuin niitä kuuntelevat liimaletit..

Itse he kyllä kuvittelevat olevansa älykästä ja hyvää seuraa, mutta se johtuu siitä että ovat jatkuvasta pilvessä.

Vierailija
27/32 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sydneyn oopperatalo oli vaikuttava nykyaikaisuudessaan, kun taas esim. Palermon Teatro Massimo teki vaikutuksen vanhanaikaisella kauneudellaan."

Arkkitehtuuristako tässä olikin kyse?

Vierailija
28/32 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mää vaan kirjoitti:

Onko Matti ja Teppo progee?

Kyllä, takaperin soitettuna.

Hah, hyvin vastattu! Ihan piruuttani tota kysyin, en kuuntelis M&T vaikka olis pistoolinpiippu ohimolla. Proge on se mun musiikkini, mutta kun mulle ei löydy vapaita 70+ progepappoja :-)

Vierailija
29/32 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun tää ap on saanu ikibannit imperiumin messulaudalle ja  riehuu nyt täällä.Mene jo pois spämmäämästä koko  palstaaa täyteen tyhmiä kirjoituksia

Vierailija
30/32 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa päättää Onko Pekka Pohjolan varhaistuotanto progea vai jazzia.

Oikea kategoria on prog jazz :) Ja tästä päästään luokittelun mahdottomuuteen, on musiikkia joka on selkeästi progea ja musiikkia joka ei ole, mutta sitten on lähes loputtomasti hyvää musiikkia joka liikkuu progen, folkin, jazzin ja ties minkä välimaastossa ja jota ei voi selkeästi luokitella oikein mihinkään.

Kotitehtävänä voi kuunnella youtubessa suomalaisen klassikkolevyn Apollo ja yrittää keksiä että mitähän tyylisuuntaa se mahtaa edustaa. Toisena harjoituksena sama tehtävä mutta levynä Eero Koivistoisen 3rd Version. Saattaa jazzpuristeilla ottaa lippalakin propelli kierroksia kun Jukka Tolonen laitetaan käyntiin.

Tästä taas päästään siihen että ihmiset jotka esittävät yksinkertaisia binäärisiä luokituksia "en voi seurustella ihmisen kanssa joka ei kuuntele progea" eivät tiedä musiikista mitään eivätkä kyllä paljoa ihmissuhteistakaan.

Vierailija
31/32 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sydneyn oopperatalo oli vaikuttava nykyaikaisuudessaan, kun taas esim. Palermon Teatro Massimo teki vaikutuksen vanhanaikaisella kauneudellaan."

Arkkitehtuuristako tässä olikin kyse?

Sitä paitsi Sydneyssä loppui rahat kesken kun oopperataloa alettiin sisustamaan. Olen kuunnellut siellä yhden oopperan (olisiko ollut Don Giovanni) enkä ole kyllä niin populistista esitystä kuullut eläissäni. Jatkossa tyydyn pytingin taivasteluun tiukasti ulkopuolelta.

Vierailija
32/32 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Byrds, Grateful Dead, The Beatles 1966-1968, Soft Machinen kaksi ekaa lättyä jne. Tästä hieeeeeno artikkeli http://www.academia.edu/7634280/_The_Hippie_Aesthetic_Cultural_Position…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi