Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siinä nähdään millasia pinnalisia paskiaisia nuoret naiset ovat.. poika kuin poika kiinnostaa jos sillä on intti pukupäällä!

Vierailija
16.01.2018 |

Miksi?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska armeijan käymättömyys ON 99% IIIISO TURN OFF!

Vierailija
2/35 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama pätee myös toisinpäin. Tyttö kuin tyttö kiinostaa jos sillä on tissit esillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama pätee myös toisinpäin. Tyttö kuin tyttö kiinostaa jos sillä on tissit esillä.

No ei mulle ainakaan.

T.ap

Vierailija
4/35 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/35 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kiinnostaa niitä tyttöjä, jotka eivät kannata armeijaa.

Vierailija
6/35 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha yleistää, minun tytär ei katsoisi päinkään. Tykkää ihan erilaisia arvoja huokuvista pojista mitä inttipojat edustaa, ja on itsekin oikea rauhan kyyhky.

Vierailija
7/35 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha yleistää, minun tytär ei katsoisi päinkään. Tykkää ihan erilaisia arvoja huokuvista pojista mitä inttipojat edustaa, ja on itsekin oikea rauhan kyyhky.

Siis koko ikäluokka käy armeijan. Naistenki tulisi käydä niin oppisi, että kaikki ei ole samanlaisia

Vierailija
8/35 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap vielä 18-vuotias vai miksi senikäisten jutut kiinnostaa?

Vierailija
9/35 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis koko ikäluokka käy armeijan. Naistenki tulisi käydä niin oppisi, että kaikki ei ole samanlaisia

Mitä ihmettä selität siellä. 

Vierailija
10/35 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään yhteisiä arvoja intin käyvillä

Vierailija
11/35 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia ei kiinnosta sellaiset, jotka eivät osaa kirjoittaa.

Vierailija
12/35 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle ainakaan kelpaa kuka tahansa kurkkusalaattiin pukeutunu

Vierailija
13/35 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inttipuku kertoo että mies on täysi-ikäinen, hänellä ei ole vakavia sairauksia, eikä hänellä varsinkaan ole mielenterveys tai päihdetaustaa. Aika monta ongelmaryhmää on sivuutettu sillä että mies on intissä. Vielä kun tarkistaa sotilaspassin lisäksi että miehellä on luottokortti, ajokortti ja aseen hallussapitolupa, niin ollaan jo tekemissä melko kunnollisen miehen kanssa.

Vierailija
14/35 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua nuorena tyttönä kuvotti inttipojat, enkä arvosta vieläkään ihmisiä, jotka menevät armeijaan. Niin kauan kuin tollasia lampaita on, on sotiakin. Eikä nykyajan sodissa ole enää mitään järkeä, enää ei puolusteta omaa kylää ja heimoa tms, nyt ollaan isojen pamppujen pelinappuloina ja käytettään massiivisia tuliaseita ja ohjuksia, ei tota kukaan älyllinen olento voi ihailla.

Nykyään olen antanut jo senverran periksi mielessäni, etten koko puolustusvoimia lynkkaa suoralta kädeltä. Meillä on tulossa tännekin paljon luonnon katastrofeja, joissa inttipoikia tarvitaan pelastustöissä, evakuoimisessa jne. Mutta sotaan ei tarvita yhtäkään poikaa eikä miestä, jos multa kysytään. Olen pasifisti.

Voin kyllä käyttää henkilökohtaisesti väkivaltaa, mutta sotia en hyväksy, täyttä paskaa ja terroria ne ovat, joissa ei kukaan voita. Kyllä ihminen on tyhmä elukka. Sotahullut ovat ihan oma rotunsa, niitä tässäkin maassa riittää. Ne ovat aina ihmisiä, jotka eivät ole sotaa itse kokeneet.

Vierailija
15/35 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä nähdään?

Kaikki nuoret naisetko?

Ihan ihme juttua, opettele edes kirjoittamaan oikein.

Vierailija
16/35 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inttipuku kertoo että mies on täysi-ikäinen, hänellä ei ole vakavia sairauksia, eikä hänellä varsinkaan ole mielenterveys tai päihdetaustaa. Aika monta ongelmaryhmää on sivuutettu sillä että mies on intissä. Vielä kun tarkistaa sotilaspassin lisäksi että miehellä on luottokortti, ajokortti ja aseen hallussapitolupa, niin ollaan jo tekemissä melko kunnollisen miehen kanssa.

Aseen hallussapitoluvalla porukka supistuikin sitten melkoisesti =)

Sitä ei kovin helposti saa. Ehkä metsästystarkoituksiin mutta metsästäjään ei kannata sekaantua. 

Vierailija
17/35 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään yhteisiä arvoja intin käyvillä

On niillä ainakin yks yhteinen arvo, eivät ole rauhanmiehiä.

Vierailija
18/35 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajattelet sen puvun olevan se vetonaula voit hankkia samanlaisen edukkaasti Varustelekasta. Minusta kyllä ne Brittiarmeijan puvut ovat vetävämmän näköiset.

Vierailija
19/35 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aseen hallussapitoluvalla porukka supistuikin sitten melkoisesti =)

Sitä ei kovin helposti saa. Ehkä metsästystarkoituksiin mutta metsästäjään ei kannata sekaantua. 

Miksei muka? Minä voisin mielelläni ottaa metsästystä harrastavan miehen. Itse kalastan joten minä toisin kotiin kalaa, mies lihaa.

Vierailija
20/35 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On muuten aivan totta. Ihmisillä on taipumus hakeutua omiensa seuraan ja olla tekemisissä vain sellaisten kanssa, joiden kanssa on jollain tasolla samalla aaltopituudella. Jopa työpaikalla ihmiset on usein tietyllä tavalla samanhenkisiä, etenkin jos ovat samalla alalla. Intissä näki kyllä kaikenlaisia ihmisiä ja heidän kanssa piti vain tulla toimeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme