Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siinä nähdään millasia pinnalisia paskiaisia nuoret naiset ovat.. poika kuin poika kiinnostaa jos sillä on intti pukupäällä!

Vierailija
16.01.2018 |

Miksi?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua nuorena tyttönä kuvotti inttipojat, enkä arvosta vieläkään ihmisiä, jotka menevät armeijaan. Niin kauan kuin tollasia lampaita on, on sotiakin. Eikä nykyajan sodissa ole enää mitään järkeä, enää ei puolusteta omaa kylää ja heimoa tms, nyt ollaan isojen pamppujen pelinappuloina ja käytettään massiivisia tuliaseita ja ohjuksia, ei tota kukaan älyllinen olento voi ihailla.

Nykyään olen antanut jo senverran periksi mielessäni, etten koko puolustusvoimia lynkkaa suoralta kädeltä. Meillä on tulossa tännekin paljon luonnon katastrofeja, joissa inttipoikia tarvitaan pelastustöissä, evakuoimisessa jne. Mutta sotaan ei tarvita yhtäkään poikaa eikä miestä, jos multa kysytään. Olen pasifisti.

Voin kyllä käyttää henkilökohtaisesti väkivaltaa, mutta sotia en hyväksy, täyttä paskaa ja terroria ne ovat, joissa ei kukaan voita. Kyllä ihminen on tyhmä elukka. Sotahullut ovat ihan oma rotunsa, niitä tässäkin maassa riittää. Ne ovat aina ihmisiä, jotka eivät ole sotaa itse kokeneet.

Yhdyn näihin ajatuksiin ja laitan soimaan WAR PIGS.

Peace.

Vierailija
22/35 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo minäkin olen mieheni kanssa vain siitä syystä, että hän on armeijassa töissä ja pukeutuu kurkkusalaattiin. Mitäpä väliä luonteella on. Huomaa sarkasmi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikolla tietää, että siitä pääsee eroon ilman stalkkauksen vaaraa viimeistään tiettyyn kellonaikaan mennessä. Tietää missä se yönsä viettää. Tuskin viikolla tulee kännissä treffeille, tai pidä silloin kännäystä treffien päätavoitteena, tai ainakin sen havaitsee nopeasti kun on tuo aikarajoitus iltalomissa. Saattaa hyvinkin olla jo hankkinut ajokortin ja auton.

;)

Eikun oikeasti mä luulisin, että puvusta pystyy arvaamaan pojan olevan edes suunnilleen itselleen sopivaa ikäluokkaa. 

Vierailija
24/35 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha yleistää, minun tytär ei katsoisi päinkään. Tykkää ihan erilaisia arvoja huokuvista pojista mitä inttipojat edustaa, ja on itsekin oikea rauhan kyyhky.

Siis koko ikäluokka käy armeijan. Naistenki tulisi käydä niin oppisi, että kaikki ei ole samanlaisia

On muuten aivan totta. Ihmisillä on taipumus hakeutua omiensa seuraan ja olla tekemisissä vain sellaisten kanssa, joiden kanssa on jollain tasolla samalla aaltopituudella. Jopa työpaikalla ihmiset on usein tietyllä tavalla samanhenkisiä, etenkin jos ovat samalla alalla. Intissä näki kyllä kaikenlaisia ihmisiä ja heidän kanssa piti vain tulla toimeen.

Tämä on tietysti ihan hyvä oppi nuorille, mutta ovathan ne jo koulussaki olleet erilaisten ihmisten kanssa tekemisissä, että mikä se armeijassa niin erilaista on, paitti hassut asut, älyvapaat sotaleikit ja että siellä myös nukutaan.

liikunta on ehkä ainoa hyvä asia, nykynuoret on enimmäkseen jo niin huonokuntosia ja lihoneita, että kunto ainakin kasvaa ilmeisesti.

Vierailija
25/35 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla asuu molemmissa naapureissa kapiainen. Tosi harvoin niitä näkee työasussa, mutta molemmilla on sellainen ryhti ja tapa puhua, että kyllä miellyttää. 

Vierailija
26/35 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän, että aikoinaan inttipuku käänsi päätä. Toisaalta yleensä ne pölypallot/kurkkusalaatit kulkivat myös ryhmissä, joten siitä saattoi ruveta valkkaamaan itselleen mieluista. Kyllä vaan, lukiolaistytön silmissä alokkaat olivat "miehiä", nyttemmin katson lähinnä liikutuksensekaisella lämmöllä, että noin pienet on  häädetty äidin helmoista aikuista leikkimään.

Ei ole uusi ilmiö, huokailee täti 45v

Vierailija
27/35 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha yleistää, minun tytär ei katsoisi päinkään. Tykkää ihan erilaisia arvoja huokuvista pojista mitä inttipojat edustaa, ja on itsekin oikea rauhan kyyhky.

Siis koko ikäluokka käy armeijan. Naistenki tulisi käydä niin oppisi, että kaikki ei ole samanlaisia

Mitä ihmettä selität siellä. 

Ei ole mitään yhteisiä arvoja intin käyvillä

On niillä ainakin yks yhteinen arvo, eivät ole rauhanmiehiä.

Rauhanmiehet kuvittelevat kaiken hoituvan sillä, kun istuu nuotiolla laulamassa kumbayaa ja välillä rauhanomaisella vasemmistoanarkistimarssillla riehumassa ja sieltä kaartaa sossuun hakemaan rahaa. 

Vierailija
28/35 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän on hyvä sinulle. Ei muuta kuin menet armeijaan ja isket jokaisena vapaanasi ainakin kolme tyttöä illassa. Jos se kerran on vain univormusta kiinni. Sitten vain jäät armeijaan töihin ja jatkat naissankarin uraa. Jos et pääse armeijaan mt-ongelmiesi vuoksi, niin voit vuokrata erilaisia univormuja pukuvuokraamoista. Kun se vaate kerran sanojesi mukaan on ainoa, mitä vaaditaan.

Vierailija
29/35 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä selität siellä. 

Ei ole mitään yhteisiä arvoja intin käyvillä

On niillä ainakin yks yhteinen arvo, eivät ole rauhanmiehiä.

Rauhanmiehet kuvittelevat kaiken hoituvan sillä, kun istuu nuotiolla laulamassa kumbayaa ja välillä rauhanomaisella vasemmistoanarkistimarssillla riehumassa ja sieltä kaartaa sossuun hakemaan rahaa. 

meitä rauhanmiehiä on yhtä monenlaisia kuin inttihinttipoikiakin

t. vanha karvanen setä, joka ei istu tuohon sun kuvaukseen

Vierailija
30/35 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua ainakaan. Eikös armeija"miehet" ole jotain 18-19 vuotiaita? Ihan lapsia mulle, en panisi. N29

Vierailija
31/35 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pitää paikkansa, että vaatteet tekevät miehen. Sen huomasin omista pojista, kun he laittoivat ensimmäistä kertaa puvun päälleen tai tulivat ensimmäistä kertaa armeijasta lomalle. Olemus ja käytös oli heti paljon miehekkäämpää kuin normiteinipojan. Ei se sen kummempaa ole.

Vierailija
32/35 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies oli seksikkäimmillään juuri inttiaikana. Ei kiinnostanut silloin muut eikä enää inttipojat kiinnosta, mutta olihan se Hot.

Vierailija
33/35 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse intin käyneenä automaattisesti tsekkaan arvon, aselajin ja puolustushaaran.

Vierailija
34/35 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armeijassa oppii ymmärtämään aivan erilaista ympäristöistä ja lähtökohdista tulleita ihmisiä. Siellä laitetaan sekaisin ne yliopisto opiskelijat ja nippa nappa peruskoulusta läpi päässeet, ja yhdessä pitäisi kyetä jokunen kuukausi elää ja yhteiseen hiileen puhaltaa. Siinä se suurin anti on ko. organisaatiosta noin loppuelämän kannalta. Todennäköisyys sotimiseen on niin pieni. Mutta ei ei se pysy pienenä, jos kukaan ei armeijaa kävisi. Mitäs luulisitte, jos meillä ei olisi lainkaan poliisia? Olisiko turvallista kuljeskella kadulla iltaisin?

Vierailija
35/35 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonallisuus hukkuu univormuun ja pistää kaikki jantterit samalle viivalle. Olen joskus esimerkiksi käynyt todella kuumana lähikaupan kassasetään, joka sitten siviilivaatteissaan vastaan tullessa herätti lähinnä iljetystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme