Paljonko olet maksanut arkilaukustasi?
Ja siis nimenomaan maksettu hinta, ei ovh jos on ostettu alennuksesta tai käytettynä (tai saatu).
Aloitan: Omani on 395e
Kommentit (271)
Muistaakseni n. 70€. Oli pitkä lista kriteereitä laukkua etsiessä ja tämä oli just täydellinen
Mulla on vain pieni nahkainen käsilaukku (kotimainen btw), maksoi 40 e ja sitten vähän isompi nahkainen "ostoslaukku" maksoi 60 e. Lisäksi mulla on sellainen tietokonekäsilaukku, minkä kahvoista laukkua kannettua selässä ja mihin saa kaikki piuhat ja härvelit nätisti. En ihan tiedä mitä se maksoi, sain mieheltä lahjaksi, mutta veikkaisin että jotain 150-200? Mies on sellainen, että tahtoo näyttää enemmän ulospäin, että on varaa. Vanhempansa ovat aivan surkeita rahan käyttäjiä eikä heillä siksi ollutkaan mihinkään varaa, edes ruokaan! Ehkä miehelle siksi materia ja varallisuus tärkeämpiä kuin muille tuntemilleni tai mullekaan...ohisohis
Käytän pitkälti reppua arkena, maksoin siitä 159e. Paikallisen yrityksen tuote.
Käytän vain reppua, enka ole maksanut siitä mitään.
Nykyinen ja sitä edellinenkin ovat työnantajalta saatuja logoreppuja. Nykyisessä on pehmustettu läppärilokero ja eväätkin mahtuu hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miksi käsilaukkua pitäisi vaihdella harva se päivä. En jaksa siirtää aina kaikkea laukusta toiseen, etenkään, kun tässä käytössä olevassa on juuri sopivasti erilaisia taskuja ja lokeroita vetoketjulla ja ilman, eli löydän aina kaiken tarvitsemani heti, eikä tarvitse kaivella laukunpohjaa.
Minä vaihdan muiden vaatteiden mukaan eli asuun sopivaksi. Ja laukussa on puhelin, pikkulompakko jossa samalla avain kiinni, ja ehkä huulipuna lisäksi. Eli ei ole iso vaiva siirtää laukusta toiseen, etenkin kun yleensä nämä tavarat eivät muutenkaan "asu" laukussa vakituisesti. Itse en taas ymmärrä ihmisiä jotka kuljettavat puolta omaisuutta koko ajan mukana 😆.
Noita tavaroita varten ei tarvitse koko laukkua.
Arkikäytössä oleva laukkuni maksoi aikoinaan ehkä 30€. Vapaa-ajallani olen mieluiten ilman laukkua koska yleensä kaikki tarvittava mahtuu taskuun.
N30
2500€ luokkaa oli.
En voi käyttää mitään halppis laukkuja, saan niistä allergiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miksi käsilaukkua pitäisi vaihdella harva se päivä. En jaksa siirtää aina kaikkea laukusta toiseen, etenkään, kun tässä käytössä olevassa on juuri sopivasti erilaisia taskuja ja lokeroita vetoketjulla ja ilman, eli löydän aina kaiken tarvitsemani heti, eikä tarvitse kaivella laukunpohjaa.
Minä vaihdan muiden vaatteiden mukaan eli asuun sopivaksi. Ja laukussa on puhelin, pikkulompakko jossa samalla avain kiinni, ja ehkä huulipuna lisäksi. Eli ei ole iso vaiva siirtää laukusta toiseen, etenkin kun yleensä nämä tavarat eivät muutenkaan "asu" laukussa vakituisesti. Itse en taas ymmärrä ihmisiä jotka kuljettavat puolta omaisuutta koko ajan mukana 😆.
Noita tavaroita varten ei tarvitse koko laukkua.
Ainakin kesällä tarvitsee, kun harvassa naisten mekossa tai hameessa on taskuja 😞. Tai jos menee talvella paikkaan jossa takki pitää jättää pois.
Muistaakseni n. 60€. Ostettu v. 2014.
Käsilaukku 244e ja reppu 98e.
Pidän sovelluksella kirjaa hinta per käyttökerta ja tällä hetkellä käsilaukulla se on 92 senttiä ja repulla 14 senttiä. Molemmat ovat vielä ihan moitteettomassa kunnossa. Uskoisin käsilaukun kestävän pidempään käytössä, nyt ollut kaksi vuotta ja reppu kolme vuotta.
Lisäksi on muita laukkuja, mutta näitä käytän eniten.
250 e. Käytössä Micheal Korsin laukku jotain kuudetta vuotta jo.
en mitään meidän ruoka jonosta saa viikottain uuden kassin. kaljaa en osta en tiedä kalja laukun hintaa
Käytän VAIN kirpparilta ostettuja laukkuja. Sitähän tässä ei kysytty, mutta vastaan uhallakin, koska ostosten kalliilla hinnoilla vouhottaminen ärsyttää sen verran paljon.
Kallein Marimekon laukkuni maksoi 25 euroa käytettynä ja täysin uudenveroisessa kunnossa.
Lisäksi ostin uushankintanhinnaltaan satojen eurojen arvoisen Lumi-laukun kirpparin löytökorista 4 eurolla. Sekin uudenveroinen ja nahkaa.
Voin ostaa silmää räpäyttämättä 300 euron design-korun, mutta laukku on käyttötavaraa ja sellaisiin ei ole varaa tuhlata.
Vierailija kirjoitti:
19,90 e. Paras laukku ikinä.
Reppu taisi maksaa 29,90e. Käytössä ollut 10 vuotta ja ok kunnossa yhä.
15 e,monilokeroinen kangaslaukku Tallinnasta.
50-160€
Käsintehty Venetsiasta, yksi Longchamp, Coccinelle ja pieni kotimainen nahkalaukku RunoDesigniltä
375€. MK Cynthia.