Paljonko olet maksanut arkilaukustasi?
Ja siis nimenomaan maksettu hinta, ei ovh jos on ostettu alennuksesta tai käytettynä (tai saatu).
Aloitan: Omani on 395e
Kommentit (271)
Noin 4 euroa. SPR-kirpparilta vuosia sitten.
Kierrätyskeskuksesta ostin parilla eurolla. Just mun tyylinen, ihan löytö.
mulla on makitan täysalumiininen laukku mihin mahtuu kaikki tarvittava
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
189e
Suunnilleen tuon verran. Chesterfieldin nahkainen olkalaukku.
Chesterfieldin laukut on parhaita!
Kuka käyttää näkyvästi kalliita tuhansien käsilaukkua nykyään, nehän houkuttelee varkaat perään!
Vierailija kirjoitti:
Kuka käyttää näkyvästi kalliita tuhansien käsilaukkua nykyään, nehän houkuttelee varkaat perään!
No mä ainakin käytän. Eihän niitä hyviä laukkuja kannata tyhjän panttina komerossa pitää, jos ne on kuitenkin joskus hankkinut. Eikä varkaat tajua, onko joku laukku aito vai väärennetty, luulisin ...
Pari euroa, jos siihen tarkoitukseen myyty kestokassi ostoksille, tai sen 25 senttiä muovikassista.
Käsilaukkuina sitten ikuisia merkkilaukkuja, vaan nepä eivät olekaan arkikäyttöön.
Muuten ovat rahat, avaimet ja kortit vaatteiden sisällä litteässä vyölaukussa näkymättömissä.
Riippuu mitä laukkua tarkoitetaan. Voitin yhden ison kilpailun ja sain yhtenä palkintona myös laukun. Käsilaukkuja on monta. Arvokkain, merkkipäivälahjaksi saatu on Furlan laukku, sitten yksi kotimaisen valmistajan nahkalaukku, maksoi aikanaan 140 e, muutama näitä halvempi . En ole nähnyt syytä tuhlata suuria summia käsilaukkuihin
Ihan laidasta laitaan, yksi on keinonahkainen Forever 21:n Lontoosta ostettu 8 punnan laukku, joka on kestänyt tosi hyvin ja on ihan siisti vielä, sitten on Mulberryn olkalaukku 80-luvun puolivälistä, joka maksoi silloin jotain 900 markkaa sekä isompi Louis Vuittonin Neverfull, oli jotain toista tuhatta taalaa noin 10 v sitten USA:sta.
Lisäksi pari kierrätyskeskuksesta ostettua italialaista nahkalaukkua noin 4 euroa kpl. En seuraa trendejä vaan ostan laukkuja ns. loppuelämäksi.
Nämä on siis päivittäisiä käyttölaukkuja, muutama pienempi laukku on iltamenoja varten, mutta kaikkia käytän, en myöskään tykkää niitä kaapissa makuuttaa. Ne laukut, joita ei tullut juuri käytettyä, olen antanut pois. Parempi jaettu ilo kuin hamstrata jotain mitä ei käytä.
Pari sataa, käsintehty nahkalaukku johon mahtuu hyvin läppäri ja eloonjäämispakki ja hyvä kantaa ja sopii työmatkailuunkin. Tämä siis työlaukku, joka on päivittäin käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Euron :D Ostin kirpputorilta 4v sitten. Täysnahkainen, ja juuri täydellinen minulle. Lisäksi laukku on vain parantunut käytössä kun on saanut patinaa. ieläkin välillä ihmettelen miksi ihmeessä kukaan oli vienyt lahjoituskirpputorille noin hyvän laukan, ja miksi ihmeessä se myyteiin pois eurolla.
Joskus olen vienyt hyväntekeväisyyskirpparille ihan arvotavaraa, ajatuksena, että voitto menisi sitten hyvään tarkoitukseen. Harmittaisi, jos kuulisi, ettei niiden hintaa ole tajuttu, ja lahjoitus on mennyt ihan hukkaan.
👍
Vierailija kirjoitti:
Pari sataa, käsintehty nahkalaukku johon mahtuu hyvin läppäri ja eloonjäämispakki ja hyvä kantaa ja sopii työmatkailuunkin. Tämä siis työlaukku, joka on päivittäin käytössä.
Mitä sinulla on eloonjäämispakissa? Näkkäriä, jotain syötävää rasvaa, suklaata, suolaa, vedenpuhdistustabuja, sidontatarpeita (ei narua tai köyttä, vaan laastareita, sideharsoja, kolmen vrk:n annos laajaspektristä antibioottia...), kynä, tulirauta, puukko, kenttälapio, kompassihan sinulla jo on ranteessa, eikö totta, unohtui varmaan jotain...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suoraan sanoen v*tuttaa naiset joilla yli 5 erilaista (merkki)laukkua. Kertoo ettei henkinen hyvinvointi ole oikein kunnossa kun raahataan jatkuvasti jotain Korsseja tai Vuttoneita kotiin. Minä lähden mielummin lomamatkalle niillä rahoilla.
Minun mies maksaa minulle vähintään 3-4 merkkilaukkua vuodessa, ja maksaa myös lomamatkat, joten siinä sinulle v-tutusta kerrakseen :)
Olen valinnut mieheni väärin! Sekä rahapuolelta että nyttemmin olen havahtunut, että myös muilla tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Euron :D Ostin kirpputorilta 4v sitten. Täysnahkainen, ja juuri täydellinen minulle. Lisäksi laukku on vain parantunut käytössä kun on saanut patinaa. ieläkin välillä ihmettelen miksi ihmeessä kukaan oli vienyt lahjoituskirpputorille noin hyvän laukan, ja miksi ihmeessä se myyteiin pois eurolla.
Joskus olen vienyt hyväntekeväisyyskirpparille ihan arvotavaraa, ajatuksena, että voitto menisi sitten hyvään tarkoitukseen. Harmittaisi, jos kuulisi, ettei niiden hintaa ole tajuttu, ja lahjoitus on mennyt ihan hukkaan.
Juuri tällaista tarkoitin. Samaan aikaan myytiin jotain nyppyyntyneitä trikoita hm-rättejä 4€ kipale... Tämä laukku ei käsittääkseni ole mikään arvolaukku, mutta todella hyvää tekoa, ja kestävä ja hyvännäköinen, sekä muotoilu on hyvää (näin ompelijannäkökulmasta). Olisi kannattanut pyytää nyt edes vitonen.
En ole tainnut itseasiassa juuri koskaan konkreettisesti itse maksaa laukkuja. Meinasin jo vastata että noi mun perus arkilaukut vaihtelee jonkun 300-1000e välillä mutta ne on miehen tai vanhempiemi tms. ostamia....
450€
Ostin käytettynä kollegalta. Laukku on varmaan 10 vuotta vanha ja ei ole menettänyt ryhdikkyyttään eikä mitään kulumisen jälkiä. Uutena en olisi raaskinut hankkia mutta käytettynä erittäin hyvä hinta ja olen edelleen tyytyväinen.