Paljonko olet maksanut arkilaukustasi?
Ja siis nimenomaan maksettu hinta, ei ovh jos on ostettu alennuksesta tai käytettynä (tai saatu).
Aloitan: Omani on 395e
Kommentit (271)
Maksoin 5 euroa, Marimekon Pal laukku( oli kirpputorilla -50%). Vuori oli rikki, siksi hinta oli halpa. Oli helppo korjata, kiva ja tilava arkilaukku.
20 euroa. Laadukas englantilainen vintagelaukku. Merkkitavaraa, mutta ei high end.
Vierailija kirjoitti:
Käytän VAIN kirpparilta ostettuja laukkuja. Sitähän tässä ei kysytty, mutta vastaan uhallakin, koska ostosten kalliilla hinnoilla vouhottaminen ärsyttää sen verran paljon.
En ole huomannut kenenkään vouhottavan hinnoilla. Jos jollakin on sinun budjettiasi kalliimpi laukku, niin ei sen hinnan mainitseminen ole sen enempää "vouhottamista" kuin halvemmankaan hinnan mainitseminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
750€, nykyään tuo taitaa maksaa jo noin 900€.
Mulberry? ap
Ostin uuden käytettynä 10 eurolla. Sievä pieni ...
Millaisesta laukusta tässä puhutaan? "Arkilaukku"??
Itse käytän eniten arjessa reppua.
Laukun otan vain, jos reppu ei riitä tai tarvii siistin säilytys- ja kuljetusvälineen esim. papereille.
mun kallein ei-matkalaukku lienee halpa Longchamps, josta pulitin isossa alennuksessa reilun satasen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt käytössä Coachin musta nahkalaukku, en todellakaan muista, mitä se maksoi about 10 v. sitten. Saman näköinen näkyy nyt maksavan 579€. Laukku on edelleen kuin uusi, paksua, kestävää nahkaa.
En ymmärrä, miksi käsilaukkua pitäisi vaihdella harva se päivä. En jaksa siirtää aina kaikkea laukusta toiseen, etenkään, kun tässä käytössä olevassa on juuri sopivasti erilaisia taskuja ja lokeroita vetoketjulla ja ilman, eli löydän aina kaiken tarvitsemani heti, eikä tarvitse kaivella laukunpohjaa. Onhan noita laukkuja tuolla kaapissa, mutta musta nyt käy näin talvella ihan kaiken kanssa arkena.
"En ymmärrä, miksi käsilaukkua pitäisi vaihdella harva se päivä. En jaksa siirtää aina kaikkea laukusta toiseen"
Kuka on sanonut, että sitä _pitäisi_ vaihdella joka päivä? Jos ei halua?
Juuri täällä joku ihmetteli, kuinka ihmisillä on niin vähän laukkuja ja eivätkö vaihda laukkua aina asun mukaan.
Mulla käytössä Kiplingin laukku. Oliskohan 65 euroa maksanut uutena. Monta kertaa on pesukoneessakin jo käynyt.
Joku 50-60€. Tällainen melko tilava olkalaukku, jossa kivasti taskuja ja säädettävä hihna.
Jostain nettikirpparilta löysin Filippa K ison, uudenveroisen nahkalaukun muistaakseni 15€. Sillä on menty.
Mulla unohtui Stokkalla hameen syövereihin käsilaukku jossa
oli hintalappu 1295€.
Ralph Laurenin musta, laadukasta nahkaa. Ollut varmaan pian 10v käytössä, sankaa kerran hieman korjattu, muuten näyttää uudelta. Nahkassa ei naarmun naarmua vaikka kaikennäköisessä on mukana pyörinyt.
Maksoi muistaakseni noin 400€. Hyvä ostos.
Mulla on monta arkilaukkua, joita vaihtelen. Muutama eri värinen Marimekko, hintaluokkaa n. 100-200 euroa, yksi nahkainen taisi olla vähän kalliimpi en muista niin tarkkaan. Yksi Lovia, hintaluokkaa n. 450 euroa, yksi pieni YSL hintaluokkaa n. 1000 euroa, yksi Louis Vuitton hintaluokkaa n. 2000 euroa ja yksi Prada hintaluokkaa n. 3000 euroa.
Miksi kysyt?
Vierailija kirjoitti:
Ralph Laurenin musta, laadukasta nahkaa. Ollut varmaan pian 10v käytössä, sankaa kerran hieman korjattu, muuten näyttää uudelta. Nahkassa ei naarmun naarmua vaikka kaikennäköisessä on mukana pyörinyt.
Maksoi muistaakseni noin 400€. Hyvä ostos.
Onkohan minulla samanlainen ruskeana? Käynyt pari kertaa suutarilla, mutta itse nahka tosi vahvaa ja tukevaa.
50€. Halusin nahkaisen laukun, jotta se kestäisi pitkään, mutta en halunnut ostaa uutta nahkaa, joten ostin laukkuni kierrätyskeskuksesta löydettyäni vihdoin haluamanilaisen. Kyllästyin ostamaan joka vuosi uuden muovilaukun, joka menee äkkiä rumaksi.
Miranda kirjoitti:
Mulla unohtui Stokkalla hameen syövereihin käsilaukku jossa
oli hintalappu 1295€.
Niissä on hälyttimet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt käytössä Coachin musta nahkalaukku, en todellakaan muista, mitä se maksoi about 10 v. sitten. Saman näköinen näkyy nyt maksavan 579€. Laukku on edelleen kuin uusi, paksua, kestävää nahkaa.
En ymmärrä, miksi käsilaukkua pitäisi vaihdella harva se päivä. En jaksa siirtää aina kaikkea laukusta toiseen, etenkään, kun tässä käytössä olevassa on juuri sopivasti erilaisia taskuja ja lokeroita vetoketjulla ja ilman, eli löydän aina kaiken tarvitsemani heti, eikä tarvitse kaivella laukunpohjaa. Onhan noita laukkuja tuolla kaapissa, mutta musta nyt käy näin talvella ihan kaiken kanssa arkena.
"En ymmärrä, miksi käsilaukkua pitäisi vaihdella harva se päivä. En jaksa siirtää aina kaikkea laukusta toiseen"
Kuka on sanonut, että sitä _pitäisi_ vaihdella joka päivä? Jos ei halua?
Juuri täällä joku ihmetteli, kuinka ihmisillä on niin vähän laukkuja ja eivätkö vaihda laukkua aina asun mukaan.
Työlaukkua en juurikaan vaihda, koska siellä pitää olla kaikki tarvittava. Tavalliset käsilaukut sitten vaihtuu värin ja tunnelman mukaan paljonkin. On punainen joululaukku, pari mustaa juhlavaa, isompaa ja pienempää eri väristä kaupunkireissuille jne.
Euron :D Ostin kirpputorilta 4v sitten. Täysnahkainen, ja juuri täydellinen minulle. Lisäksi laukku on vain parantunut käytössä kun on saanut patinaa. ieläkin välillä ihmettelen miksi ihmeessä kukaan oli vienyt lahjoituskirpputorille noin hyvän laukan, ja miksi ihmeessä se myyteiin pois eurolla.
Ostanut kirpparilta hintaan 2 euroa. Yhtähyvin ne pikkutavarat viihtyy halvassa laukussa kuin kalliimmassa..