Paljonko olet maksanut arkilaukustasi?
Ja siis nimenomaan maksettu hinta, ei ovh jos on ostettu alennuksesta tai käytettynä (tai saatu).
Aloitan: Omani on 395e
Kommentit (271)
viimeisimmästä.....taisi olla n.40€ jostain marketista ja hyvä on ollut :)
Miten sen nyt laskisi? Sain vanhaa nahkaa ja ompelin siitä itselleni laukun. Laadukkaat vetoketjut maksoivat muutamia euroja, lankaa oli omasta takaa.
24,90e zalandolta. En muista merkkiä :)
950 e, vähän käytetty Dior. On kuin uusi.
Minä en kanna arjessa akkamaisesti laukkua. Minä ole miesten mies, varsinanen kolli ja sonni.
Miksi luen koko ajan "maksanut lauta-arkustasi"?
Kolme vuotta sitten luppoaikana jostain Kölnin lentoasemalta 300 eur Tumin kesäinen nailonkassi. Vähän nikottelin. Mutta oli hyvä ostos. Monta hyvää lokeroa ja läpivienti, jolla sen saa kiinni lentolaukun vetokahvaan.
Käyttänyt pari vuotta ympäri vuoden. Ei mitään kulumia.
Löydän laukustani silmät kiinni lompakon, puhelimen, avaimet, bussikortin, evästä, papereita, luettavaa, muovikassin, laturin, jne. Matkoilla sinne mahtuu kempsupussi, survival-tavarat, vesipullo, korut jne.
Laukku näyttää anonyymiltä. Logo ei huuda. Vain minä tiedän matkamuistoni stoorin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi luen koko ajan "maksanut lauta-arkustasi"?
Minäkin luin nopeasti "arkustasi" 😁
n.1000e. Törkeä hinta mutta laukku on pysynyt uudenveroisena jo viisi vuotta lähes päivittäisestä käytöstä huolimatta ja kestänee samat viisi vielä vähintään lisää. En enää ostaisi näin kallista laukkua tässä elämän- ja maailmantilanteessa mutta kyllä tuo laukku tuo minulle edelleen iloa käytännöllisyyden lisäksi.
70 euroa, vanha, vähän käytetty laukku. En muista merkkiä, mutta Suomessa tehty jotain parikyt vuotta sitten. Tämä oli poikkeuksellinen, koska suuri osa nahkalaukuista on mielestäni aika rumia, mutta tämä oli oikeasti tyylikäs.
Tokikaan en merkin takia kalliita laukkuja ostaisi. Ei niinkään siksi, etteikö voisi olla varaa, mutta omaan tyyliin ei vaan sopisi sellainen (ts. varakkuuden tietoinen esittely.)
Samujin Tori, käytettynä 450€. Pari vuotta ollut ja tyytyväinen olen.
Mulla on monta arkilaukkua, maksaneet muutamasta kympistä sataseen. Töissä käytän reppua tai Globe Hopen kassia. Lisäksi on pari erikokoista Marimekon laukkua ja jotain kesäkasseja.
Öö, mikä on arkilaukku? Meikä ihan tuohon reppuun nuo arjen tavarat pakkaa töihin lähtiessä. Tosin ei miul oo kyl juhlalaukkuakaan...mut tilanteen mukane juhlaveska löytyy , tarvittaessa.
500 €, käytetty Balenciaga ajalta ennen nykyistä floppia. On kyllä hyvä arkilaukku, ajan patina vain kaunistanut, ja sinne mahtuu koko maailma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka käyttää näkyvästi kalliita tuhansien käsilaukkua nykyään, nehän houkuttelee varkaat perään!
No mä ainakin käytän. Eihän niitä hyviä laukkuja kannata tyhjän panttina komerossa pitää, jos ne on kuitenkin joskus hankkinut. Eikä varkaat tajua, onko joku laukku aito vai väärennetty, luulisin ...
Kyllä ne tajuaa, ainakin Espanjassa. Kun meille tehtiin murto, merkkilaukku hävisi, toinen halpisversio ei.
Vierailija kirjoitti:
Kolme vuotta sitten luppoaikana jostain Kölnin lentoasemalta 300 eur Tumin kesäinen nailonkassi. Vähän nikottelin. Mutta oli hyvä ostos. Monta hyvää lokeroa ja läpivienti, jolla sen saa kiinni lentolaukun vetokahvaan.
Käyttänyt pari vuotta ympäri vuoden. Ei mitään kulumia.
Löydän laukustani silmät kiinni lompakon, puhelimen, avaimet, bussikortin, evästä, papereita, luettavaa, muovikassin, laturin, jne. Matkoilla sinne mahtuu kempsupussi, survival-tavarat, vesipullo, korut jne.
Laukku näyttää anonyymiltä. Logo ei huuda. Vain minä tiedän matkamuistoni stoorin.
Tumin laukut ja reput ovat aivan älyttömän hyviä! Ostin joitakin vuosia sitten repun lähtiessäni Afrikkaan safarille ja pieni reppu osoittautui varsinaiseksi tilaihmeeksi. Lisäksi sinne sai sisälle kätkettyä vetoketjujen taakse arvotavaraa, samoin Tumin pienin olkalaukku on varsinainen tilaihme monine lokeroineen. Matkoilla aivan ehdottomia, kun pinnan voi pyyhkäistä kostealla liinalla puhtaaksi. Ja ovat vielä hyvännäköisiäkin.
Enpä käytä arkena laukkuja. Töissä minulla on läppärireppu, joka maksoi noin 150 euroa. Juhliin laitan käsilaukun, mutta hintoja en muista, kun käyttänyt jotain 7-8 vuotta ja jotain toista yli 20 vuotta. Se kaikkein vanhin juhlalaukku on mustaa lakeeria, joka ei mene koskaan muodista ja käy kaikkien värien kanssa.
Muovikassit maksaa nyt 25 senttiä. Tykkään eniten alepakassista. Keltainen kaunis.
Pihka Collectionin kustomoitu Kide 440e.