Nainen, haluatko sinä nähdä somessa toisten raskausmaha-kuvia?
Miksi/miksi et? Esittelisitkö/esitteletkö omaa raskausmahaasi somessa?
Kommentit (63)
Onhan ne ihan kivoja siinä missä muutkin kuvat. Hauska nähdä mitä muille kuuluu.
Todellakaan en. Itse en ottanut ainuttakaan kuvaa mahastani enkä todellakaan halua nähdä muidenkaan. Ällöttävää.
En halua. Minusta se on edelleen yksityinen ja intiimi asia. Kuten raskausmahan koskettaminen.
P.s minusta se on vähän jopa kuvottavaa
En. En pidä raskausmahoista, en omasta enkä toisten, ja niitä olisi sosiaalinen pakko ihastella, mikä olisi varsin vaivaannuttavaa. En tosin ole somessa, joten problem solved.
Ihan sama sinänsä jos vieraista puhutaan. Tuttjen mahoja on ihana nähdä <3 En ole omia raskausmahojani esitellyt, mutta kiva ja helppo tapa jonkun ilmoittaa olevansa raskaana.
Haluan nähdä. Nainen kauneimmillaan. Tuo mieleen muistoja omilta raskausajoilta, se innokas odottaminen kun ei tiennyt mitä on tulossa. Ihania!
Vierailija kirjoitti:
En. En pidä raskausmahoista, en omasta enkä toisten, ja niitä olisi sosiaalinen pakko ihastella, mikä olisi varsin vaivaannuttavaa. En tosin ole somessa, joten problem solved.
Kyllähän tämä vauva-palstakin on sosiaalista mediaa, eli olet somesa ;) Ja miksi niitä (tai mitä tahansa kuvia) olisi pakko ihastella? Ei ole, senkuin skippaat ja et muka ole nähnt koko kuvaa.
En halua. Lapsellista touhua. Miksi sitä mahaa pitää näytellä? Sen takia että muut ihastelisi? Mitä ihastelemista siinä on, kaikilla odottavilla naisilla on iso maha. Eikö raskaus ole luonnollinen asia, en ymmärrä miksi siitä pitää tehdä joku itsekeskeinen tapahtuma.
En halua. Mun mielestä raskaana oleva nainen on ällöttävä.
En halua katsella muiden naisten raskausmahoja, etenkään paljastettuja. En myöskään pistänyt omia kuvia jakoon. Eikö raskaudestakin voi kertoa ihan sanoin, se on vielä helpompaa kuin kuvan postaaminen. Varsinkaan en halua koskettaa muiden mahoja enkä halua omaani hipelöitävän, joillekin kun se on joku ihme vimma vetää toisen käsi mahan päälle. Juuei.
Mä haluan nähdä ihmisiä tyytyväisinä itseesnä ja siihen, mitä ovat. Jos siis joku on tyytyväinen varsaansa, niin minun puolestani voi siitä laittaa kuvan. Raja menee ehkä siinä, että varoittamatta ei kannata laittaa esille genitaaleja.
En helvetissä. Anteeksi kielenkäyttöni, mutta raskausvatsa on pohjattoman ruma.
EN mitenkään haluamalla halua nähdä, mutta eipä haittaa, jos joskus näkisin. Jos joku sitten harrastaa mahakuviaan aktiivisesti, niin sitä en halua nähdä.
Ei minua haittaa, mutta mielummin vaatteet päällä kuin paljas vatsa. Olisi outoa nähdä toisen tutun tai vieraamman paljasta ihoa yhtäkkiä isona kuvana.
Ihan ok jos paita päällä, ne paljaat mahat pullottavine napoineen ovat vaivaannuttavia.
En itse laittanut, mutta ei haittaa jos joku muu laittaa. Elämän kuvaamista siinä missä mikä tahansa muukin.
Ystävien raskauksia on kiva seurata vaikken itse enempää lapsia tahdo ja en päivitellyt mahakuvia someen raskausaikana.
Koko somen voi työntää p*rseeseen
Haluan. Minusta ne kuvat ovat oikein kauniita, vaikken hauska itse haluakkaan.