Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nolottaako ketään muuta kuinka helvetin vaatimattomia kaikki suomalaiset nähtävyydet on

Vierailija
14.01.2018 |

ja kuinka mitäänsanomaton floora ja fauna Suomessa on? Jonkun karannut marsu on about mielenkiintoisin eläin.

Pitäisikö lopulta vaan lakata teeskentelemästä, että täällä on jotain nähtävää?

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä te suomalaiset olette? Mitä te olette? Missä on teidän kuninkaat? Te olette keinotekoinen maa joka on rakennettu vihaamaan venäläisiä ruotsalaisten toimesta. Te olette puskuri, vähän niin kuin mun mersun etupuskuri. Te elätte venäjä vihan voimin, se on teidän vettä. Öyh öyh öyh öööööhhh PRÖÖT!!!

Vierailija
62/88 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nolottaa aina Muumimaailmassa. Siellä on japanilaisia aikuisia ilman lapsia. Ei siellä ole yhtään mitään hienoa muumi-teemaan liittyvää. Muumitalo on vähän isompi. Muut talot ovat pieniä yksihuoneisia koppeja ja niitäkin on vähän. (vain luonto on hieno)

Kyllä nolottaa monet tehdyt nähtävyydet, kun samantapaiset ulkomailla ovat paljon hienompia.

Markkinoidaanko muumimaailmaa sitten jonain muuna kuin lasten paikkana? Toivottavasti ei. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nolottaa aina Muumimaailmassa. Siellä on japanilaisia aikuisia ilman lapsia. Ei siellä ole yhtään mitään hienoa muumi-teemaan liittyvää. Muumitalo on vähän isompi. Muut talot ovat pieniä yksihuoneisia koppeja ja niitäkin on vähän. (vain luonto on hieno)

Kyllä nolottaa monet tehdyt nähtävyydet, kun samantapaiset ulkomailla ovat paljon hienompia.

Markkinoidaanko muumimaailmaa sitten jonain muuna kuin lasten paikkana? Toivottavasti ei. 

Missä on teidän 2000v vanhat rauniot? Temppelit? Ketä te olette?

Vierailija
64/88 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, eihän meillä ole mitään todella hienoja historiallisia rakennuksia, mutta ei kai meidän tarvitse siinä sarjassa kilpaillakaan. Luontoa useimmat turistit varmaan tulevat tänne kokemaan. Turun saaristo on ainutlaatuinen.

Suomenlinna on myös todella hieno myös kansainvälisella mittapuulla.

Ihan oikeasti mikä siinä on hienoa. Pelkkä saari jolla on suurimmaksi osaksi rumia rakennuksia. Muutama vallin pätkä ja ruostunut tykki. Se on linnoitus joka ei koskaan valmistunut.

Vierailija
65/88 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suka kirjoitti:

Ketä te suomalaiset olette? Mitä te olette? Missä on teidän kuninkaat? Te olette keinotekoinen maa joka on rakennettu vihaamaan venäläisiä ruotsalaisten toimesta. Te olette puskuri, vähän niin kuin mun mersun etupuskuri. Te elätte venäjä vihan voimin, se on teidän vettä. Öyh öyh öyh öööööhhh PRÖÖT!!!

Taas joku kouluttamaton ja katkeroitunut taksia osa-aikaisena ajava suurvallan kansalainen vailla vapautta pääsi sanomaan mielipiteensä maassa, jossa se on mahdollista. Arvaan.

Vierailija
66/88 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen valttikortti on puhdas luonto, josta jokaisella on oikeus nauttia maksutta. Harmi, että moni on liian sokea nähdäkseen sitä aarretta.

Vierailija
67/88 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suka kirjoitti:

Taas joku kouluttamaton ja katkeroitunut taksia osa-aikaisena ajava suurvallan kansalainen vailla vapautta pääsi sanomaan mielipiteensä maassa, jossa se on mahdollista. Arvaan.

Mä en ole venäläinen jos yrität sitä vihjailla. Kaikki mitä mä sanoin on totta jos ei olisi niin sä olisit yrittänyt kumota sen. Hit me with your best shot. Missä on teidän rauniot, temppelit, kuninkaat? Mitä te olitte, ketä te olette?

Vierailija
68/88 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suka kirjoitti:

Onko trollitehtaan pikkujoulut jääneet päälle?

Vierailija
69/88 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyppä ap tuota japanilaisilta... 

Tänne tulee pari lättä silmää kerran käymään ja ei enää sen jälkeen ja te luulette olevanne joku matsupitsu? Haloooo valoja päälle ja puteli pois huomenna on maanantai.

Vierailija
70/88 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suka kirjoitti:

Ketä te olette? Temppelit? Kuninkaat?

Vierailija
71/88 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne ulkomaalaiset, joiden kanssa olen jutellut, ovat löytäneet Suomesta kiinnostavia asioita, jokaisella hieman erilaiset kiinnostukset.

Vierailija
72/88 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nolottaa aivan valtavasti. Siksi aina ulkomailla ollessa kun joku kysyy mistä olen, sönkkään olevani ruotsalainen.

Itse sanon noin vasta huonon seksin jälkeen.

Vierailija
73/88 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen valttikortti on puhdas luonto, josta jokaisella on oikeus nauttia maksutta. Harmi, että moni on liian sokea nähdäkseen sitä aarretta.

Punkkien varalta pitäisi olla varlotiskyltit.

Vierailija
74/88 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keppi Pyllyssä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suka kirjoitti:

Sut on jo servattu Jevgeni.

Если ты уже в яме. больше не копайте.

Vierailija
75/88 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keppi Pyllyssä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suka kirjoitti:

Sut on jo servattu Jevgeni.

Если ты уже в яме. больше не копайте.

Oletko sinä arjalainen viikinki kuka puhuu uralilaista kieltä?

Vierailija
76/88 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiukan ihmetyttää, että viedään turistit katsomaan jotain ankeaa muistomerkkiä kun täällä on luonto joka oikeasti on kaunis.

Itse veisin metsäretkille turisteja.

Suomalainen metsä on rämeikköä. Saksa, Puola, Tsekki, Unkari, Romania akselilla siellä on metsää ja kumpuja.

Suomessa on vielä metsiä. Ylikansoitetun Keski-Euroopan metsät ovat pelkkä vitsi.

:D Jos tämä on sun mielestä vitsi niin sä et ole koskaan nähnyt ja ollut kunnon metsässä, kummuilla ja vuorilla. Suomessa ei ole mitään vastaavaa.

Tuolla on myös euroopan eniten karhuja, susia, hirviä, peuroja etc.

Kun katson karttaa Keski-Euroopasta niin en löydä niitä valtavia aarniometsiä. Se on kyllä totta että lauhemilla alueilla riistaa on runsaammin.

Vierailija
77/88 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta epäilyttävän paljon siellä on japanilaisia. Kamalan noloa, kun ne talot on halvalla rakennettuja ja mitättömiä.

Toivottavasti ymmärtävät käydä myös Tampereen muumilaaksossa, vaikkei sekään kovin häävi paikka ole. Siellä kuitenkin on alkuperäisiä piirroksia ja muumi-aiheiaia pienoismalleja (Rakentanut Toven rakas Tuulikki Pietilä) Olen niitä onneksi nähnyt sielläkin japanilaisia. Viimeksi, kun oli kuljin kesällä Tampere-talon ohi, siihen pysähtyi bussillinen japanilaisia ja kaikki tahtoi ottaa kuvan itsestään ja pienestä muumi-patsaasta, joka on siinä ulkopuolella. Varmaan menivät sitten sisälle.

Vierailija
78/88 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nolottaa aivan valtavasti. Siksi aina ulkomailla ollessa kun joku kysyy mistä olen, sönkkään olevani ruotsalainen.

Ei Ruotsissa ole sen ihmeellisempiä nähtävyyksiä.

Vierailija
79/88 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelle ulkomaalaiselle meidän vaatimattomuus, yksinkertaisuus ja pienuus on nähtävyys. kaiken krumeluurin, kultaloiston ja suuruuden jälkeen suomalaisuus on kaunista, eksoottista.

Meidän yksinkertaiset kirkkomme, konstailematon ja turvallinen luonto, puhtaat lukemattomat järvet, jokamiehen oikeudet, Lappi ja sen nähtävyydet, lumi, kuura, ei niistä ole etelä-eurooppalaisella tietoakaan omissa kotonurkissa.

Yksinkertaiset, seesteiset, kauniit ja esteettiset nähtävyydet ovat juuri se meidän suomalaisten vahvuus, ollaan niistä ylpeitä!

Vierailija
80/88 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Suomessa pitäisi olla kuninkaita ja temppeleitä? Niitä on muualla maailmassa ihan riittämiin. Tämä luonto ja ihmiset tässä maassa on se juttu. Ja se on ainutlaatuista koko maailmassa:) Rakastan Suomen luontoa ja toivon ettei sitä tuhottaisi rahanahneuden nimiin.