Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaikista vaativin koulu on ihan oikeasti elämämkoulu!

Vierailija
14.01.2018 |

Ihan oikeasti. Elämä opettaa rankalla kädellä. Ei mikään koulu ole yhtä rankka kuin elämämkoulu!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole siitä mitä haasteita elämä heittää, vaan siitä miten niihin suhtautuu. Taustoista ja tapahtumista riippuen selviämiseen ei ole yhteismitallista kaavaa. Täydellisyydessäkin on ripaus säröä, rosoa. Pääasia että focus on aina tulevaan, menneistä huolimatta.

Vierailija
22/27 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niim on. Vanhemmat ei oo tukennut eikä maksannut edes mun autokoulua vittu. Helppo se o ku mutsi tai faija tukee. Ei auttannu ees hakemusten teos kouluu no en si päässy. No ei täs sit ku kituuttaa vaan. Muut nostaa isoo liksaa ja käy matkoilla. On tää rankka koulu pakko dokaa ei muute jaksa.

Helppo aukoo niiden kel kaikki ku koulutukset on annettu ja työpaikat. Mul vaa paska kaupunkin kaksio eikä kukaan ees auta siivoo.

Päivän paras!!! 😆😆😂😂;)

Vierailija
24/27 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänkoulussa epätietoisuus on rankkaa. Myös yksinäisyys saattaa vaivata ja juurettomuus.

Vierailija
25/27 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä elämänkoulusta muka saa?

Sen kun menettää vanhempansa alle kolmekymppisenä. Sen kun joutuu sydäleikkaukseen itse alle 40v. Sen kun ei ole ketään ihmistä lähellä.

Sen sieltä saa.  :)

Vierailija
26/27 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinkö on?

Vierailija
27/27 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämänkoulussa epätietoisuus on rankkaa. Myös yksinäisyys saattaa vaivata ja juurettomuus.

Yksi traumaoire voi olla tunne tulevaisuuden puuttumisesta.

Varsinkin jos ei ole työtä, voi aloittaa viikottaisen harrastuksen vaikka kansalaisopistossa tai urheiluseurassa. Säännöllisillä viikkomenoilla voi luoda jatkuvuuden tunnetta. Mutta itse pitää mennä. Tsemppiä uusille aluille!