Onko liikaa, jos juo 0,7 L viinapullon pari kertaa viikossa?
Minä en siis juo vaan mieheni. Perjantaisin hän tulee minua aikaisemmin kotiin ja iltaan mennessä on Tapio-viinapullo tyhjentynyt. Seuraavana päivänä käy taas Alkossa hakemassa samanlaisen pullon. Joskus juo keskiviikkoisinkin puolikkaan pullon. Juomisesta ei ole tullut mitään haittaa. Juo vain autotallissa yksinään ja kuuntelee musiikkia. Tätä on kestänyt jo 6 vuotta.
Kommentit (272)
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset eivät saisi olla onnellisia?
Myönnän avoimesti juottavani miestäni. Kun katsoo isää niin hyvässä kunnossa on vaikka menee kaksi viinapulloa illassa ja on yli seitsemänkymmenen.
Jos perheen onnellisuus vaatii kaksi viinapulloa illassa, niin onhan se aika surullista. Eikö elämä maistu ilman kovia huumeita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myönnän avoimesti juottavani miestäni. Kun katsoo isää niin hyvässä kunnossa on vaikka menee kaksi viinapulloa illassa ja on yli seitsemänkymmenen.
Jos perheen onnellisuus vaatii kaksi viinapulloa illassa, niin onhan se aika surullista. Eikö elämä maistu ilman kovia huumeita?
Millä tavoin surullista. Osaisitko jotenkin perustella tuota väitettä että on surullista?
Ehkä sinusta? Sinun suru ei ole muiden suru.
Jos elämä ei maistu ilman mausteita niin mikäs sinä olet siinä tuomitsemaan isäni juopottelua. Meidän suvussa miehet ovat aina ottaneet huikkaa. Se on miehekästä.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/14422504/alkoholihuume-tappaa-ja-tuhoaa
Alkoholihuume tappaa ja tuhoaa.
Vierailija kirjoitti:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/14422504/alkoholihuume-tappaa-ja-tuhoaa
Alkoholihuume tappaa ja tuhoaa.
Tuo linkki alkaa ärsyttää.
Taidankin juuri tuon linkin takia avata ensimmäisen olueni. Samalla juon ja luen linkin ja juon toisen.
Katselen muita viestejäsi ja juon lisää.
Sellainen juoppo minä olen kun oikein innostetaan. Miksi haluat että juon lisää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä on rokkenrollia alkoholin kanssa lauloi aikoinaan: Best mouthfuls & Deep does
Tuon musiikin tahdissa sopii voippua vessanpytyllä hengästyneenä huulet oksennuksessa. Tuijottaen paskaista pönttöä ja antaen ylen uudestaan. Perkele miksi en pessyt pönttöä? Samaan aikaan et ole huomannut kusseesi housuillesi. Katselet hämmästyneenä kusista kohtaa lahkeissa, joka alkaa tihkumaan lämmintä keltaista myrkyllisen hajuista viinakusta kylppärin kaakeleille. Sitä imeytyy kaakelien väliin ja lattialämmityksen ajan kylppärissä leijailee imelä hapan oksennuksen tuoksu.
Hetken päästä naurahdat ja alat siivota jälkiäsi mutta ylöspääsy tuottaa hankaluuksia ja vedät suihkuverhot alas. Läskit tömähtää kaakeleille. Pierukin voi päästä.
Naama punaisena. Taas maissa.
Kyllä tästä vielä noustaa. Isännät nousee aina. Kyllä työmies on viinapullonsa ansainnut.
Vierailija kirjoitti:
Oma isäni juo kaksi litran viinapulloa päivässä. Käy lenkillä ja töissä kunniallisesti. Kotiin tultua kiskaisee päivän "palkitsevat". Sellainen isukki minulla on.
Miehet nyt vaan pitää viinasta. Viina tuo miehistä parhaimmat ja herkimmät puolet esille sanoo isäkin.
Tässä hän on oikeassa. Oma mies ei koskaan selvinpäin lähentele tai kerro rakastavansa minua. Humalassa tarraa aina kiinni ja on onnellinen.
Siinä vasta isäntä. Jäi tyhjä olo.
Juokaa kolmas pullo. Tyhmää jättää yhteen. Siitä sitten neljänteen ja viimeisin pullo on tyhjä pullo. Elämä meni alas pullosta.
Vierailija kirjoitti:
Oma isäni juo kaksi litran viinapulloa päivässä. Käy lenkillä ja töissä kunniallisesti. Kotiin tultua kiskaisee päivän "palkitsevat". Sellainen isukki minulla on.
Miehet nyt vaan pitää viinasta. Viina tuo miehistä parhaimmat ja herkimmät puolet esille sanoo isäkin.
Tässä hän on oikeassa. Oma mies ei koskaan selvinpäin lähentele tai kerro rakastavansa minua. Humalassa tarraa aina kiinni ja on onnellinen.
Minun isäni on kovempi juoppo kuin sinun isäsi. Hän pitää kulissit kasassa ja juopottelee kaiken aikaa. Naureskelee vain kaikille moralisteille. Naureskelee ja niekkailee hienoja konjakkeja villapaidassaan naama punaisena hymyissä suin jatkuvasti. Sama virne luultavasti seuraa minua muistoissani hänen kuoltua. Hieno mies joka eli viinan kanssa sulassa sovussa. Hän loi symbioosin viinansa kanssa. Poltti itse ja joi itse, loppui itse.
Olen työtön jäin 5 vuotta sitten työttömäksi rekkamiehen hommista. Itsekin tuli häppää otettua yöllä rekassa nukkuessa ja aina meni se 0.5 l leka ja aamulla autorattiin, eli kyllä voin vahvistaa edelliset tarinat.
Mielestäni 0.7 l ei ole ongelma, jos se ei aiheuta muita ongelmia perheessä tai yksityiselämässä. Itsekin kahdesti viikossa kumoan 12 kaljaa tai 0.5 l Eesti Standardin, eikä tämä ole fysiikkaan tai yleiseen vointiin vaikuttanut mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Olen työtön jäin 5 vuotta sitten työttömäksi rekkamiehen hommista. Itsekin tuli häppää otettua yöllä rekassa nukkuessa ja aina meni se 0.5 l leka ja aamulla autorattiin, eli kyllä voin vahvistaa edelliset tarinat.
Mielestäni 0.7 l ei ole ongelma, jos se ei aiheuta muita ongelmia perheessä tai yksityiselämässä. Itsekin kahdesti viikossa kumoan 12 kaljaa tai 0.5 l Eesti Standardin, eikä tämä ole fysiikkaan tai yleiseen vointiin vaikuttanut mitenkään.
Meidän isäntä tokaisi että jumalauta hei nyt ittu. En lähtisi kehuskelemaan tuollaisilla määrillä.
Juon ainakin neljästi enemmän kuin tuo jannu. Röh höh höh höö höö röh höh höh höö
no eikö tässä keskustelussa ole ollenkaan kohtuu käyttäjiä?Aika kumma on että vauva lapsi palstalla alkoholisteja vaan juttelee..Ei alkoholismi sovi lapsiperheeseen.
Luin koko ketjun läpi ja se vahvisti näkemyksiäni, että on aivan normaalia juoda viinaa. Tänään on mökkikauden päättäjäiset ja sen kunniaksi vedän kunnon jurrit!
Onneksi nuorten juominen on vähentynyt. Äitini lähti pakoon 80-luvulla humalaista lääkäriä. Äiti oli ollut jo pöydällä valmiina pientä operaatiota varten. Kyse oli operaatiosta, jossa neuloja käytetään,ei hammaslääkäri.