Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka näitä käyttää? Kasvoseerumi, silmänympärysgeeli....

Vierailija
13.01.2018 |

Valokynä, dekolteevoide, meikinkiinnitysruiske ymym
Aina on Nivean sininen toiminut kohtaan kuin kohtaan.

Kommentit (652)

Vierailija
581/652 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai vartaloemulsio. Jouluna taas tuli lahjapakkaus jossa suihkugeeli ja vartalovoide. Suihkugeeli meni käyttöön, mutta taas pähkäilen minne tungen se rasvan, täysi turhake.

Käytä vaikka käsivoiteena koko käsivarsiin. Sopii ainakin kuivalle iholle.

Vierailija
582/652 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle noi öljyt tekee näppyjä, vaikka miten laadukasta yrittäisin käyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/652 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse siirryin korealaiseen kosmetiikkaan, siellä köytetään paljon seerumeita ym, ja iho paremmassa kunnossa kuin koskaan ennen. Koreassa kosmetiikka paljon edellä kehityksessä kuin täällä.

Kiinnostaisi kokeilla. Mistä ostaat/tilaat näitä?

Vierailija
584/652 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse siirryin korealaiseen kosmetiikkaan, siellä köytetään paljon seerumeita ym, ja iho paremmassa kunnossa kuin koskaan ennen. Koreassa kosmetiikka paljon edellä kehityksessä kuin täällä.

Kiinnostaisi kokeilla. Mistä ostaat/tilaat näitä?

En ole keneltä kysyt, mutta omat k-kosmetiikkani tilaan iHerbistä, jolse.com ja joskus eleven.fi (kallimpi, mutta ei tarvitse odotella tilausten saapumista kovin kauaa)

Vierailija
585/652 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo teinistä pitäen rajoittanut kasvojen altistumista auringonsäteille. Elämää se ei ole rajoittanut. Syön terveellisesti, vältän kasvoilla voimakasta ilmeilyä ja käytän luonnon omia öljyjä simppeleissä muodoissaan silmien ympärille, siinä se. Ei näy ryppyjä.

Vierailija
586/652 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkosuojavoide on auttanut. Ei ole kasvoissa, käsissä eikä decolteealueella maksaläiskiä, kuten monilla ikäisilläni 50+. Tupakoimattomuus on hyvä keino pitää suunympäryksen iho rypyttömänä. Vartalovoiteita käytän lähinnä talvella, kun kuiva huoneilma saa ihon kutisemaan.

Vierailija
587/652 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvitti kun stokkan myyjä ei osannut selittää kaikkien seerumeiden tarkoituksia. Tuli aika suoraa ja vähän väsynuttä puhetta vähän ennen sulkemisaikaa kun pyysin suosittelemaan hyvää nuoren ihon silmänympärysvoidetta, sanoi epäsuorasti että suurin osa geeleistä, seerumeista ja muista liistereistä on puppua ja halvemmallakin pääsee :D

Vierailija
588/652 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo teinistä pitäen rajoittanut kasvojen altistumista auringonsäteille. Elämää se ei ole rajoittanut. Syön terveellisesti, vältän kasvoilla voimakasta ilmeilyä ja käytän luonnon omia öljyjä simppeleissä muodoissaan silmien ympärille, siinä se. Ei näy ryppyjä.

Oikeesti??!

Vierailija
589/652 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu, miten täällä kaikki näyttävät aina vähintään 10 vuotta nuoremmilta. Tosielämässä en ole kuitenkaan törmännyt vielä ikinä huomattavasti nuoremmalta näyttävään ihmiseen. Viisi vuotta ehkä vielä menettelisi, mutta kyllä kymmenessä uidessa muuttuu olemus niin paljon, vaikkei ryppyjä olisikaan.

Näitä 10-20 vuotta nuoremmilta näyttäviä löytyy helposti tretinoiinin annostusta käsittelevillä foorumeilla:

https://www.reddit.com/r/SkincareAddiction/comments/aqxys2/selfie_i_tur…

Minusta hän näyttää parikymppiseltä, vaikka onkin jo nelikymppinen. Toinen kolmekymppinen näytti ihan oikeasti 15-vuotiaalta teiniltä...

Vierailija
590/652 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Ennen olin perusvoideihminen ja ei mennyt rahaa ihonhoitoon.

Sitten. Ikä alkoi painaa, iho kuivua yhä enemmän. Naama täynnä hilseileviä länttejä. Pintakuivassa ihossa rypyt oikein korostui.

Avun löysin ihonhoitorituaalista ja tietenkin syön myös terveellisesti. Juon vettä paljon jne.

Aamulla Vichy mineral 89 seerumi ja päälle kasvovoide jossa C-vitskua.

Illalla Vichy mineral 89 seerumi ja Hoitava yövoide jossa A-vitamiinia

Satunnaisesti käytän myös silmänympärysvoidetta.

Pesen ihon puhdistusgeelin sijaan hellävaraisella puhdistusmaidolla ja viimeistelen kasvovedellä. Joskus kuorin ja teen kasvonaamioita. en näytä ennenaikaisesti vanhalta enää :D

Vierailija
591/652 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita kaikkia ei vaan tarvita.

Jos ne oikeasti auttaisivat, maailmassa ei olisi yhtään vanhannäköistä rypyllistä ihmistä.

Hyvä kosteusvoide riittää.

Vierailija
592/652 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu, miten täällä kaikki näyttävät aina vähintään 10 vuotta nuoremmilta. Tosielämässä en ole kuitenkaan törmännyt vielä ikinä huomattavasti nuoremmalta näyttävään ihmiseen. Viisi vuotta ehkä vielä menettelisi, mutta kyllä kymmenessä uidessa muuttuu olemus niin paljon, vaikkei ryppyjä olisikaan.

Et ole sitten nähnyt minua. 

Vierailija
593/652 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän nyt herranen aika mikään valtakunnan voide tai seerumi ikääntymistä estä. Höpsön höpsön. Perus-ihonpuhdistus ja kosteusvoide riittävät hyvin.

Ei sitä kukaan huomaa, jos jokin ihan pieni vaikutus jollakin tuotteella muka olisikin. Ei ihmiset laita merkille, onko sinulla vaikka enää 4 ryppyä kun eilen oli viisi, tai ovatko rypyt nyt 1mm verran syvempiä kuin kuukausi sitten. Ihan kuviteltuja tuollaiset jutut.

Toki naisen perusilme ja olemus voi ihan siitä piristyä, kun on hankkinut jonkun kalliimman ihonhoito-tuotteen, ja sillä lailla käyttää päivittäin sitten aikaa ihan itsestään huolehtimiseen ja itsensä hellimiseen, ja sitä sivelee naamaansa päivittäin, toiveikkain ajatuksin. Ei se itse voide silloin sitäkään nuorentumis- ja piristymis-temppua tehnyt.

Ottakaa nyt ihan rennosti ja rauhallisesti vaan. Ikääntyminen on täysin luonnollista, ja elämässä voi tapahtua paljon pahempiakin juttuja. T: N46

Mikä on perus ihonpuhdistus ja kosteusvoide? Ihmisillä ei ole kaikilla samanlainen iho tai tarpeet sen hoidon suhteen, miten ihmeessä sama tuote ja hoito kävisi kaikille? Jollakin on todella kuiva ja herkkä, punoittava iho ja jollakin taas paksu ja rasvainen.[/quot

Ei tarvitse ihmetellä, jos iho on kuiva, herkkä ja punoittava, kun siihen tungetaan päivästä ja vuodesta toiseen kaikenmaailman kemikaalit.

Ihan mahdoton ajatus, että ihmisillä olisi jo syntyjään erilainen iho? Luulisi kyseessä olevan niin päivänselvä asia täysjärkiselle aikuiselle ihmiselle että aivan hämmentää. 

Vierailija
594/652 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kookosöljy käy kaikkeen!

Vierailija
595/652 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geeneistä kiinni ja toi tupakka on paha. Jonkunlainen kosteusvoide (esim. apteekin hajusteeton) on tarpeen, jos/kun ihon rasvaisuus vähenee iän myötä. Ympäristöä vain tuhoaa turhat meikit ja rasvat, koska sinne järviin ne pesuvesien kautta lopulta huuhtoutuu.

Ite 50 v ja miesystävä 39 v. Tosin ei me olla yhdessä mun nuorekkaan ihon vuoksi, vaan ihan siksi, että rakastamme toistemme älyä ja huumoria ja ajatusmaailmaa.

Vierailija
596/652 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin vielä muutama vuosi sitten vähättelin noita. Sitten vanhenin jonkun kriittisen pisteen yli naama alkoikin valahtamaan alaspäin ja mielipide muuttui.

ja naaman valahtaminen jatkuu käytit sitten vaikka 1000e viikossa rasvoihisi. oletko ajatellut mennä naamajoogaan, voin järjestää sinulle naaman roikkumisen estävää joogaa, maksaahan sekin mutta tulos on taattu.

Vierailija
597/652 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos etsitte toimivia tuotteita pienellä hintalapulla, suosittelen tutustumaan merkkiin The Ordinary, en tiedä saako Suomesta mistään kivijalkaliikkeestä, itse tilaan aina Cult Beautysta. Niancimide 10% + Zinc 1% sekä Hyaluronic Acid 10% + B5 ovat parantaneet huomattavasti omaa, rasvoittuvaa mutta silti pintakuivaa ja epäpuhtauksille altista ihoani. 

Vierailija
598/652 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai vartaloemulsio. Jouluna taas tuli lahjapakkaus jossa suihkugeeli ja vartalovoide. Suihkugeeli meni käyttöön, mutta taas pähkäilen minne tungen se rasvan, täysi turhake.

Mä en taas käytä suihkugeelejä juurikaan, mut iho on niin kuiva että siinä on valkoinen kerros päällä talvisin. Se suorastaan pölyää. Jotkut kohdat tulehtuu kun ovat niin kuivat...

Kokeile Bakelin suihkugeeliä. Kallis, mutta paras ja todella riittoisa.

Vierailija
599/652 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noita kaikkia ei vaan tarvita.

Jos ne oikeasti auttaisivat, maailmassa ei olisi yhtään vanhannäköistä rypyllistä ihmistä.

Hyvä kosteusvoide riittää.

Jos hyvä kosteusvoide auttaisi, maailmassa ei olisi yhtään vanhannäköistä rypyllistä ihmistä

Vierailija
600/652 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne aineet, jotka ovat auttaneet minulle parhaiten ja näkyvästi, ovat sen hintaisia, ettei niihin ole varaa läheskään kaikilla. Eikä tarvetta. Eikä kiinnostusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän