Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka näitä käyttää? Kasvoseerumi, silmänympärysgeeli....

Vierailija
13.01.2018 |

Valokynä, dekolteevoide, meikinkiinnitysruiske ymym
Aina on Nivean sininen toiminut kohtaan kuin kohtaan.

Kommentit (652)

Vierailija
601/652 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on vaikea ymmärtää, että joillain on myös varaa. Ei tarvitse tinkiä mistään eikä miettiä, mistä se raha on pois.

Toisennakin, melkoinen juntti saa olla, jos kuvitellee voiteiden idean olevan ryppyjen täydellinen estäminen. Itse haluan kauniin, kuulaan ja tasaisen ihon, jossa ei ole kuivuutta eikä punaisuutta jne. Hehkua saa myös olla, ryppyjen ja muiden tuloa on tarkoitus hidastaa.

Vierailija
602/652 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 51v nainen ja ilmeisesti geenit ovat suoneet minulle hyvän ihon. Tai no, nuorempana oli rasvoittumista ja aknea, mutta nyt tämän ikäisenä ihoni on hyvä. Ryppyjä ei ole juurikaan, ainakaan omasta mielestäni. Sen mikä ikä on tehnyt on silmäluomien ja leukaperien hienoinen valahtaminen, ja ne kavaltavat ikäni. Mutta onneksi edelleen ihmiset arvioivat minut hiukan päälle nelikymppiseksi :)

Ihon kosteuttamiseen panostan, käytän silmänympärysvoidetta, päivävoidetta ja yövoidetta sekä huuliini huulirasvaa. Ihoani en meikkaa, mutta silmiini laitan kulmavärigeeliä, kajalia, luomiväriä ja ripsiväriä. Vuodessa kuluu ihonhoitoon- ja tuotteisiin ehkä 50e.

Uskon, että tupakoimattomuus, vähäinen painon vaihtelu, terveet elämäntavat ja ennen kaikkea  geenit vaikuttavat ihon kuntoon. Auringossa olisin voinut olla huomattavasti vähemmän, mutta aurinko on ehkä vaikuttanut minulla negatiivisesti enemmänkin muualle ihoon kuin kasvoihin. Pigmenttiläikkiä (=pisamia+luomia) on käsivarsissa ja vartalossa vaikka muille jakaa..

Jos tarkoitat iän mukanaan tuomia ns. vanhuuden syyliä, luomia, jotka joskus vaikkapa karkealla froteepyyhkeellä hangatessa lähtevät osittain pois tai joiden pintaa voi saunoessa rapsuttaa pois, ei niillä ole mitään tekemistä auringon kanssa, ne ovat geneettinen muutos. Eivätkä ne koskaan muutu pahanlaatuiseksi.

Tiedän mitä on vanhuuden syylät (verruca senilis). Minulla ei ole niitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/652 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni korealainen kosmetiikka on edesauttanut aknen parantumista, ja olen muutenkin kokenut tuotteet paljon toimivimmiksi kuin länsimaalaiset. Jos englanti sujuu, niin Redditin Asian Beauty foorumi on aivan mahtava tietolähde: 

https://www.reddit.com/r/AsianBeauty/wiki/theabroutine

https://www.reddit.com/r/AsianBeauty/wiki/new_user_guide

http://cosdna.com/ taas on hyvä apu eri tuotteiden INCI-listojen tarkistukseen. 

Itselläni on tällä hetkellä päivittäisessä käytössä: 

Skinfood Black Sugar Perfect Cleansing Oil (Kose Softymo Speedy Cleansing Oil on myös hyvä)

Etude House Baking Powder B.B Deep cleansing foam

COSRX Natural BHA Skin Returning A-Sol 

Scinic honey all in one ampoule

Tony moly naturalth goat milk premium moisture cream

Ja viikottaisessa käytössä:

Finacea Gel 15%

Cosrx aha whitehead power liquid

Skinfood Rice Mask

Innisfree Wine Jelly Sleeping pack 

Itse olen tilannut tuotteet Jolse.com, Iherb.com, ja Ebaystä ( Jolsella on oma Ebay kauppa nimeltään iamlove-shop)

Eli olet tilannu reseptilääkettä netistä. Tuo Finacea Gel 15% on sama Bayerin lääke kuin Skinoren geeli Suomessa. Itse käytän Skinoren voidetta, jossa atselaiinihappoa onkin 20%.

Vierailija
604/652 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niveassa ei ole paljon raaka aineita.♒️ Myös kaikista kalleimmat Stockmannin kasvo voiteet myyvät enemmän nimensä kuin raaka aineidensa puolesta.

Kasva voiteissa kannattaa katsoa inki listaa sisältääkö puolet vettä vai onko aine oikeasti täynnä tavaraa. KasvoVoiteet ovat kasvojen ihon kosteutukseen ja voivat ennalta ehkäistä pinta juonteita. Voiteita ja muita kasvo tuotteita kannattaa käyttää +23 vuotiaasta ylöspäin ennalta ehkäisevästi. Kun iho on rapistunut 40vuotiaana paljon ei pysty enään ehkäisevään syntyviä juoneita jotka pitävät ihon kimmoisampana.

Juonteita tulee helpommin kuivaan ja seka ihoon kuin rasvaiseen ihoon. Väitteensä usein kuulee rasvaisen ihon omaavien sanovan että ei tarvitse kosteus voiteita mikä on harha luulo. Rasvainen ihotyyppi tarvitsee myös kosteutusta. Kaksi erinasiaa.

Serumit ovat tehokkaampia kuin pelkät voiteet ja niitä voi käyttää (löytyy erilaisia mm. Kiinteyttäviä,heleyttäviä)kaikissa kuitenkin kosteutus, voidaan käyttää kasvo voiteiden alle eli ennen voidetta.

Ampullit ovat kaikista tehokkaimpia. Niitä myydään monissa kauneushoitoloissa. Ampullit sisältävät eniten sitä itse tavaraa ja niitä kannatta jokaisen jossain elämän vaihetta kokeilla. Suosittelen.

Kuorinta voidetta kasvojen iholle kannattaa tehdä omasta iho tyypistä riippuen noin 1-2kertaa kuussa! Ei sen enempää. Kuorinta aineet poistavat kuolleen iho solukon ja tuotteet imeytyvät tämän jälkeen paremmin.

Naamiot ovat myös hyvä lisä. Naamioita on turha käyttää ellei ole kuorinut ihoa. Naamioissa ei ole käyttö rajaa, voi käyttää siis viikoittain, mielen mukaan.

Vierailija
605/652 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

YA- tuotteet ovat hyviä⭐️ Myös acon-tuotteet.

Vierailija
606/652 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki voisivat suosia vain mahdollisimman ympäristöystävällisiä tuotteita niin olisi hyvä ja riippuu vain omista geeneistä mitä tuotteita kannattaa käyttää:)

Vierailija
607/652 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vanhuspuolella töissä ja en kyllä erota noista mummoista, kuka on käyttänyt seerumia, kuka ei. Ihan samalla tavalla kaikilla on kasvojen iho ryppyinen

Vierailija
608/652 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän voiteita ainoastaan ihon suojaamiseen. Suojakertoimella.

Kosteutukseen Profhilo-hyaloronihappohoidot kerran vuodessa, kauneusklinikalla ja esteettisen koulutuksen saaneen erikoissairaanhoitajan tekemänä.

Vierailija
609/652 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ainakin mun keski-ikäinen isä.

Isä on sellainen Dimex-tyyppisissä työvaatteissa hiihtävä semi juntti teollisuusyrittäjä, alkoi noin 45-vuotiaana käyttämään jotain miesten timanttivoiteita ja harrastaan pilatesta.:D

Vierailija
610/652 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen ilmastossa nimenomaan moni hyötyisi kosteuttavista kasvovesistä ja seerumeista. Paksu rasva tai öljy ei auta juurikaan, jos iholta puuttuu nimenomaan kosteutta (eli vettä!).

Esim. Sininen Nivea on lähinnä vettä ja mineraaliöljyä eli paraffiinia, joka on suoraan sanottuna lähes ongelmajätettä.

"Kosteusvoiteissa paljon käytetty mineraaliöljy (Paraffinum Liquidum) on fossiiliperäinen raakaöljyteollisuuden sivutuote, jota myydään halvalla kosmetiikkateollisuudelle."

Tuote saattaa tehdä iholle kalvon, joka ehkäisee kosteutta haihtumasta pois. Se voi myös tukkia ihohuokosia.

Itse käytän rahani mieluummin ainesosiin, jotka ovat iholleni hyväksi ja parempia luonnolle. Hyaluronipitoinen kasvovesi kosteuttaa ja kevyt voide tai kasviöljy sitoo kosteuden ihoon. Paraffiinia tai silikonia en halua turhaan iholleni.

Vierailija
611/652 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

A1-vitamiinia ja aurinkovoidetta aurinkoisilla keleillä. Välttäkää turhaa kuorimista, koska se aina poistaa myös pieniä määriä terveitä soluja ja näin vanhentaa ihoa. Solujen jakautumiskyky on nimittäin rajallinen. Kosteuttamisesta ei ole tietääkseni puolueettomia todisteita, että se hidastaisi vanhenemista. Ihovaurioilta se kyllä mahtaa suojella. Pesen kasvoni vain lämpimällä vedellä, jolloin ylimääräinen tali irtoaa, mutta iholle myös jää sitä pitämään luonnollisen kosteuden. Finneistä ei ole tietoa.

M23

Vierailija
612/652 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se on vaikea ymmärtää, että joillain on myös varaa. Ei tarvitse tinkiä mistään eikä miettiä, mistä se raha on pois.

Toisennakin, melkoinen juntti saa olla, jos kuvitellee voiteiden idean olevan ryppyjen täydellinen estäminen. Itse haluan kauniin, kuulaan ja tasaisen ihon, jossa ei ole kuivuutta eikä punaisuutta jne. Hehkua saa myös olla, ryppyjen ja muiden tuloa on tarkoitus hidastaa.

Tämä sama homma näkyy monessa muussakin asiassa, esimerkiksi Dysonin uutuus airwrap-paketti on toki kallis (500€) ja todella paljon ihmiset kommentoi esimerkiksi YouTube-tutoriaaleihin että eihän kenelläkään ole siihen varaa. Ehkä ihmiset elävät sitten niin omassa kuplassaan että kuvitellaan etteikö köyhien ja superrikkaiden julkkisten väliin jää mitään.

Vierailija
613/652 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä huolittelen dekolteen aamuisin, kyllä huomaa eron kollegoihin jotka eivät käytä kyseisiä kollageenituotteita. 

Vierailija
614/652 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te jotka uskotte niveaan ja Lidlin voiteisiin, ette varmaan ole vielä kokeilleet muita tai olette nuoria, jolloin poppaskonsteja ei vielä tarvita.

Chanel ja Dior toimii, samoin kunnon kosteuttavat kollageeninaamiot!!!

Ugh olen puhunut

Terv. Intiaanipäälikkötär hehkeä viiskymppinen

Käytän chanelin tuotteita..mutta olen jäämässä nyt 50v työttömäksi:(

Vierailija
615/652 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä mietin, että miten en miehet oikein pärjää, kun eivät yleensä käytä kalliita voiteita. Iho se niilläkin on. 

Kalliit kosmetiikkatuotteet eivät ole muuta kuin naisten kusetusta.

Miehen iho on paksumpi..vanhenee..mutta hitaammin

Vierailija
616/652 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki köyhille

Menet stockkalle ja kerrot että etsit hyvää yleisvoidetta hinta n.90 eur.

Kokeile 4 eri merkkiä, pyydä näyte ja tiedot mukaan.

Kokeile rauhassa kotona.

Sitten googletat vapaapäivänä HALVIMMAN hinnan netistä.

Tuotteen tulee ola HETI varastossa , varmista ennen kuin tilaat

ENJOY:)

Sama meikkivoide ym

Vierailija
617/652 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös tallinnan laivalta saa samat melkein puoleen hintaan.

Mutta testaa tuote ensin suomessa:)

Vierailija
618/652 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös joulun jälkeinen ALE on hyvä hetki ostaa meikit, shampoot ym -30% tai -50%

Lahjapakkaukset myydään heti joulun jälkeen loppuun ..joten kantsii olla nopea:)

Vierailija
619/652 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa nämä kookosöljyn nimeen vannovat. Minulle tai muillekaan kuivaihoisille ei kookosöljystä ole mitään iloa, koska ihosta puuttuu kosteutta eli vettä. Öljy ei tuo iholle sitä pisaraakaan lisää. Samasta syystä monet hehkutetut apteekin perusvoiteet eivät toimi. Ei niistä mineraali- yms. öljyistä ole mitään hyötyä, kun kosteuttavia ainesosia ei ole. Kun ensin jotenkin ihoon saa kosteutta esim. levittämällä kostealle iholle hyaluronihapposeerumi, öljyn tehtävä on muodostaa ihon pinnalle sulkeva eli okklusiivinen kalvo, joka estää kosteuden haihtumisen. Siihen taas sopii monet muutkin kuin kookosöljy.

Vierailija
620/652 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seerumia en tarvitse. On niin hyvä iho. Silmänympärysvoidetta käytän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi