Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka näitä käyttää? Kasvoseerumi, silmänympärysgeeli....

Vierailija
13.01.2018 |

Valokynä, dekolteevoide, meikinkiinnitysruiske ymym
Aina on Nivean sininen toiminut kohtaan kuin kohtaan.

Kommentit (652)

Vierailija
561/652 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nivea milk body lotion naamaan pesun jälkeen, se on riittänyt minulle ikäni, olen hyvin nuorekkaan näköinen, ryppyjä ei ole. Kukaan ei usko minua sen ikäiseksi kuin oikeasti olen. Minua onkin alkanut ihan naurattaa, että olenkohan kuin Dorian Gray, joka romahtaa kerralla.

Vierailija
562/652 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on käytössä:

-hellästi kuoriva pesuaine kasvoille

-kasvovesi

-päivä- ja yövoide

-silmänympärysvoide

-hyaluronihapposeerumi

-kasvonaamio kerran viikossa

Ikää on 26 vuotta. Yritän toimia ryppyjen suhteen ennaltaehkäisevästi 😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/652 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valokynä, dekolteevoide, meikinkiinnitysruiske ymym

Aina on Nivean sininen toiminut kohtaan kuin kohtaan.

Ja ikää oli? 20 vai 30 v?

Kuta enemmän nainen  ikääntyy ja ränsistyy, alkaavat kaikki seerumit, ihmevoiteet ja tehotipat kummasti kiinnostaa.

Vierailija
564/652 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 51v nainen ja ilmeisesti geenit ovat suoneet minulle hyvän ihon. Tai no, nuorempana oli rasvoittumista ja aknea, mutta nyt tämän ikäisenä ihoni on hyvä. Ryppyjä ei ole juurikaan, ainakaan omasta mielestäni. Sen mikä ikä on tehnyt on silmäluomien ja leukaperien hienoinen valahtaminen, ja ne kavaltavat ikäni. Mutta onneksi edelleen ihmiset arvioivat minut hiukan päälle nelikymppiseksi :)

Ihon kosteuttamiseen panostan, käytän silmänympärysvoidetta, päivävoidetta ja yövoidetta sekä huuliini huulirasvaa. Ihoani en meikkaa, mutta silmiini laitan kulmavärigeeliä, kajalia, luomiväriä ja ripsiväriä. Vuodessa kuluu ihonhoitoon- ja tuotteisiin ehkä 50e.

Uskon, että tupakoimattomuus, vähäinen painon vaihtelu, terveet elämäntavat ja ennen kaikkea  geenit vaikuttavat ihon kuntoon. Auringossa olisin voinut olla huomattavasti vähemmän, mutta aurinko on ehkä vaikuttanut minulla negatiivisesti enemmänkin muualle ihoon kuin kasvoihin. Pigmenttiläikkiä (=pisamia+luomia) on käsivarsissa ja vartalossa vaikka muille jakaa..

Odotas, kun täytät 58 v. - sitten se alkaa hehkeälläkin olemaan ränsistyminen yhtä alamäkeä... :-(

Vierailija
565/652 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin vielä muutama vuosi sitten vähättelin noita. Sitten vanhenin jonkun kriittisen pisteen yli naama alkoikin valahtamaan alaspäin ja mielipide muuttui.

Ihan mielenkiinnosta, seerumilla alkoi sitten kivuta ylöspäin?

Vierailija
566/652 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopetin rasvoilla ja seerumeilla läträämisen kun jäin työttömäksi. Siirryin kasvojoogaan. Valahtaneet posket kyllä kohosivat ja marionettirypyt siloittuivat. Lidlistä ostin naamarasvan ja silmänympärysvoiteen että saan iholle kosteutusta. C-vitamiinin saan syömällä.

Olen taas töissä mutta purnukkamäärä on pysynyt samana. Posket on pysyny paikoillaan joogan ansiosta. Sain jopa otsaryppyni häivytettyä, luulin että mokoma oli tullut jäädäkseen! 😂

No kerro nyt, mitä tuo kasvojooga pitää sisällään! T: tuleva buldogi.

Youtubesta löytyy mm. Koko Hayashin kasvojoogavideoita! Liikkeet jää äkkiä mieleen ja niitä voi tehdä kotona milloin lystää! Itse jumppaan mm. tiskatessa ja imuroidessa 😀 N. kuukaudessa lähti marionettirypyt häippäsemään! Otsarypyn kanssa kävin pidempää taistelua! 😄

Ex-buldoggi 🐶

Mulla on Kasvojooga kirja, Alain Penichot on tekijä. Suomennettuna löytyy. Samoin teen näitä liikkeitä aamulla töihin ajaessa. Ainakin posket ovat vahvistuneet, valahtaminen vähentynyt.

Vierailija
567/652 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa vähän opiskella kosmetiikan kemiaa vaikka netistä ja tutkia inci-listoja. Tulee huomaamaan, että varsin samoja ainesosia pyörii niin edullisemmissa kuin hinnakkaammissa tuotteissa ja aika harvojen aineiden tehosta on puolueettomia tutkimustuloksia. Tietysti kalliimpi tuote voi tuntua ihanalta luksukselta, joten jos sitä kaipaa ja budjetti kestää, niin antaa mennä. Pienituloisena en tuhlaisi rahojani hankkimalla joka ruumiinosalle oman voiteen. Ja ei, en itsekään ole mikään vesi ja saippua-tyyppi, vaan purtiloita löytyy kyllä...

Näin yksinkertaisena insinöörimiehenä sanoisin, että kannattaa vilkaista niitä tutkimuksia, joihin noiden kalliiden purnukoiden vaikuttavien ainesosien vaikutukset perustuvat. Jos esim. c-vitamiinin on todettu lisäävän kollageenin muodostumista, kun sitä laitetaan puhtaalle iholle väh. 10 %-liuoksena, niin miksi ostaa kymmenien eurojen voidepurkkia, jossa sitä vaikuttavaa ainetta on muutaman gramman verran, kun reilulla kympillä saa puoli kiloa askorbiinihappoa. Kyseessä on vesiliukoinen vitamiini, joka imeytyy ihoon aivan yhtä hyvin pelkkään veteen liuotettuna kuin niistä kalliista "rejuvenating"-voiteista, joiden hinnasta suurin osa on markkinointikuluja ja osakkeenomistajien muhkeita voittoja. Ne voiteet ovat oikeastaan huonompia, koska c-vitamiini hapettuu herkästi liuenneena, joten sitä on jouduttu muokkaamaan voiteeseen laitettaessa, jotta se säilyisi edes osittain hapettumattomana kuukauden ajan. Jos ostaa purkin c-vitamiinijauhetta, niin voi tehdä joka viikko (tai vaikka joka päivä) uuden satsin c-vitamiinivoidetta, joka on aina hapettumatonta.

Muuten hyvä ajatus, mutta seoksesta pitäisi saada ihoon imeytyvä, sekä ihoa ärsyttämätön. Itse en edes pysty käyttämään yleensä mitään valmiita c-vitamiiniseerumeita, kun ihoni ei kestä. Saan ihottumaa liian voimakkaista tuotteista. Koska en pysty käyttämään niitä, olenkin yrittänyt vain huolehtia siitä että saan syötyä päivittäin riittävästi c-vitamiinia, joka auttaa kollageenin muodostumisessa. Se lieneekin yksi tärkeimpiä kauneuskikkoja, sen ohella että välttää turhaa auringossa oleilua.

Vierailija
568/652 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin vielä muutama vuosi sitten vähättelin noita. Sitten vanhenin jonkun kriittisen pisteen yli naama alkoikin valahtamaan alaspäin ja mielipide muuttui.

Ei varmaan, mutta useimmiten kasvojen ihoa saa hoitamalla edes heleämmäksi ja tasaisemman väriseksi ja onhan sekin jo jotain. Ainakin itsellä on parempi mieli kun joskus näkee jotain positiivisiakin muutoksia eikä vain niitä enemmän ja enemmän roikkuvia leukaperiä. En ymmärrä miksi joidenkin pitää väheksyä toisille iloa ja parempaa mieltä tuovia asioita, olkoonkin ne millaisia hyvänsä.

Vierailija
569/652 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa, miten tässä keskustelussa kaikki ovat ikäistään nuoremman näköisiä 😁. Jopa kaikkien äidit on, oli se sitten luonnostaan tai seerumeilla saavutettua.

Itse olen kolmekymppinen ja käytän kasvoihini ainoastaan kookosöljyä tai porkkanaöljyä. Muutama ryppy näyttäisi tekevän tuloaan silmäkulmaan.

Äitini on pian kuusikymppinen. Urheilee, ei polta ja on ollut 30 vuotta absolutisti. On käyttänyt ikänsä kaikenlaisia tököttejä ja käyttänyt varmasti tuhansia euroja niihin. Ryppyjä riittää.

En itse halua laittaa rahojani rasvoihin. Jos iho tuntuu terveeltä ja kosteutetulta, se riittää. Olen varmaan 60-vuotiaana ryppyinen, kuten äitinikin. Siinähän olen sitten. En jaksa siitä stressata tai laittaa rahojani tuotteisiin, joiden tehosta ei ole mitään takeita.

Vierailija
570/652 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tummat silmäpussit joita halpa silmänympärysvoide peittää kiitettävästi

M 43

Vierailija
571/652 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa välttää aurinkoa eli suojavoide, tupakointi rusentaa hipiää, alkoholi minimiin, terveellinen kotiruoka vihamnnekset sun muut, liikunta. 

Vierailija
572/652 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa, miten tässä keskustelussa kaikki ovat ikäistään nuoremman näköisiä 😁. Jopa kaikkien äidit on, oli se sitten luonnostaan tai seerumeilla saavutettua.

Luulen, että se johtuu geeneistä. Aurinkoa välttelemällä ja ihoa hoitamalla voi vaikuttaa jonkin verran, mutta loppupeleissä geenit ovat se juttu.

Ja kyllä, itse olen 5-10 vuotta nuoremman näköinen. Äitinikin on. Ventovieraat ihmiset tapaavat kommentoida ikääni, viimeksi sairaalassa (joo tiedän ettei tuo ole asiallista). Saa nähdä kuinka kauan tätä kestää ennen kuin totaalirupsahdus tulee. ;-) T. 46-vuotias.

Vierailija
573/652 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt jo kohta nelikymppinen ja olen aloittanut ihon hoidon jo vähän päälle 10 vuotiaana äitini opastuksella. Ihmiset joita tapaan pitävät minua n.10 vuotta nuorempana. Tosin on minulla hyvät elämäntavat, en ole koskaan juonut kahvia tai polttanut tupakkaa. Viiniä juon kyllä muutaman kerran viikossa. Ostan kaikki kauneustuotteet apteekissa, vichy sarja on kaikkein paras. Aamulla pesen kasvoni puhdistus tuotteella, sen jälkeen seerumi ja päivävoide tai BB -voide, meikkivoide ja puuteri. Illalla kasvojen pesu, kasvovesi ja yövoide , sekä silmänympärysvoide. Huuliin laitan yöksi pehmentävän rasvan ja kädet rasvaan ennen nukkumaan menoa. Tämä homma on niin rutiinia, ettei sitä edes ajattele enää.

Vierailija
574/652 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että geeneillä on aika paljon enemmän vaikutusta, kuin rasvoilla. Äidilleni oli jopa lääkäri suuttunut sairaalassa, kun kertoi syntymävuotensa, että dementiako on tullut, kun et ole voinut syntyä sinä vuonna, vaan 10 vuotta myöhemmin. Äidillä kun naama on ollut aina nuoremman näköinen ja suht rypytön siihen ikään, mitä on. Ei ole seerumeita käytellyt. Nuorena kuulemma käytti tummelia. Vanhempana erisanin voidetta. Ja on ollut ulkoilmaihminen, joten aurinkoa on todellakin iho saanut, joten periaatteessa olisi pitänyt olla kurttuinen ja ryppyinen.

Itse en ole samoja geenejä saanut, vaan isänpuolen geenit on ja on ihan eri tavalla kurttuja naamassa, vaikka olen hoitanut ihoani koko ikäni. En tupakoi ja olen vältellyt aurinkoa ja alkoholia en ole käyttänyt 30 vuoteen. En kyllä pahemmin nuorenakaan sen kanssa lotraillut, mutta kokonaan jätin pois, kun aloin odottamaan esikoista.

Vierailija
575/652 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on näitä "ihme" aineita, joiden tuloksia emme koskaan näe.

Vierailija
576/652 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teen itse voiteeni luomutuotteista, lisättynä vitamiineilla ja saan näin tuoretta ja 100% tehokkaampaa ja puhdasta voidetta kuin kaupasta ostettuna.

Reseptejä, kiitos! Miten mittaat tuon tehokkuuden?

Reseptini ovat salaisuus. Tehokkuuden mittaan ihan samalla lailla kuin kosmetiikkafirmatkin.

Vierailija
577/652 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reseptini ovat salaisuus. Tehokkuuden mittaan ihan samalla lailla kuin kosmetiikkafirmatkin.[/quote]

Ha ha, eli testaat cocktailisi iholle vasta, kun se on muuttunut saharaksi ja toteat kuukauden käytön jälkeen ihoni kosteustasapaino on parantunut 99 %.

Vierailija
578/652 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teen itse voiteeni luomutuotteista, lisättynä vitamiineilla ja saan näin tuoretta ja 100% tehokkaampaa ja puhdasta voidetta kuin kaupasta ostettuna.

Reseptejä, kiitos! Miten mittaat tuon tehokkuuden?

Reseptini ovat salaisuus. Tehokkuuden mittaan ihan samalla lailla kuin kosmetiikkafirmatkin.

Eli mitään itsetehtyjä 100% parempia kaikki muut voittavia ihmevoiteita ei ole edes olemassa. Niin ajattelinkin.

Vierailija
579/652 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu, miten täällä kaikki näyttävät aina vähintään 10 vuotta nuoremmilta. Tosielämässä en ole kuitenkaan törmännyt vielä ikinä huomattavasti nuoremmalta näyttävään ihmiseen. Viisi vuotta ehkä vielä menettelisi, mutta kyllä kymmenessä uidessa muuttuu olemus niin paljon, vaikkei ryppyjä olisikaan.

Vierailija
580/652 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai vartaloemulsio. Jouluna taas tuli lahjapakkaus jossa suihkugeeli ja vartalovoide. Suihkugeeli meni käyttöön, mutta taas pähkäilen minne tungen se rasvan, täysi turhake.

Mä en taas käytä suihkugeelejä juurikaan, mut iho on niin kuiva että siinä on valkoinen kerros päällä talvisin. Se suorastaan pölyää. Jotkut kohdat tulehtuu kun ovat niin kuivat...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi