Kuka näitä käyttää? Kasvoseerumi, silmänympärysgeeli....
Valokynä, dekolteevoide, meikinkiinnitysruiske ymym
Aina on Nivean sininen toiminut kohtaan kuin kohtaan.
Kommentit (652)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanokaa yksikin asia joka olisi parempi sijoitus kuin oma keho ja näinollen myös ne omat kasvot?
No vaikkapa lähimmäisten ilahduttaminen lahjoilla.
Sä olet ihan vapaa käyttämään rahasi lahjoihin muille.
Mutta et ole vapaa määräämään muiden rahoista.
Mieti tuota ihan rauhassa niin kauan, että ymmärrät.
Itse en tuomitse enkä pidä turhamaisena ulkonäöstä huolehtimista, mutta kannattaa ottaa selvää, onko siitä rahallisesta panostuksesta ihan tutkitusti odotettavissa jotain tuloksia ja hyötyäkin. Kasvovoiteesta ei tule yhtään sen ihmeellisempää, vaikka siinä on luksusbrändin logo, kolminumeroinen hintalappu ja joku julkimo mainoskampanjassa, jos ainesosaluettelo on pääosin sama kuin marketin kosteusvoiteessa.
Kun otetaan kaksi nelikymppistä, toinen kaikenmaailman seerumien käyttäjä ja toinen pelkän kosteusvoiteen käyttäjä niin sanoisin että eniten naamasta näkyy elintavat. Seerumeilla yms. ei voi yhtään sen enempää estää ikääntymistä kuin tavallisella kosteusvoiteella. Itse en välitä imeyttää kehooni runsain mitoin erilaisia kemikaaleja ja niiden yhteisvaikutuksia.
Itse käytän vain reiänympärysgeeliä. M47
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanokaa yksikin asia joka olisi parempi sijoitus kuin oma keho ja näinollen myös ne omat kasvot?
Ei sinua kukaan täällä ole määrännyt :D Voit ihan vapaasti sijoittaa kasvoihisi vaikka kymmeniätuhansia euroja, jos koet sen parhaaksi mahdolliseksi sijoituskohteeksi.
Itse ostin 1,5 viikkoa sitten La Roche-Posayn Effaclar-sarjasta puhdistusgeelin ja kasvoveden sekä sain näytteitä finnivoiteesta. Voin sanoa vuosien kokemuksella, että toimii pärstääni paremmin kuin mikään muu. Olen kokeillut eri merkkejä sekä kotikonsteja, myös öljyjä. Jos kotikonstit toimisivat minulla, niin todellakin käyttäisin, ja niitä kyllä suosittelen ensimmäisenä kokeilemaankin...
Tosin paras kuorintanaamio on hunajasta ja kanelista tehty. Tosin itselläni juokseva, prosessoitu hunaja ei tee tulosta, ainoastaan sellainen keltainen, paksu hunaja, jossa on tarvittavat aineet vielä tallella. :D
t. 18v
Vierailija kirjoitti:
Itse ostin 1,5 viikkoa sitten La Roche-Posayn Effaclar-sarjasta puhdistusgeelin ja kasvoveden sekä sain näytteitä finnivoiteesta. Voin sanoa vuosien kokemuksella, että toimii pärstääni paremmin kuin mikään muu. Olen kokeillut eri merkkejä sekä kotikonsteja, myös öljyjä. Jos kotikonstit toimisivat minulla, niin todellakin käyttäisin, ja niitä kyllä suosittelen ensimmäisenä kokeilemaankin...
Tosin paras kuorintanaamio on hunajasta ja kanelista tehty. Tosin itselläni juokseva, prosessoitu hunaja ei tee tulosta, ainoastaan sellainen keltainen, paksu hunaja, jossa on tarvittavat aineet vielä tallella. :D
t. 18v
Niin ja himalajansuola toimii myös, samaten sinkkitabletit sekä Aqualan L. Näillä on akne vähitellen lähdössä pois.
t. 18v
Yhdelle kyselijälle tiedoksi niin askorbiinihappoa saa apteekista pussissa ja ainakin säilöntäaikaan, ehkä muutenkin, ihan tavallisesta ruokakaupasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
just mietin 40v ikäisenä, että tarviiko ihonhoitoon laittaa se 100€kk, ei oikein olisi pienipalkkaisena varaa, mutta seerumit ja öljyt ym maksaa..
Lidlin cien-voiteet ajaa saman asian ja maksaa n. 3e/purkki.
Kyllähän näitä on julkisesti kehuttu, mutta itselleni ei Cienin voiteet sovi. Innoissani ostin Cienin voiteita ja kaikki ne kirvelevät! Jäävät kalvomaisesti iholle, eivätkä imeydy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. 18v
Niin ja himalajansuola toimii myös, samaten sinkkitabletit sekä Aqualan L. Näillä on akne vähitellen lähdössä pois.
t. 18v
Himalansuola on ihan tavallista suolaa sillä erolla, että sitä ei ole puhdistettu, vaan siinä on jäänteinä niin hyviä kuin myrkyllisiä ainesosia. Kaikkia niitä kuitenkin niin vähän ettei niistä ole sen enempää hyötyä kuin haittaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Siksi ihonhoitoon kannattaa panostaa koska se maksaa itsensä takaisin myöhemmin, freessimpänä ulkomuotona.
Osakkeet
Mua ärsyttää entiset finninaamat jotka ylpeilevät sillä että heidän ihonsa ei vanhene yhtä nopeasti kuin muiden. Totuus on että entisillä aknenaamoilla on aikuisena kasvot arpiset, iho paksu ja huokoinen, jotenkin vahamainen.
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää entiset finninaamat jotka ylpeilevät sillä että heidän ihonsa ei vanhene yhtä nopeasti kuin muiden. Totuus on että entisillä aknenaamoilla on aikuisena kasvot arpiset, iho paksu ja huokoinen, jotenkin vahamainen.
Joillakin on tosi hyvä iho, vaikka olisi ollut aknea.
Esim. omalla miehelläni on nykyään erikoisen hyvä iho, ja sillä oli nuorena akne.
Se on hoitanut sen tosi kirkkaaksi hapoilla (aha ja bha molemmat) jne.
Sekin on hoitamisesta paljon kiinni, hapot auttaa paljon niihin arpiin ja paksuuntumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sinua kukaan täällä ole määrännyt :D Voit ihan vapaasti sijoittaa kasvoihisi vaikka kymmeniätuhansia euroja, jos koet sen parhaaksi mahdolliseksi sijoituskohteeksi.
Joo, muuten vain pitää läpättää ja haukkua idiooteiksi kaikki, jotka ei vedä jotain roskapussia päälle ja sirottele vähän koirankakkaa suupieliin, kun lähtee ulos.
Läheisille pitää kaikkien naisten ostaa hulluna lahjoja, itselle ei saa koskaan, ikinä hankkia mitään...
Haluaisin nähdä sen päivän, kun te menette miehille selittämään miten läheisille pitää ostaa lahjoja, eikä jaakko-petteri saa ostaa sitä uutta audia, koska lahjoja (!!!!). Mutta sitähän te ette uskalla tehdä, uskallatte vain läpistä muille naisille ja yrittää häpäistä niistä yhtä rumia kuin te olette.
Juuri tämän takia inhoan teitä rumia naisia, teillä on aina tarve saada muista yhtä rumia kuin itse olette.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin nähdä sen päivän, kun te menette miehille selittämään miten läheisille pitää ostaa lahjoja, eikä jaakko-petteri saa ostaa sitä uutta audia, koska lahjoja (!!!!).
:D
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole koskaan ollut aknea. Iho on yhtä ohut kuin muillakin naisilla. Ihotyyppi on rasvainen. Ryppyjä on vähän. Näytän nuoremmalta. Myös mun vanhemmat ja sisarukset näyttävät nuoremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole koskaan ollut aknea. Iho on yhtä ohut kuin muillakin naisilla. Ihotyyppi on rasvainen. Ryppyjä on vähän. Näytän nuoremmalta. Myös mun vanhemmat ja sisarukset näyttävät nuoremmalta.
Rasvainen ihotyyppi säilyy tosiaan pidempään nuorekkaana. Se on yleensä paksumpi (vaikka ei silmälle näykään, myös ilman arpia paksumpi) ja omia ihoöljyjä on runsaasti rasvaamassa ja suojaamassa ihoa omasta takaa. Siksi se säilyy rypyttömänä. Kaikilla rasvaisesta ihotyypistä kärsivillä ei ole aknea.
Itselläni on aika rasvoittuva iho. Kosteutus eli just ne "turhat" seerumit ja kasvovedet on aikaansaaneet sen, että iho rasvoittuu vähemmän. Meikatessa se on erittäin mukavaa, kun meikkipohja ei liejuunnu. 20 euroa maksava seerumi kestää käytössäni 3 kk, en koe summaa ongelmalliseksi. Mulle meikkaaminen ja ihonhoito menee ehkä jopa jonkinlaisen harrastuksen puolelle. Seuraan blogeja, YouTubea ja suunnittelen ostoksia. Matkoillakin pitää päästä paikallisten kosmetiikkaosastoille. En elättele mitään suuria toiveita ikuisesti nuoresta ihosta, toki hyvin kosteutettu ja sopivasti rasvattu iho näyttää parempana ryppyjenkin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle selvis vasta vähän aikaa sitten, että mun mustapäät ei todennäköisesti olekaan mustapäitä, vaan niille oli joku oma nimitys.
https://www.demi.fi/lehti/artikkelit/onko-minulla-ruusufinni-mustapaa-f…
Kaikki ne naiset, jotka käyttävät miehensä luottokorttia.