Millaisia seiskaluokkaiset poikanne ovat?
Meillä koulu sujuu tosi hyvin, hoitaa hienosti siihen liittyvät asiat itse. Kamalan kiltti poika.
Koulussa on ilmeisesti kavereita, mutta vapaa-aikaa ei vietä kenenkään kaverin kanssa. Pelaa paljon koneella, lenkkeilee, pyöräilee ja on perheen kanssa. Yksi liikuntaharrastus, mutta sielläkään ei ole varsinaisia kavereita. Ei tunnu itse millään lailla kaipaavan kavereita, mutta itseäni joskus mietityttää.
Millaisia poikia teillä on ja viettävätkö paljon aikaa kavereiden kanssa? Mitä puuhailevat?
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Meillä koulu sujuu tosi hyvin, hoitaa hienosti siihen liittyvät asiat itse. Kamalan kiltti poika.
Koulussa on ilmeisesti kavereita, mutta vapaa-aikaa ei vietä kenenkään kaverin kanssa. Pelaa paljon koneella, lenkkeilee, pyöräilee ja on perheen kanssa. Yksi liikuntaharrastus, mutta sielläkään ei ole varsinaisia kavereita. Ei tunnu itse millään lailla kaipaavan kavereita, mutta itseäni joskus mietityttää.
Millaisia poikia teillä on ja viettävätkö paljon aikaa kavereiden kanssa? Mitä puuhailevat?
Peruskoulun opettajan sanoisin, että ei ole hirveän harvinaista. Tuollaisia on joka luokalla ehkä yksi. Jos tilanne ei poikaa itseään haittaa, ei tarvitse olla mahdottoman huolissaan. Onhan hän kuitenkin koulussa sosiaalisessa tilanteessa muiden kanssa.
Ei meidänkään pojalla ole kavereita vapaa-ajalla juurikaan. Koulussa on ja fudisjengissä, mutta ei niiden kanssa vietä aikaa vapaa-ajalla, ellei ole sovittu jotain erityistä maksavaa juttua ( Rush/leffa/laskettelu tms).
Pelaa suurimman osan ajasta kotona, jos ei tehdä perheen kanssa mitään tai ei ole kotitöitä tai läksyjä. Nukkuu paljon.
Tyhmä kuin saapas ja vielä onneton nössö kaiken lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Sinäpä vaikutat asialliselta vanhemmalta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinäpä vaikutat asialliselta vanhemmalta!
Mitä? Ei pässi muutu vähemmän pässiksi vaikka kuinka kehuisin.
Meidänkin seiskaluokkalainen on paljon kotona. Kavereita on, mutta ei "jaksa" heidän kanssaan olla joka päivä (koulumatkoja ja koulua lukuunottamatta). Tietokoneella on paljon (tekee kaikenlaista), piirtää (käsin ja koneella), soittaa, tuijottaa puhelinta.
Oikein ihana poika. Vielä aika pieni, ei halua hengailla kaupungilla tms. Koulun hoitaa hyvin. Kotitöihin saa aina patistaa.
Oudolta kyllä kuulostaa, että tuonikäisellä ei ole kavereita?