Miksi miehiä ärsyttää että olen nymfomaani?
Tai en kyllä itse käytä sitä sanaa, miehet käyttävät. Minä vain sanon, että haluan usein ja paljon seksiä. Olen kuitenkin uskollinen, en ole koskaan pettänyt enkä ole kokeillut yhtään yhden yön juttua edes. Silti saan kuulla seurustelusuhteissa valitusta siitä, että olen nymfomaani. Pari miestä on haukkunutkin minut aika ikävästi siitä. Jokaisessa suhteessani se muodostuu jonkunlaiseksi ongelmaksi :( , ei siis minulle vaan niille miehille. Miksi?
N35
Kommentit (292)
Olen ollut poikaystäväni kanssa kaksi vuotta ja saan häneltä 2-5 kertaa päivässä joka päivä. Kyllä tuollaisiakin miehiä siis löytyy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyajan miehet ei osaa enää olla oikeita miehiä ja tyydyttää naisiaan. Ne vaan tuijottaa pokea ja tumputtaa, kun neito vieressä on puutteessa.
Mutta miksi? Syy tähän kiinnostaisi.
Koska naiset ovat vapautuneet estoistaan mikä kuohitsee miehet.
Vierailija kirjoitti:
Hanki vibraattori, käytät sitä sitten viitenä päivänä ja mies voi hoidella kahdesti viikossa.
Luitko otsikon? Ongelmani on se, että miehiä ärsyttää se että haluan niin usein. Ongelma ei ole se, että en keksisi keinoja hoidella itse itseäni. Aloituksen pointti on miesten ärsyyntyminen. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Nainen pystyy laukeamaan useammin putkeen kuin mies, hommaa joku lesbokaveri itsellesi.
Miten tuo auttaisi? Kyllä mies jakaa sormettaa naista kauemmin kuin lesbo. Jos ongelmana on vaiukkapa se, ettei mies saa stondista riittävän monta kertaa, niin miten se leboon vaihtaminen auttaa? Eihän niillä ole kalua ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Olisi rasittavaa jos joku olisi mun kullissa koko ajan kiinni. Mulle riittää 2-3krt viikossa seksi jolloin se tuntuukin paremmalta kuin joka päiväinen seksi. Kyllästyy ja maistuu puulta.
Siinähän se sitten tulikin. Mikä miehen mielestä on hyvä, se saa riittää myös naiselle.
Mies se on joka päättää, nämäkin asiat. Piste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyajan miehet ei osaa enää olla oikeita miehiä ja tyydyttää naisiaan. Ne vaan tuijottaa pokea ja tumputtaa, kun neito vieressä on puutteessa.
Koska pokea on liikaa ja liian helposti saatavilla ja miehet on mahdottoman laiskoja ja itsekeskeisiä. Poke on helppoa eikä sitä katsoessa tarvitse huomioida toista. Oikea nainen jää toiseksi...
Tämä on syy miksi en ole enää parisuhteissa enkä niihin pyri. Koska en voi esittää jotain halutonta jota mies saisi vietellä ja tuntea itsensä mieheksi. Kun silloin vaan kelpaa miehille.
Et sitten voinut kysyä niiltä miehiltä, vaan tulit palstalta kysymään. Hemmetistäkö me tiedetään miksi sä ärsytit noita miehiä.
Monet naiset ovat seksuaalisesti apaattisia, mutta osa on kyltymättömiä. Miehen vieetit ovat tyydytettävissä helposti ja yksinkertaisesti ja toimituksen jälkeen mies voi selkein mielin keskittyä ihan muihin asioihin. Miesten voi siis olla vaikeaa samaistua kyltymättömään naiseen, koska kyltymättömiä miehiä ei ole olemassa; jotkut haluavat seksiä useammin kuin muut, mutta jokaisella ajatukset siirtyvät johonkin muuhun kuin seksiin orgasmin jälkeen.
Se on ärsyttävää, koska sinä teet asiasta velvollisuuden ja luultavasti vielä suorasti tai epäsuorasti syyllistät miestä, jos hän ei innostu joka päivä.
Seksi on vain yksi tapa olla lähellä toista. Jos sinä tarvitse joka päivä orgasmin, käytä omia sormia tai hommaa lelu, mutta älä vaadi miestä hoitamaan sitä sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Et sitten voinut kysyä niiltä miehiltä, vaan tulit palstalta kysymään. Hemmetistäkö me tiedetään miksi sä ärsytit noita miehiä.
Tietenkin olen kysynyt heiltä, osalta montakin kertaa. En vain ole saanut mitään vastausta siihen, että miksi heitä ärsyttää minun halukkuus. Siksi kysyn sitä täältä. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanki vibraattori, käytät sitä sitten viitenä päivänä ja mies voi hoidella kahdesti viikossa.
Luitko otsikon? Ongelmani on se, että miehiä ärsyttää se että haluan niin usein. Ongelma ei ole se, että en keksisi keinoja hoidella itse itseäni. Aloituksen pointti on miesten ärsyyntyminen. Ap.
Mun miehiä ärsytti se, etten vastannut heidän aiempia kokemuksiaan tai käsityksiään naisista. (Piru vie, ne eivät kaikki menekään saman stereotypialokeroon.) Olen joutunut puhumaan ihan loputtomiin, halujen eroista saa massiivisia ongelmia aikaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Se on ärsyttävää, koska sinä teet asiasta velvollisuuden ja luultavasti vielä suorasti tai epäsuorasti syyllistät miestä, jos hän ei innostu joka päivä.
Seksi on vain yksi tapa olla lähellä toista. Jos sinä tarvitse joka päivä orgasmin, käytä omia sormia tai hommaa lelu, mutta älä vaadi miestä hoitamaan sitä sinulle.
En vaadikaan, en ole koskaan vaatinut. Olen vain kertonut että haluan joka päivä ja olen osoittanut halukkuuteni joka päivä. En silti ole koskaan vaatinut enkä valittanut enkä syyllistänyt. Olen usein sanonut miehelle, että "on ihan ok jos sinä et halua joka päivä, jos minua haluttaa liikaa voin kyllä itse hoidella itseni, haluatko katsella kun teen sen :) ". Ap.
Vierailija kirjoitti:
Sama fiilis! Tosin nyt olen sinkku, eli vielä vähemmän seksiä, koska en tykkää yhden yön jutuista. Täällä toisessakin ketjussa oli paljon naisia, jotka valittivat miesten haluttomuutta. Onkohan se yleistynyt vai onko miesten vahvempi seksivietti aina perustunut vain myyttiin? Seksihän on ihan parasta tekemistä rakkaan kumppanin kanssa, en ymmärrä miksi se ei huvita?
Jokaista tuollaista halukasta naista kohtaan löytyy monta halutonta. Miehet ovat tutkitusti halukkaampia, ihan naisten itsensäkin mukaan.
"Julkisessa keskustelussa nostetaan ajoittain esille väitteitä siitä, haluavatko miehet vai naiset seksiä useammin ja joutuvatko jotkut elämään seksuaalisessa puutteessa. Asiasta on nyt tuoretta tietoa suomalaisten seksuaalielämästä vuonna 2015 kerätystä FINSEX-tutkimuksesta. Yli 2000 vastaajalta kysyttiin, kumpi heidän parisuhteessaan halusi seksuaalista kanssakäymistä useammin. Vastauksia saattoi suhteuttaa tutkimuksen muihin kysymyksiin.
Tulosten mukaan vähän yli joka toisessa parisuhteessa mies oli seksiä useammin haluava puoliso ja nainen vastaavasti noin 15 prosentissa suhteista. Noin 30 prosentissa parisuhteista puolisot halusivat seksiä yhtä usein."
http://www.vaestoliitto.fi/tieto_ja_tutkimus/vaestontutkimuslaitos/seks…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi rasittavaa jos joku olisi mun kullissa koko ajan kiinni. Mulle riittää 2-3krt viikossa seksi jolloin se tuntuukin paremmalta kuin joka päiväinen seksi. Kyllästyy ja maistuu puulta.
Siinähän se sitten tulikin. Mikä miehen mielestä on hyvä, se saa riittää myös naiselle.
Mies se on joka päättää, nämäkin asiat. Piste.
Kyllä, mies päättää alusta loppuun seksin määrän ja laadun, oli se sitten alun 5 krt/pv tai kerran kahdessa kuukaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama fiilis! Tosin nyt olen sinkku, eli vielä vähemmän seksiä, koska en tykkää yhden yön jutuista. Täällä toisessakin ketjussa oli paljon naisia, jotka valittivat miesten haluttomuutta. Onkohan se yleistynyt vai onko miesten vahvempi seksivietti aina perustunut vain myyttiin? Seksihän on ihan parasta tekemistä rakkaan kumppanin kanssa, en ymmärrä miksi se ei huvita?
Jokaista tuollaista halukasta naista kohtaan löytyy monta halutonta. Miehet ovat tutkitusti halukkaampia, ihan naisten itsensäkin mukaan.
"Julkisessa keskustelussa nostetaan ajoittain esille väitteitä siitä, haluavatko miehet vai naiset seksiä useammin ja joutuvatko jotkut elämään seksuaalisessa puutteessa. Asiasta on nyt tuoretta tietoa suomalaisten seksuaalielämästä vuonna 2015 kerätystä FINSEX-tutkimuksesta. Yli 2000 vastaajalta kysyttiin, kumpi heidän parisuhteessaan halusi seksuaalista kanssakäymistä useammin. Vastauksia saattoi suhteuttaa tutkimuksen muihin kysymyksiin.
Tulosten mukaan vähän yli joka toisessa parisuhteessa mies oli seksiä useammin haluava puoliso ja nainen vastaavasti noin 15 prosentissa suhteista. Noin 30 prosentissa parisuhteista puolisot halusivat seksiä yhtä usein."
http://www.vaestoliitto.fi/tieto_ja_tutkimus/vaestontutkimuslaitos/seks…
Mitä väliä joillain keskiarvoilla? Tämä aloitus ei edes käsittele sitä että haluaako miehet vai naiset keskimäärin enemmän. Tämä aloitus käsittelee sitä, että miksi miehiä ärsyttää jos nainen haluaa usein. Ap.
en ole katkera mutta kuitenkin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska pokea on liikaa ja liian helposti saatavilla ja miehet on mahdottoman laiskoja ja itsekeskeisiä. Poke on helppoa eikä sitä katsoessa tarvitse huomioida toista. Oikea nainen jää toiseksi...
Miehet sitten ehdottaa tähän ratkaisuksi, että nainenkin hoitelisi vaan itse itsensä. Just.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Monet naiset ovat seksuaalisesti apaattisia, mutta osa on kyltymättömiä. Miehen vieetit ovat tyydytettävissä helposti ja yksinkertaisesti ja toimituksen jälkeen mies voi selkein mielin keskittyä ihan muihin asioihin. Miesten voi siis olla vaikeaa samaistua kyltymättömään naiseen, koska kyltymättömiä miehiä ei ole olemassa; jotkut haluavat seksiä useammin kuin muut, mutta jokaisella ajatukset siirtyvät johonkin muuhun kuin seksiin orgasmin jälkeen.
Ok, hyvä tietää, ja voin kyllä sen ymmärtää että mies ei osaa samaistua kyltymättömään naiseen. Voin sen hyväksyä. Mutta miksi miehen pitää ärsyyntyä naisesta, johon hän ei osaa samaistua? Eihän miehet ja naiset muutenkaan kaikessa ole ihan samanlaisia. Ap.
Varmaan se vaikuttaa, kun seksi on perinteisesti nähty niin, että miehen on aktiivisella roolillaan tyydytettävä nainen, ja nainen saa olla siinä passiivisessa roolissaan tyydytettävänä. Jos miehet eivät jaksa/halua harrastaa seksiä yhtä usein kuin sinä, niin sinun halukkuutesi voi tu ntua painostavalta tai jopa halventavalta. Niin kuin mies olisi epäonnistunut seksuaalisesti, koska ei osaa/jaksa/halua tyydyttää sinua seksuaalisesti.
Olen aloittajan kaltaisen parisuhdenymfon kanssa seurustellut. Alkuun ihan kiva, mutta nopeasti huomaa miten puuduttavaa se on.
Ei mies jaksa 2-3 kertaa päivässä 7 kertaa viikossa, en minä ainkaan. Jo yksin se, että pitäisi olla aina panemassa lamauttaa ja vie enimmät halut. Toisekseen, jos nainen on aina se aloitteen tekijä, ei miehelle tarjoudu koskaan tilaisuutta vietellä naistaan. Liian helppo seksi ei jaksa aina innostaa, eikä siinä alistamisesta ole kyse. Ja seksistä tulee yksipuolista, kylmää panemista, kun nainen on aina se aktiivisempi osapuoli.