Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehiä ärsyttää että olen nymfomaani?

Vierailija
13.01.2018 |

Tai en kyllä itse käytä sitä sanaa, miehet käyttävät. Minä vain sanon, että haluan usein ja paljon seksiä. Olen kuitenkin uskollinen, en ole koskaan pettänyt enkä ole kokeillut yhtään yhden yön juttua edes. Silti saan kuulla seurustelusuhteissa valitusta siitä, että olen nymfomaani. Pari miestä on haukkunutkin minut aika ikävästi siitä. Jokaisessa suhteessani se muodostuu jonkunlaiseksi ongelmaksi :( , ei siis minulle vaan niille miehille. Miksi?
N35

Kommentit (292)

Vierailija
281/292 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittämättömyyden tunteisiin osa reagoi noin ja miesten kyky on varsin rajallista yhdyntöihin ja vaatii erilailla palutumista. Siitä ne kiukuttelut nousevat. Monet halukkaasta kumppanista haaveilevat mutta todellisuus on toista kun jatkuvasti toinen on vailla sellaista mitä ei itse kykene antamaan. Sotii miehistä pullistelua vastaan että ei pystyisi antamaan naiselle kylliksi. Tämä asetelma ikään kuin kuohii miehen. Ja voi toki olla ihan luonnehäiriöisen vallankäyttöäkin pyrkiä osoittamaan toisen riittämättömyys. Ja samalla se luo pohjaa sille että on riski että toinen haluaa päättää suhteen hakeakseen tyydytystä muualta. Aiheuttaa siis vielä epävarmuutta riittämättömyyden tunteen lisäksi. Sama ongelma näyttäytyy toisinkin päin kun nainen kokee että mies haluaisi ja kykenisi paljon enemmän kuin mitä nainen kykenee antamaan. Samat tunteet hiipivät silloin herkästi suhteeseen, aiheuttaen mustasukkaisuutta, rittämättömyyttä ja huolta suhteen kestämisestä.

Vierailija
282/292 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tavannut vain vääriä miehiä sitten. Ei minua haittaisi jos naiseni olisi nymfo päinvastoin ja varmasti moni mies olisi samaa mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/292 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö lähe nahka kun koko ajan pannaan?

Vierailija
284/292 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eikö lähe nahka kun koko ajan pannaan?

Miksi lähtisi, liukasta on!

Vierailija
285/292 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ap asuu Turussa.

Vierailija
286/292 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuukohan miehistä sille että heistä halutaan ainoastaan munaa sisään, sopivalla rytmillä?

Vierailija
287/292 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ap asuu Turussa.

Ihanko totta !!!!     Pääsispä näkemään !!!  Eipä olis kaukana . 

Vierailija
288/292 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä jaat himoissasi kaikille. Mies, oikea mies. ei voi sietää olevansa aisankannattaja. Älä ainakaan ala koskaan mihinkään parisuhteeseen, kunhan nuzzzitutat itseäsi myös kylä koirilla.

Vierailija
289/292 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy miehen itsetunnon päälle, kun ei pysty samaan tahtiin.

Miehet, ja miesten heiveröinen itsetunto...

Vierailija
290/292 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä jaat himoissasi kaikille. Mies, oikea mies. ei voi sietää olevansa aisankannattaja. Älä ainakaan ala koskaan mihinkään parisuhteeseen, kunhan nuzzzitutat itseäsi myös kylä koirilla.

Inkkelin ulinat vol 983

Vierailija
291/292 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy miehen itsetunnon päälle, kun ei pysty samaan tahtiin.

Miehet, ja miesten heiveröinen itsetunto...

En oikein jaksa uskoa tuohon. Ottaako naisilla itsetunnon päälle jos miesten halut ovat suuremmat?

Vierailija
292/292 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta sivulla kaksi lukemassa miljoonaa vastausta mutta komentoin jo nyt. Itsellä ei ole käsitystä siitä, että nainen haluaisi enemmän kuin minä miehenä. Meillä ei ns. kysyntä ja tarjonta kohtaa. Vaikea kuvitella miten suhtautuisin mutta kuten jo joku edellä kertoi, että pitempään ei se seksikään joka päivä kiinnostaisi. Ja tuskimpa siihen miehenä enään tällä iällä pysyisinkään. Eli en pysty vastaamaan kysymykseesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän