Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras huulirasva?

Vierailija
13.01.2018 |

Kaupan labellot yms. on ihan tyhjän kanssa. Mikä huulirasva oikeasti toimii pakkasen ja viiman rohduttamien huulien kanssa?
Nyt laitoin bebanthenia kun en enää muuta keksinyt ja tuska huulissa on kamala.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli voin käyttää bepanthenia? Mua ei haittaa sotkuisuus, en meikkaa töihin joten sekään ei ole esteenä. Nyt tuntuu huulet heti paremmilta.

Blistexia sitten vaikka varalle töihin. Kiitos kaikille vinkeistä. 

ap

Vierailija
22/61 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bevita! Saa apteekista. On myös erikseen huulivoide, mutta tuo rasvainen voide paras. Kiva pieni tuubi ja ei sotke

www.yliopistonverkkoapteekki.fi/epages/KYA.mobile/fi_FI/?ObjectPath=/Sh…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eucerin ihan paras

Vierailija
24/61 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biothermin Beurre De Levres, tosin aika tyyris

Vierailija
25/61 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Carmex tai Elizabeth Ardenin eight hour cream

Vierailija
26/61 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon käyttänyt ihan Pirkan huulirasvaa, mutta nyt sitä ei ole enää missään kaupassa, muuta kuin karpaloversiona. Tietääkö joku, mitä sille on tapahtunut?

Vierailija
27/61 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda hammastahnasi johonkin muuhun merkkiin, sekin voi auttaa huulien kuivumiseen.

Vierailija
28/61 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bevita! Saa apteekista. On myös erikseen huulivoide, mutta tuo rasvainen voide paras. Kiva pieni tuubi ja ei sotke

Bevitan huulivoide on hyvä. Tuota en ole kokeillut.

Vierailija
29/61 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda hammastahnasi johonkin muuhun merkkiin, sekin voi auttaa huulien kuivumiseen.

En mä käytä hammastahnaa huuliin. Ongelma tulee aina talvisin kun alkaa pakkaset ja viimat.

ap

Vierailija
30/61 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tästäkin vinkistä.

ap

Vierailija
31/61 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

burts bees. löysin merkin 5 v sitten enkä mitään muita ole sen koommin käyttänyt

Vierailija
32/61 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burt's Bees on paras. En halua käyttää muita huulirasvoja kun olen tottunut Burt's Beeheen.

Vierailija
33/61 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Burt's Bees on paras. En halua käyttää muita huulirasvoja kun olen tottunut Burt's Beeheen.

Mistä tätä saa?

ap

Vierailija
34/61 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitalis!

Vierailija
35/61 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä käytä hammastahnaa huuliin. Ongelma tulee aina talvisin kun alkaa pakkaset ja viimat.

ap

Enpä käyttänyt minäkään, ja ihmettelin että mikä hitto kuivattaa huulia. Luin jostakin tuosta konstista ja kas kummaa, heti auttoi tahnan vaihto.

Vierailija
36/61 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Enpä käyttänyt minäkään, ja ihmettelin että mikä hitto kuivattaa huulia. Luin jostakin tuosta konstista ja kas kummaa, heti auttoi tahnan vaihto.

Ok, mulla kuivattaa pakkanen ja viima. Samaa hammastahnaa olen käyttänyt "aina", huuliongelma on talvisin.

ap

Vierailija
37/61 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tätä saa?

ap

Ainakin Stockmann myy sitä, ja Kicks kauneusmyymälät. Tai sitten voi tilata netistä, esimerkiksi lookfantastic.com:ista.

Vierailija
38/61 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
39/61 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään huulirasva, rehellisesti sanottuna. Tilasin ulkomaita myöten maailman hypetetyimpiä huulirasvoja mutta mikään ei tehnyt huulia tasaisiksi, eikä sellaisiksi rosottomiksi että huulipunan tai kiillon levittäminen näyttäisi siistiltä.

Siksi sain tarpeekseni ja menin kauneusklinikalle ottamaan Restylane Kysse-pistoksia huuliin eli ne tipat kosteuttaa huulia sisältäpäin, ja puudutuksen takia pienet pistokset eivät tuntuneet missään vaikka muuten neuloja pelkäänkin, ja koska kokenut ammattilainen teki tuon hoidon niin huulista ei tullut mitkään ankkahuulet ja käytännössä tuo ei ole mikään täyteaine vaikka tuokin aavistuksen verran muhkeutta huuliin. Maksoi alle 400 euroa ja vaikutus kestää varmaan noin 4-5 kk. Otin 3 kk sitten ja tuntuu edelleen hyvältä joten en voi muuta kuin suositella lämpimästi. Ja sen todellakin pitää olla juuri tuo autenttinen aine, eikä mikään halpaklinikan kopiotuote!

Vierailija
40/61 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dr Lipp, original nipple palm.  Ja näin kun vauvapalstalla ollaan käy myös imetyksen aloittaneen kipeisiin rintoihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi