Paras huulirasva?
Kaupan labellot yms. on ihan tyhjän kanssa. Mikä huulirasva oikeasti toimii pakkasen ja viiman rohduttamien huulien kanssa?
Nyt laitoin bebanthenia kun en enää muuta keksinyt ja tuska huulissa on kamala.
Kommentit (61)
Bevita! Saa apteekista. On myös erikseen huulivoide, mutta tuo rasvainen voide paras. Kiva pieni tuubi ja ei sotke
www.yliopistonverkkoapteekki.fi/epages/KYA.mobile/fi_FI/?ObjectPath=/Sh…
Biothermin Beurre De Levres, tosin aika tyyris
Carmex tai Elizabeth Ardenin eight hour cream
Mä oon käyttänyt ihan Pirkan huulirasvaa, mutta nyt sitä ei ole enää missään kaupassa, muuta kuin karpaloversiona. Tietääkö joku, mitä sille on tapahtunut?
Vaihda hammastahnasi johonkin muuhun merkkiin, sekin voi auttaa huulien kuivumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Bevita! Saa apteekista. On myös erikseen huulivoide, mutta tuo rasvainen voide paras. Kiva pieni tuubi ja ei sotke
Bevitan huulivoide on hyvä. Tuota en ole kokeillut.
Vierailija kirjoitti:
Vaihda hammastahnasi johonkin muuhun merkkiin, sekin voi auttaa huulien kuivumiseen.
En mä käytä hammastahnaa huuliin. Ongelma tulee aina talvisin kun alkaa pakkaset ja viimat.
ap
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tästäkin vinkistä.
ap
burts bees. löysin merkin 5 v sitten enkä mitään muita ole sen koommin käyttänyt
Burt's Bees on paras. En halua käyttää muita huulirasvoja kun olen tottunut Burt's Beeheen.
Vierailija kirjoitti:
Burt's Bees on paras. En halua käyttää muita huulirasvoja kun olen tottunut Burt's Beeheen.
Mistä tätä saa?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä käytä hammastahnaa huuliin. Ongelma tulee aina talvisin kun alkaa pakkaset ja viimat.
ap
Enpä käyttänyt minäkään, ja ihmettelin että mikä hitto kuivattaa huulia. Luin jostakin tuosta konstista ja kas kummaa, heti auttoi tahnan vaihto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Enpä käyttänyt minäkään, ja ihmettelin että mikä hitto kuivattaa huulia. Luin jostakin tuosta konstista ja kas kummaa, heti auttoi tahnan vaihto.
Ok, mulla kuivattaa pakkanen ja viima. Samaa hammastahnaa olen käyttänyt "aina", huuliongelma on talvisin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tätä saa?
ap
Ainakin Stockmann myy sitä, ja Kicks kauneusmyymälät. Tai sitten voi tilata netistä, esimerkiksi lookfantastic.com:ista.
https://www.apteekkituotteet.fi/epages/Kaupat.mobile/fi_FI/?ObjectPath=…
Tämä Acon huulirasva! 👌
Ei mikään huulirasva, rehellisesti sanottuna. Tilasin ulkomaita myöten maailman hypetetyimpiä huulirasvoja mutta mikään ei tehnyt huulia tasaisiksi, eikä sellaisiksi rosottomiksi että huulipunan tai kiillon levittäminen näyttäisi siistiltä.
Siksi sain tarpeekseni ja menin kauneusklinikalle ottamaan Restylane Kysse-pistoksia huuliin eli ne tipat kosteuttaa huulia sisältäpäin, ja puudutuksen takia pienet pistokset eivät tuntuneet missään vaikka muuten neuloja pelkäänkin, ja koska kokenut ammattilainen teki tuon hoidon niin huulista ei tullut mitkään ankkahuulet ja käytännössä tuo ei ole mikään täyteaine vaikka tuokin aavistuksen verran muhkeutta huuliin. Maksoi alle 400 euroa ja vaikutus kestää varmaan noin 4-5 kk. Otin 3 kk sitten ja tuntuu edelleen hyvältä joten en voi muuta kuin suositella lämpimästi. Ja sen todellakin pitää olla juuri tuo autenttinen aine, eikä mikään halpaklinikan kopiotuote!
Dr Lipp, original nipple palm. Ja näin kun vauvapalstalla ollaan käy myös imetyksen aloittaneen kipeisiin rintoihin.
Eli voin käyttää bepanthenia? Mua ei haittaa sotkuisuus, en meikkaa töihin joten sekään ei ole esteenä. Nyt tuntuu huulet heti paremmilta.
Blistexia sitten vaikka varalle töihin. Kiitos kaikille vinkeistä.
ap