Oletko joskus trollailut täällä?
??
Kommentit (14)
En ymmärrä mitä järkeä siinä olisi? Tosin joskus mua on trolliksi luultu. Aika tyhjä elämä pitää olla jos ei muuta keksi kuin trolleja mistä tänne kirjoittaa.
Jatkuvalla syötöllä ja eläimen raivolla. Valehtelin myös äänestys-vastauksen.
Olen trollannut trollia trollina, jolloin trolli on alkanut vikisemään, etten minä tuota trollannut, vaikka muuten trollasinkin.
Joo, minähän se oon trollaillu hahahahahahahahhaaahhhhahahaaaahhahahahaaahahahaaahhhaahaha!
Olen vastannut viestiketjuihin ap:na, vaikka en ole ketjujen aloittaja. Nää toimii.
-Ap.
Vierailija kirjoitti:
Olen vastannut viestiketjuihin ap:na, vaikka en ole ketjujen aloittaja. Nää toimii.
-Ap.
No niinpä huomaa.
Oonhan mä keksinyt puuta heinää, jos sitä tarkoitetaan. Esim. hääpukupäivän viettämisen, kun en koskaan päässyt naimisiin. Se taidettiin ottaa ihan vakavasti.
Ei en ole. Miksipä olisin? Ei ole tarvetta esiintyä kenään toisena, esim. jonakuna
inhoamanani naisena, ja kirjoitella hänenä epäedullinen kuva antaen.
Olen kirjoitellut täällä vasta viime heinäkuusta (2017) alkaen, ja silloinkin vain
alla näkyvällä rekisteröidyllä nimimerkillä.
Itsestäni on kyllä esitetty kaikenlaisia valheita IRL ja eri palstoilla ,kuten että
- minulla olisi aknen aiheuttamia arpia kasvoissani,
-käyttäisin tekoripsiä,
- mieheni uhkailisi avioerolla jne.
Muitakaa ihmiset, että jokaisen rekisteröimättömän nimimerkin takana voi olla kuka tahansa, myös ilkeä trolli, joka esiintyy toisena henkilönä, muka hänen asiansa tietäen.
Muistakaa myös, kun kuulette monen suun kautta kulkeneita mutu-juttuja, puolituntemattomista ihmisistä, ettei niillä useinkaan ole totuuspohjaa.
-Ap- kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Ap.
No niinpä huomaa.
Hähä! :D
-Ap.
Malla_tunturi kirjoitti:
Ei en ole. Miksipä olisin? Ei ole tarvetta esiintyä kenään toisena, esim. jonakuna
inhoamanani naisena, ja kirjoitella hänenä epäedullinen kuva antaen.
Olen kirjoitellut täällä vasta viime heinäkuusta (2017) alkaen, ja silloinkin vain
alla näkyvällä rekisteröidyllä nimimerkillä.
Itsestäni on kyllä esitetty kaikenlaisia valheita IRL ja eri palstoilla ,kuten että
- minulla olisi aknen aiheuttamia arpia kasvoissani,
-käyttäisin tekoripsiä,
- mieheni uhkailisi avioerolla jne.
Muitakaa ihmiset, että jokaisen rekisteröimättömän nimimerkin takana voi olla kuka tahansa, myös ilkeä trolli, joka esiintyy toisena henkilönä, muka hänen asiansa tietäen.
Muistakaa myös, kun kuulette monen suun kautta kulkeneita mutu-juttuja, puolituntemattomista ihmisistä, ettei niillä useinkaan ole totuuspohjaa.
Ei trollaamisen tarvitse perustua kenenkään inhoamiseen, se voi olla hyvinkin ihan fiktiivinen henkilö. Trollaushan on fiktiota ja totuuden liioittelua.
Olen aloittanut keskusteluja asioista joita minulle ei ole oikeasti tapahtunut, mukava kirjoitella välillä tarinoita ja saada niihin vielä kommentteja laidasta laitaan. Muiden aloituksiin vastailen myös kertoen omista kokemuksistani joita ei aiheesta kuitenkaan välttämättä ole, joskus tosin vain myötätunnosta aloittajaa kohtaan. Trollisyytöksiä ja vihaisia vastauksia tulee tosin enemmän kun kirjoitan ajatuksistani vilpittömästi.
Vierailija kirjoitti:
Oonhan mä keksinyt puuta heinää, jos sitä tarkoitetaan. Esim. hääpukupäivän viettämisen, kun en koskaan päässyt naimisiin. Se taidettiin ottaa ihan vakavasti.
Eihän naimisiinmenoon mitään "hääpukupäivää" tarvita! Minutkin on siviilivihitty maistraatissa, perinteisestä hääpuvusta poikkeavassa, juhla-asussa. Ja koska säilytin oman sukunimeni avioliiton solmimisesta huolimatta, kuten 25% suomalaisista naisista tekee,
vain väestörekisteritietoihin käsiksi pääsevät tietävät varmuudella minun olleen nyt jo vuosia naimisissa. Tyhmin peruste, minkä olen kuullut muka naimisissa olemattomuudelle: "Sulla ei oo sukunimi vaihtunu!" Miksi ihmeessä minun olisi pitänyt yli 30-vuotiaana avioituessani ottaa tasa-arvoisessa Suomessa mieheni sukunimi kantaakseni(?)
Kihla-ja vihkisormukset minulla on nimettömässäni siviilisäädyn kertojina - tuntemattomille ja puolituntemattomille.
Ubbis!