Teidän go to meikkituotteet?
Eli onko teillä sellaisia merkkituotteita joita ostatte aina uuden samanlaisen tilalle kun edellinen sattuu loppumaan? Tai sellaisia mitä käytätte melkeinpä päivittäin? Jos on, niin mitä? Voitte myös kertoa miksi pidätte juuri kyseisestä tuotteesta :) Ihan mielenkiinnosta kyselen
Kommentit (45)
Meikkivoiteena on nyt jonkin aikaa tullut käytettyä rimmelin stay matte tuotetta. Tykkään, sillä se pysyy mattana hyvin. Kuivalle iholle ei luultavasti sovi
Ei ole. Meikkaan ehkä kerran vuodessa jos on ihan pakko.
Käytän huulipunia melkein päivittäin ja olen todennut, että Isadoran Perfect Matt lipstick on tosi hyvä huulilla. Ei kuivata ollenkaan. Käytän sitä sävyssä Nude Pink
Vierailija kirjoitti:
Käytän huulipunia melkein päivittäin ja olen todennut, että Isadoran Perfect Matt lipstick on tosi hyvä huulilla. Ei kuivata ollenkaan. Käytän sitä sävyssä Nude Pink
Ei kannata, huulipunat vanhentaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata, huulipunat vanhentaa
Jaa no miten sen nyt ottaa. Saakin vanhentaa kun olen 17v :)
T 24
Lumenen meikkipuuteri: hyvä tuote levittää nopeasti aamukiireessä ja sopii myös meikin korjailuun tarvittaessa. En jaksa arkiaamuisin laittaa erikseen meikkivoidetta ja puuteria, joten tätä tulee ostettua säännöllisesti. Tykkään hinta-laatu-suhteesta ja siitä, että tuotetta löytyy melkein mistä vaan.
Lumenen Gel Effect kynsilakat ovat olleet mieluisia ja Essien Mint Candy Apple sävyistä kynsilakkaa ostan aina kun edellinen loppuu.
Ripsiväreissä Max Factor on ollut luottomerkki jo vuosia, mutta näissä kokeilen usein eri ripsareita.
Kaipaisin hyviä huulipunia, jotka eivät tunnu aivan hirveältä huulilla. Ehdotuksia?
Ap
Highlighterina tykkään käyttää Goddness of love triple baked highlighteria I ❤️ makeup brändiltä. Sain sen siskoltani lahjaksi :)
Body shopista kaikki, parikymmentä vuotta olen lähes pelkästään niitä käyttänyt, koska se oli aikoinaan se ainoa, mistä sai kaiken tarvittavan ilman eläinkokeita.
Ja samat ostan aina. Kosteuttavan peitevoiteen, ruskean luomiväripaletin, aurinkosävyisen poskipunan ja mustan ripsivärin.
Ainoa poikkeus on Elisabeth Ardenin Eight hour cream värillinen huulirasva, jota olen vuosia käyttänyt huulipunan sijasta.
Luomivärejä en kovinkaan usein käytä, jonka takia en viitsi kovin kalliita tuotteita ostaa. Viva La Divan luomiväripaletit ovat suhteellisen halpoja ja ihan laadukkaita :) käytän yleensä Nudie One palettia
Parfyymeista esim. Pradan Infusion d'Iris ja meikeistä Misshan meikkivoiteet: bb-voiteet, cushion ja tension-voiteet. Rakastan Misshan tuotteita!
Maybellinen Volum Express -ripsiväriä olen käyttänyt tosi kauan. Kokeilen aina joskus jotain muuta, mutta tuohon palaan aina. Huulipunista olen tykästynyt YSL: Rouge Volupté Shine -huulipunaan, levittyy helposti ja mielestäni sopii vaikka olisi vähän kuivemmatkin huulet, kun koostumus on sellainen pehmeä.
Seurasin tätä keskustelua vierestä ja olisi kiva kuulla lisää näitä!! Pitäisi päivittää meikkilaukun sisältöä
Missä meidän kaikki meikkimammat? :(
Tästä keskustelusta sai ihan hyviä vinkkejä! Taidankin mennä ensi viikolla ostamaan uusia meikkejä
Mulla on niin paljon meikkejä, että harvemmin joutuu uusimaan mitään ja tykkään kokeilla erilaisia tuotteita, mutta L'Orealin Telescopic-maskaraa olen käyttänyt jo neljä tuubia. Sillä saa pituutta ja erotteleekin ihan kivasti, helppo myös poistaa tavallisella silmämeikinpoistoaineella.
Vierailija kirjoitti:
Body shopista kaikki, parikymmentä vuotta olen lähes pelkästään niitä käyttänyt, koska se oli aikoinaan se ainoa, mistä sai kaiken tarvittavan ilman eläinkokeita.
The body shopin on viimeiset kymmenen vuotta omistanut loreal, että se siitä eläinkokeettomuudesta.
Sensai fluid finish meikkivoide ja sensai rajauskynä.
Body Shopin meikit. Ennen en tykännyt ripsareista, mutta nyt niistäkin löytyy mulle hyvä. Tällä hetkellä käytössä InstaBlur primer, Matte Clay foundation, Contour-paletti, kulmasetti ja Lash Hero- ripsari.
Yksi tärkein syy käyttää itselle on se, että sertifioidusti eläinkokeeton. Useimmat kosmetiikkayritykset myyvät eläinkokeettomana, mutta aineet testataan "lääkeaineina". Tällöin niitä ei lasketa kosmetiikan eläinkokeiksi. Varmuutta ei ole, että kuinka moni tekee, mutta kosmetiikan alan oman arvion mukaan 80% Euroopan markkinoilla tekee näin. Esim. Lumene ei ole mulle selväsanaisesti suostunut sanomaan, etteivät tee niin vaan lähettävät pitkän riipustuksen EU-lakijargonia, joka nimenomaisesti hyväksyy tämän porsaanreiän käytön.