Tytär suuttui kun ehdotin terapiaa.
Ei vaan ymmärrä että antisosiaalisella toiminnallaan jää työttömäksi koko iäkseen. En ymmärrä mikä oikein meni aikanaan nyt 23 vuotiaan tyttäreni kasvatuksessa pieleen kun on antisosiaalinen misantrooppi. Sisaruksensa normaaleja. Yritin ehdottaa terapiaa tai edes jotain jotta voisi olla normaali sosiaalisesti.
Kommentit (64)
Onko oikeasti ongelma tyttärellä vai sinulla, joka et voi hyväksyä lastasi sellaisena kuin hän on?
Vierailija kirjoitti:
Onko oikeasti ongelma tyttärellä vai sinulla, joka et voi hyväksyä lastasi sellaisena kuin hän on?
Kyllä minun tyttärelläni on ongelma. Eihän tuollaista kukaan ikinä ota töihin. Lopetan rahan antamisen, ehkä ymmärtää vinkin, ehkä ei.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on normaali?
Normaali ihminen ei ole misantrooppi ja kykenee normaaliin sosiaaliseen kanssakäymiseen tietenkin.
Mikä ihmeen misantrooppi? Miksi sä muuten solvaat tytärtäsi? Tiedostaa varmaan muutenkin.
Niinhän munkin äiti aikoinaan ehdotti mulle terapiaa, vaikka suurin osa mun ongelmista silloin johtui nimenoman äidistäni ja sen pimeistä kasvatustavoista ja jatkuvasta mun haukkumisesta.
Koetko ap olevasi sosiaalisesti lahjakas sinäkään. Tekstistä välittyy jotain aivan muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minun tyttärelläni on ongelma. Eihän tuollaista kukaan ikinä ota töihin. Lopetan rahan antamisen, ehkä ymmärtää vinkin, ehkä ei.
Hänen ongelmansa olet sinä.
Vierailija kirjoitti:
Niinhän munkin äiti aikoinaan ehdotti mulle terapiaa, vaikka suurin osa mun ongelmista silloin johtui nimenoman äidistäni ja sen pimeistä kasvatustavoista ja jatkuvasta mun haukkumisesta.
Tuollaisen äidin kannattais mennä sinne itse. Se ois kaikkein hedelmällisintä. Vink vink, ap.
t.kristallikissa
Hae hoitoon senkin misantrooppi, vai miten sanottavasi ilmaisit?
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen misantrooppi? Miksi sä muuten solvaat tytärtäsi? Tiedostaa varmaan muutenkin.
Google on keksitty. Misantrooppi siis vihaa ihmisiä. Mun tyttärestä valitettiin jo peruskouluaikanaan kun on syrjäänvetäytyvä, ei puhunut juuri, ei halunnut olla kenenkään kanssa tekemisissä. Nykyään paasaa minullekin kuinka ihmiset ovat p*rseestä ja etenkin naiset kun ei niistä ole oikeiksi ystäviksi. Ja että ei kiinnosta vaikka 99% tai 100% ihmisistä kuolisi, olisi vain parempi jos niin kävisi.
Vierailija kirjoitti:
Minä kylläkin sanoin hänelle "ehkä sinun kannattaisi harkita terapiaa tuohon sinun ihmisvihaasi ja epäsosiaalisuuteesi" en siis todellakaan mollannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kylläkin sanoin hänelle "ehkä sinun kannattaisi harkita terapiaa tuohon sinun ihmisvihaasi ja epäsosiaalisuuteesi" en siis todellakaan mollannut.
Onhan tuo aika ikävästi suhtauduttu. Miksi et itse mene käsittelemään terapiaan ahdistustasi erilaisesta lapsestasi?
t.kristallikissa
Vierailija kirjoitti:
Oletko sä ap narsisti?
Ai minä olen narsisti kun ihan oikeasti olen huolissani siitä saako hän ikinä töitä kun on epäsosiaalinen ja ihmisvihaa täynnä? Kuten yllä sanoin ehdotin terapiaa yhtään mollaamatta.
Noinko sanoit tyttärellesikin?