Tytär suuttui kun ehdotin terapiaa.
Ei vaan ymmärrä että antisosiaalisella toiminnallaan jää työttömäksi koko iäkseen. En ymmärrä mikä oikein meni aikanaan nyt 23 vuotiaan tyttäreni kasvatuksessa pieleen kun on antisosiaalinen misantrooppi. Sisaruksensa normaaleja. Yritin ehdottaa terapiaa tai edes jotain jotta voisi olla normaali sosiaalisesti.
Kommentit (64)
Mietin vain, että onkohan tyttärelläsi ylikuormittuva keskushermosto? Eli eräänlainen erityisherkkyys, tai assipiirteisyys tai esim. vain aistiyliherkkyys? Jos sitten olet kasvattanut häntä "oikein", kuten nat-sivanhemmat tekevät, eli uhraamaan omat tarpeensa sille, että "ottaa toiset huomioon" eli ei ole saanut rauhaa tai mitä ikinä kaipaakaan, niin hänestä on alkanut tulla muiden vihaaja? Mulla kun siis meni hiukan näin. En sinänsä vihaa toisia lainkaan, mutta mun äidin vaatimukset siitä, miten muita piti huomioda samalla kun musta ei välitetty yhtään olivat sillkaa pskaa.
t.kristallikissa
Vierailija kirjoitti:
Miksi minulle vastaa vain tämä yksi hullu? Joku järkevä pliis antaisitko ohjetta??
Ei ole muita ohjeita kuin nämä. Mä olen oikeilla jäljillä, niin muiden on vaikeaa vastata muuta.
t.fiksu
Miksi minulle vastaa vain tämä yksi hullu? Joku järkevä pliis antaisitko ohjetta??