Teidän go to meikkituotteet?
Eli onko teillä sellaisia merkkituotteita joita ostatte aina uuden samanlaisen tilalle kun edellinen sattuu loppumaan? Tai sellaisia mitä käytätte melkeinpä päivittäin? Jos on, niin mitä? Voitte myös kertoa miksi pidätte juuri kyseisestä tuotteesta :) Ihan mielenkiinnosta kyselen
Kommentit (45)
Tarten shape tape peitevoide, mulla on niitä eri sävyissä, joita sekoitan sopiviksi, käytän meikkivoiteenakin niitä.
Sitten the balmin bahama mama aurinkopuuteri ja niiden hohdepuuteri (highlighter).
Clion gelpresso luomiväripuikot, ja vielä a-englandin kynsilakat.
Noita ostan aina uudestaan, ne on vaan kaikki omaa luokkaansa, en ole löytänyt mitään parempaa.
Lumenen Beauty base matifying primer! Ihan paras. Itselläni on helposti rasvoittuva iho ja tuo on ensimmäinen pohjustusvoide joka on estänyt ihon rasvoittuminen päivän aikana. Laitan sitä naamaan myös päivinä jolloin en laita meikkiä
Flow kosmetiikan mineraalimeikkipuuteri on tuote, jota olen käyttänyt monen monta vuotta. We care iconin kulmakynä on hyvä, sillä harmaan ruskea sävy on täydellinen ja koostumus ei ole liian vahamainen. Benecosin ihon värinen rajauskynä sopii hyvin silmän vesirajaan kirkastamaan katsetta.
Mä oon tykästynyt siihen Maybellinen Fit Me peiteväriin!! Peittää hyvin mun silmänaluset ja satunnaiset finnit
Clinique ripsiväri joka lähtee 38 asteessa. Levittyy ja pysyy kuin unelma mutta silti helppo poistaa. Aiemmin ripsivärit olivat harva se päivä poskilla, kestoripsarin poistoaineet taas ärsytti silmiä.
Toinen mahtava tuote mainittiinkin, Lumenen matta primer. Loistava hinta-laatu suhde.
Meikkivoiteena käytän (muun muassa) Maybellinen Fit Me luminous + smooth. Ei ole erityisen peittävä, joten lisään siihen välillä toista meikkivoidetta. Mutta on kaunis lopputulos, jonka takia siihen olen tykästynyt
Glomineralsin oil-free camouflage -peitevoide
-paras lajissaan minkä olen löytänyt
Sensain tuuheuttava 38˚ ripsiväri
-kestää sateet ja itkut
The Balmin Mary Lou Manizer ja Baremineralsin clear radiance
-kummatkin tosi hyviä korostusvärejä
Vierailija kirjoitti:
Lumenen Beauty base matifying primer! Ihan paras. Itselläni on helposti rasvoittuva iho ja tuo on ensimmäinen pohjustusvoide joka on estänyt ihon rasvoittuminen päivän aikana. Laitan sitä naamaan myös päivinä jolloin en laita meikkiä
Tää kuoriutuu mulla sellasena kalvona vaan pois iholta :(
No ei oo merkkituote, mutta Everyday Mineralsin meikkivoidepohja + puuteri (läpinäkyvä). Lumenen kulmageeli. Sensain "38 astetta" ripsari. Pixi Beautyn tonic. Argiltubo savinaamio. Mitäs muuta... No, tossa ekat mieleen tulevat. Käytän siis lähes aina samoja meikkejä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää kuoriutuu mulla sellasena kalvona vaan pois iholta :(
Kuulostaa oudolta 🤔 kaikille ei valitettavasti toimi samat tuotteet..
Maybellinen rocket volume ripsiväri vedenkestävänä on ollut jo monia vuosia suosikkini, mutta koska Maybelline käyttää eläinkokeita on pakko etsiä joku uusi hyvä mutta edullinen ripsari :(
Lumenen CC ulra light ollu nyt käytössä ja sitä
taitaa löytyy neljä varapulloa :D
Essencen kulmakynät on kanssa yks lemppari ja niitä kulunu monia, kuten myös niiden eyelineri valkoisena.
Oho, autocorrect näköjään korjasi aloitusviestiin meikkituotteen merkkituotteeseen. Hupsista, ei siis tarttee olla mitään kalliita tuotteita! Drugstore makeup is good
Ap
Vierailija kirjoitti:
Maybellinen rocket volume ripsiväri vedenkestävänä on ollut jo monia vuosia suosikkini, mutta koska Maybelline käyttää eläinkokeita on pakko etsiä joku uusi hyvä mutta edullinen ripsari :(
Suuntaappa essencen tiskille! Sieltä löytyy monia hyviä ja erittäin edullisia. Saat yhden tuubin hinnalla monta erilaista testiin.
Ripsareista puheen ollen, oon tykästynyt Essencen Volume Stylist 18h Last extensions ripsiväriin! Hinta lalle 4€
Essence 3e maksava ripsiväri on paras pitkään aikaan. Toinen toimiva on misellivesi, merkillä ei väliä. Ihanaa kun samalla tuotteella saa väsyneimpinä iltoina putsattua koko naaman silmämeikkiä myöten.
NYXin Soft matte lip creamit on tosi hyviä huulimeikkejä. En tykkää käyttää vahaisia huulipunaa ollenkaan, ja tätä tuotetta en edes huomaa huulilla. Usein unohdan päivän aikana että minulla on huulimeikkiä :D
Lempparini on sävyssä Cannes
Isadoran musta nestemäinen silmänrajaustussi <3 Riittävästi pigmenttiä, helppo levittää, pysyy siistinä ja helppo puhdistaa. Toinen lemppari Lumenen BB-meikkivoide, joka levittyy nätisti, sopii täydellisesti ihoni sävyyn, ei näytä maskilta ja pysyy pitkään mattana. Kolmantena Sensain irtopuuteri.
Ihana ketju btw. Kiva saada vinkkejä hyvistä tuotteista, kun aina välillä joutuu pakosta etsimään korvaavan tuotteen.
Maybellinen Master brow pro paletti sävyssä deep brown toimii itsellä tosi hyvin
Lily Lolon mineraalimeikkipohja. Meikki pysyy siistinä aamusta iltaan ilman korjailua. Edullinen n. 20€ purkki riittää päivittäisessä käytössä noin vuodeksi.