Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tytär suuttui kun ehdotin terapiaa.

Vierailija
13.01.2018 |

Ei vaan ymmärrä että antisosiaalisella toiminnallaan jää työttömäksi koko iäkseen. En ymmärrä mikä oikein meni aikanaan nyt 23 vuotiaan tyttäreni kasvatuksessa pieleen kun on antisosiaalinen misantrooppi. Sisaruksensa normaaleja. Yritin ehdottaa terapiaa tai edes jotain jotta voisi olla normaali sosiaalisesti.

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vittu ja noi ap:n lapsen kaltaiset on meidän työssäkäyvien elätettävänä sitten hamaan loppuun saakka...

Vierailija
22/64 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän nuo epäsosiaalisuus ja misantropia oikein ilmenevät?

Misantropia = äänestää huhtasaarta joka haluaa lukita poloiset pikku yllätysrakastajat ja yllätyspaukunheittäjät ja yllätysautokohtajat rajojen ulkopuolelle?

Epäsosiaalisuus = väittää vastaan kun niin tykkäisit ihanista lutuisista yllätysryhmärakastelijoista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen antisosiaalinen misantrooppi ja työskentelen ihmisten parissa, humanistinen koulutus.

Vierailija
24/64 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sä ap narsisti?

Ai minä olen narsisti kun ihan oikeasti olen huolissani siitä saako hän ikinä töitä kun on epäsosiaalinen ja ihmisvihaa täynnä? Kuten yllä sanoin ehdotin terapiaa yhtään mollaamatta.

Kyllä tuo oli mollaavaa, koska se ei ollut kannustavaa, rohkaisevaa eikä rakastavaa. Se oli syyllistävää.

t.kristallikissa

Vierailija
25/64 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vittu ja noi ap:n lapsen kaltaiset on meidän työssäkäyvien elätettävänä sitten hamaan loppuun saakka...

Koita nyt kestää, köyhä.

t.kristallikissa

Vierailija
26/64 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän nuo epäsosiaalisuus ja misantropia oikein ilmenevät?

Misantropia = äänestää huhtasaarta joka haluaa lukita poloiset pikku yllätysrakastajat ja yllätyspaukunheittäjät ja yllätysautokohtajat rajojen ulkopuolelle?

Epäsosiaalisuus = väittää vastaan kun niin tykkäisit ihanista lutuisista yllätysryhmärakastelijoista

Misantropia = vihaa ihmisiä. Puhuu aina kuinka ihmiskunnan pitäisi vain kadota, kuinka ihmisten pitäisi vain kuolla ja miten hän vihaakaan ihmisiä kun ovat niiiin typeriä p*skakasoja.

Epäsosiaalisuus= ei tervehdi, ei kysy kuulumisia, ei lähde juuri ikinä mihinkään. Harvat kaveritkin ovat miehiä koska naiset ovat "selkäänpuukottavia "n*utoja" (ei jeesus millaista kielenkäyttöä) en yhdellekään lapselleni tuollaista asennetta opettanut. Ap :(

Vierailija
27/64 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on erilaisia ap, kannattaa opetella hyväksymään se tosiasia. Vaikka siellä terapiassa. Kuulostaa joltain oireelta kyllä, mutta oma suhtautumisesi vain pahentaa sitä, ja kuitenkin luultavasti tuo kaikki on aikalailla vain puhetta. Siis en epäile, etteikö hän kärsisi itsekin ajatuksistaan jonkun verran, mutta hänellä on selkeästi eri tulokulma asioihin, mutta vaikea uskoa, että hän oikeasti vahingoittaisi muita. Jos epäilet sellaista, et ole mikään äiti.

t.kristallikissa

Vierailija
28/64 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ymmärrettävää, että olet huolestunut, mutta marttyyrisoituminen ja syyllistäminen ei auta. Tunteet on tyttärelläsikin.

Vierailija
29/64 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisissa on sitäpaitsi paljon selkäänpuukottavia nautoja.

t.kristallikissa

Vierailija
30/64 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset on erilaisia ap, kannattaa opetella hyväksymään se tosiasia. Vaikka siellä terapiassa. Kuulostaa joltain oireelta kyllä, mutta oma suhtautumisesi vain pahentaa sitä, ja kuitenkin luultavasti tuo kaikki on aikalailla vain puhetta. Siis en epäile, etteikö hän kärsisi itsekin ajatuksistaan jonkun verran, mutta hänellä on selkeästi eri tulokulma asioihin, mutta vaikea uskoa, että hän oikeasti vahingoittaisi muita. Jos epäilet sellaista, et ole mikään äiti.

t.kristallikissa

Ja siis toisaalta, helpompaahan se tietenkin on vieraana ja ulkopuolisena olla olematta huolissaan, kuin äitinä, mutta kun tuo sun asetneesi ei vain oikeasti auta. Hae tukea itsellesi, varmasti tuosta tulee paha olla, työstä omaasi.

t.kristallikissa

Vierailija
31/64 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

😢

Vierailija
32/64 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko teistä ok että joku ei käy töissä vain koska ei pidä ihmisistä eikä tule toimeen?

Vierailija
33/64 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko teistä ok että joku ei käy töissä vain koska ei pidä ihmisistä eikä tule toimeen?

Hyväksyminen on aina avain parempaan. Tuollaisen hyväksymättömyys ei ainakaan auta mitään. Peruspäiväraha nyt on niin pieni, että jos joku elää sillä, niin eläköön. No, asumistuet siihen päälle, mutta silti.

Ja siis eiköhän kaikki tuollainen ole aina oire paljon pahemmasta, jos siihen ei saa apua, vaan esim. äidin, joka pilaa kaiken ja vointisi, koska ei älyä itse mennä hakemaan apua itselleen ja jättää sinut rauhaan, (=kantaa vastuun siitä mitä muille tekee) niin miksi kantaisi vastuun itsestään ja kävisi töissä?

t.kristallikissa

Vierailija
34/64 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ettei ns. pidä ihmisistä voi olla defenssikeino esimerkiksi huonoista kokemuksista, sosiaalisesta pelosta yms. johtuen. Myös luottamus ihmisiin voi olla heikonlaista. Kun kieltää sosiaalisuuden ja ihmissuhteiden merkityksen, ei satu henkisesti niin paljon, kun ei ns. tarvitse ihmissuhteita. Epäonnistumisen pelko voi myös olla syynä sekä itsearvostuksen puute.

Vierailija
35/64 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustakin tuli antisosiaalinen misantooppi kun jouduin työskentelemään naisvaltaisella alalla jossa iso työyhteisö.Onneksi ei enää.

Vierailija
36/64 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyväksyminen on aina avain parempaan. Tuollaisen hyväksymättömyys ei ainakaan auta mitään. Peruspäiväraha nyt on niin pieni, että jos joku elää sillä, niin eläköön. No, asumistuet siihen päälle, mutta silti.

Ja siis eiköhän kaikki tuollainen ole aina oire paljon pahemmasta, jos siihen ei saa apua, vaan esim. äidin, joka pilaa kaiken ja vointisi, koska ei älyä itse mennä hakemaan apua itselleen ja jättää sinut rauhaan, (=kantaa vastuun siitä mitä muille tekee) niin miksi kantaisi vastuun itsestään ja kävisi töissä?

t.kristallikissa

Muista että ton eläminen maksetaan sinunkin verorahoistasi

Vierailija
37/64 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ettei ns. pidä ihmisistä voi olla defenssikeino esimerkiksi huonoista kokemuksista, sosiaalisesta pelosta yms. johtuen. Myös luottamus ihmisiin voi olla heikonlaista. Kun kieltää sosiaalisuuden ja ihmissuhteiden merkityksen, ei satu henkisesti niin paljon, kun ei ns. tarvitse ihmissuhteita. Epäonnistumisen pelko voi myös olla syynä sekä itsearvostuksen puute.

Nimenomaan. Ja jos kerran tuntee vihaavansa ihmisiä, niin miksi se hetkauttaisi yhtään, että niitä raivostuttaa tai ne nyyhkii, kun vien niitten rahat? Ei se kiinnosta paskaakaan. Aika tekopyhää olettaa, että aloittajan lasta kiinnostaisi siinä se, miten muut raataa hänen takiaan. Sehän on hänestä juuri oikein muille.

t.kristallikissa

Vierailija
38/64 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t.kristallikissa

Aivan sama. Mun veroprosenttini on ensi vuoden (poikkeuksellisesti) 5.5. En saa mitään tukia. Olen omistavaa luokkaa. Olen lahjaksi kaiken saanutta luokkaa. Jaan hänelle mielelläni. Enkä minä ole päättäjä, joka päättää, miten veroeurot kohdennetaan, minä maksan hallituksen määräämät verot, ja muut jakaa rahat. Aivan sama.

t.kristallikissa

Vierailija
39/64 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t.kristallikissa

Ja ajattele, että mun vuokralainen maksaa osan mun elämisestäni.

t.kristallikissa

Vierailija
40/64 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t.kristallikissa

Että kuinkakohan paljon minäkin juuri hänelle maksan tälta vuodelta tulevasta vuoden aikaisesta noin 1500 euron verokertymästäni? Mun vuokralainen sen sijaan jättää mulle nettona pari sataa kuukaudessa...

t.kristallikissa