Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minna Parikan kengät ihan jäätävän rumia

Vierailija
13.01.2018 |

En ole ikinä Parikan designistä pitänyt, mutta kyllä nyt on ihan järkyttävä mallisto esim. nämä

https://www.minnaparikka.com/fi/candy-mule-blue-suede-fuchsia

Ei helv...

Kommentit (188)

Vierailija
61/188 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyykö noilla Parikka kengillä kävelemään?

Vierailija
62/188 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on valkoiset pupukorvatennarit vaaleanpunaisilla pupuhännillä, oon tykänny niistä. Hyvät jalassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/188 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkä matka lapsekkaasta hihi-suomidesignistä italialaiseen eleganttiin kenkädesigniin...

Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että muodin ei pidä olla liian vakavaa. Minna Parikan varhaisemmissa mallistoissa on myös oikein elegantteja kenkiä. Myös italialaiset osaavat suunnitella kepeitä ja leikkimielisiä kenkiä.

Italialaisessa designissä pupukorvat löytyvät ainoastaan aamutossuista. Yleensä lasten aamutossuista.

Vierailija
64/188 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parit Raquelit omaavana on todettava, että tosi hyvin pystyy kävelemään! Se korko on ainakin tuossa sydännauhallisessa Raquel-mallissa sopivan korkea, muttei kuitenkaan liian korkea.

Ainoa miinus tulee nahan laadusta. Jo muutamassa vuodessa alkaa se pinnan ohut nahkakerros ns. haperoitumaan. Kiiltonahka vaikuttaa kestävän ainakin itselläni parempana.

Ei siis ihan laadullisesti hintansa arvoiset, mutta tuovat kivaa vaihtelua ja piristystä pukeutumiseen. Ja suomalaisena arvostan Parikkaa!

Vierailija
65/188 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Upeita kenkiä mielestäni. Seksikkäitä, leikkisiä ja suloisia samaan aikaan. Ymmärrän kyllä miksei tyypillinen suomalainen nainen tykkää. Ymmärrän, kun katson vaikkapa katukuvan naisia. Kaikki samasta muotista valetun näköisiä ponnarin kireälle vetäneitä tiukkapipoja tummissa, mitäänsanomattoman näköisissä, olemattomista kuoseissa ja värimaailmassa, useimmmiten mustissa vaatteissaan ja kengissään, tylyine ilmeineen. Tai sitten joku helvetin tuulitakkiasu päällä tilanteessa kuin tilanteessa. N27

tää. perussuomalainen nainen ei uskalla leikitellä edes huulipunalla arkena. :D onneks itelläni on mielikuvitusta enemmöän

Vierailija
66/188 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On hän suunnitellut tosi kauniitakin kenkiä. Mutta nuo hinnat! Ei nuo mitkään kengät 300-1500 euron arvoisia. Huippusuunnittelijat arvostaa liikaa omaa nimeään.

Joistain Suomen oloihin sopivista jalkineista voisin maksaa paljonkin, mutten noista.

Kyllä minä ainakin pidän omiani vähintään sen 300 euron arvoisina. Minun on erittäin vaikea löytää (juhla)kenkiä pahan lonkkavamman takia. Parikkani ovat kestäneet vuosikausia erittäin persoonallista kävelytyyliäni. Ne ovat kauniit, sopivat jalkaani ja tyyliini ja ilahduttavat minua joka kerta. 

Miten voit sitten kävellä koroilla?

Parikka tekee myös korottomia tai hyvin matalakorkoisia kenkiä :) -ohis

Vierailija
67/188 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on valkoiset pupukorvatennarit vaaleanpunaisilla pupuhännillä, oon tykänny niistä. Hyvät jalassa.

Sulla on varmaan myös "mies", joka kulkee vaaleanpunaisessa kylpytakissa, jossa on perseen kohdalla vaaleanpunainen töpöhäntä.

vituttaako elää tylsää ja merkityksetöntä elämää, kun vittuilet paskoilla servausyrityksilläsi muita? etkö uskalla laittaa jalkaasi kuin mustia tavallisia eccoja? :D t.eri

Vierailija
68/188 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on varmaan myös "mies", joka kulkee vaaleanpunaisessa kylpytakissa, jossa on perseen kohdalla vaaleanpunainen töpöhäntä.

Jestas miten yhdet pupunkorvat voivatkaan risoa aikuisia (?) ihmisiä :D! -ohis, jolla ei ole ko.kenkiä

Vierailija
69/188 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan neon -pastellinvärinen karkkipaperi narupunottujen slogien etumuksessa.

Vierailija
70/188 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan neon -pastellinvärinen karkkipaperi narupunottujen slogien etumuksessa.

Entä sitten? Kyllä jotkut osaakin olla lapsellisia :D, eri

Vierailija
71/188 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"suomalaisissa naisissa ei ole vielä tyyliä"

Väykkäreiden sarjan päähenkilö.

Vierailija
72/188 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo candy mallisto ei tosiaankaan ole kovin onnistunut. Siinä pitäisi olla karkin näköinen karkki. Mutta yleisesti ottaen hauskoja kenkiä varakkaille hupsuille. Minä olen iloinen hänen menestyksestä, koittakaa itse luoda kansainvälinen brandi. Ei siinä vaatimattomuudella ja harmaudella pärjää.

Vierailija
73/188 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin minä pystyn, jos ovat korottomat kengät tai muuten matalat korot. En pysty kävelemään korkeilla koroilla ollenkaan merkistä riippumatta.

Vierailija
74/188 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en tykkää ap:n linkittämistä kengistä, mutta tuollaiset ovat nyt muodissa. Samantyylisiä on "ulkomaansuunnittelijoiltakin" - häpeääkö ap niidenkin puolesta?

En usko, että häpeää sillä niistä ei ainakaan kehdata pyytää 1500e

Vierailija
75/188 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vituttaako elää tylsää ja merkityksetöntä elämää, kun vittuilet paskoilla servausyrityksilläsi muita? etkö uskalla laittaa jalkaasi kuin mustia tavallisia eccoja? :D t.eri

Mulla on muuten sekä mustat Eccot että pinkit pupunkorva Parikat. Sopii mulle loistavasti, mutta joku varmaan pahastuu tästäkin :D

Vierailija
76/188 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en tykkää ap:n linkittämistä kengistä, mutta tuollaiset ovat nyt muodissa. Samantyylisiä on "ulkomaansuunnittelijoiltakin" - häpeääkö ap niidenkin puolesta?

En usko, että häpeää sillä niistä ei ainakaan kehdata pyytää 1500e

Mistä Parikan kengistä pyydetään noin paljon? Miksi ylipäätänsä hävetä toisten tekemisiä? Murhat ja rikokset ymmärrän, mutta KENGÄT :D

Vierailija
77/188 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko Crockseja käyttävä ihminen elää mielenkiintoista ja merkityksellistä elämää?

Voiko huumorintajuttomuuttaan pupukorvakengillä ja hymiöillä  peittelevä ihminen elää mielenkiintoista ja merkityksellistä elämää?

Vierailija
78/188 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin hinnat ja pyörryin.

M33

Vierailija
79/188 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin minä pystyn, jos ovat korottomat kengät tai muuten matalat korot. En pysty kävelemään korkeilla koroilla ollenkaan merkistä riippumatta.

Oppia elämä kaikki. Vink Vink.

Vierailija
80/188 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oppia elämä kaikki. Vink Vink.

Juu, ei tule onnistumaan liikuntavamman takia. Vink vink.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä