Asutteko lasten kanssa tilavassa kodissa?
Me asutaan. Yli sata neliöö. Lapsilla omat huoneet. Kaksi vessaa.
Kommentit (17)
Juu. Kaksikerroksinen valoisa koti kalliilla alueella.
Sopiva,kaikilla on omat huoneet. Luovuttiin ylisuuresta,nyt on helppoa elämää!
Ei. Tytöt olohuoneessa, poika makuuhuoneessa ja minulla on petipaikka keittiössä. Pieni rivarikaksio ja neljä ihmistä.
Meillä on 50 neliötä / hlö. Jokainen saa omaa rauhaa ja yhdessäolollekin on riittävästi tilaa.
N. 200 neliöö ja 3 ihmistä. Kolme vessaa, 6 huonetta.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Tytöt olohuoneessa, poika makuuhuoneessa ja minulla on petipaikka keittiössä. Pieni rivarikaksio ja neljä ihmistä.
Eikö kaikki lapset mahtuisi makuuhuoneeseen? Sitten itsellesi olohuoneesta paikka. Erilaisilla tilanjakajilla saisi tehtyä lisähuoneita.
Vierailija kirjoitti:
Mikä järki? Aikamoiset lämmityskulut
Ei enää. Eron jälkeen muutin pienempään. Kolmella teinillä on nyt kyllä omat huoneet, mutta itse nukun olkkarissa ja siellä on myös etätyöpisteeni. Onneksi on iso olohuone. Rivitalo n. 90m2
54 virallista asuinneliötä per lätty, matalat osat ja ulkorakennukset päälle.
Kaupunkikodissa on sitten vähän ahtaampaa, jokaiselle 14 neliötä. Tulisin kyllä hulluksi jos tässä asuttaisiin vakituisemmin.
Ei asuta. Neljä lasta ja 80 neliötä. Onneksi on omakotitalo ja iso piha. Kesällä voi nukkua myös verannalla tai aitassa.
300 neliötä ja 4 ihmistä. On kivasti tilaa. Velaton ok talo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kaikki lapset mahtuisi makuuhuoneeseen? Sitten itsellesi olohuoneesta paikka. Erilaisilla tilanjakajilla saisi tehtyä lisähuoneita.
Ei mahdu, makkariin mahtuu hädin tuskin yksi ihminen, eikä olohuonekaan ole suurensuuri. Tämä järjestely on ainoa mahdollinen. Kuten sanoin, pieni kaksio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä järki? Aikamoiset lämmityskulut
Haluamme, että lapsilla on tilaa tulla perheineen kylään. Lämmitys vesi-ilmalämpöpumpulla (vesipatterit), tavallisella ilmalämpöpumpulla ja varaavalla takalla. Ei siis suoraa sähköä.
tarvittaessa käyttämättömiä huoneita saisi pidettyä viileämpinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mahdu, makkariin mahtuu hädin tuskin yksi ihminen, eikä olohuonekaan ole suurensuuri. Tämä järjestely on ainoa mahdollinen. Kuten sanoin, pieni kaksio.
Onko poika lapsista vanhin? Muussa tapauksessa laittaisin hänet olohuoneeseen ja tytöt kerrossängyssä makuuhuoneeseen
Onko tämä asunto ainoa mahdollinen? Onko aikeissa joskus muuttaa isompaan?
Kyllä.Omistusasunto on.