Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten järkyttävät tatuoinnit

Vierailija
12.01.2018 |

Miksi nykyään joka toisella nuorella naisella ja vähän vanhemmallakin, on kamalan isot tatuoinnit pitkin vartaloa? Tosi ruman näköisiä ja iso turn-off ainakin itselleni. Näyttävät ihan joltain white trash-linnaämmiltä. Mahtaa olla nuo naiset järkyttävän näköisiä sitten vanhoina ja ryppyisinä kun haalistuneet tatskat vaan roikkuu pitkin ihoa.

Kommentit (158)

Vierailija
141/158 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatskojen poistosta saisi kyllä hyvän bisneksen lähivuosina.

Vierailija
142/158 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttää varmaan 70-vuotiaana kivalta ne kokovartalotatskat :)

Tissiin tatuoitu koira muuttuu kirahviksi.

Tarkennuksena: Venyy tasaisesti, joten muuttuu lihavaksi kirahviksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/158 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos te ette välitä muiden muelipiteistä ihan oikeasti, niin miksi vaivaudutte kirjoittamaan usean kappaleen postauksen siitä ettei kiinnosta?

Vierailija
144/158 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

voikohan tyhmempää ja ruumempaa olla naiselta että ottaa taatuoinnin

1) riintoihinsa

2) kaulaansa

3) peeeerseeseensä

ja muutenkin onhan ne rumia nuo tatskat, ehkä olkapäässä siedettävä jos ei ole mikään paahaaska-kuva

Vierailija
145/158 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo muakin aina naurattaa tää "koristella" kun puhutaan jostain nokkarenkaista tai tatuoinneista. Sitten saontaan että se on tapa "ilmaista itseään" ja samaan hengenvetoon, että "on otettu itseä varten, eikä muita".  Siis miten niillä ilmaistaan itseään, jos tatuointi ei ole itse suunniteltu saati piirretty? Mitä siinä ilmaistaan jollan kuluneilla kliseelauseilla tai katalogikuvilla? Ja jos niitä ei ole otettu muita varten vaan itseänne varten, niin ilmaisette siis itse itseänne itsellenne vai?

Olen ainakin itse suunnitellut kaikki tatuointini aiheet ja harkinnut jokaista pitkään. Osan olen myös piirtänyt, mutta lopullisen piirtämistyön jätän useimmiten ilomielin ammattitaitoiselle artistille. Ja omat tatuointini eivät ole myöskään kuluneita kliseetekstejä tai tusinakuvia, en sellaisia haluaisikaan (ei mitään niitä vastaan jotka haluavat). Näen tatuoinnit enemmänkin taiteena. Omat tatuointini symboloivat itselleni tärkeitä asioita elämässä, esimerkiksi rohkeutta, rauhallisuutta, vilpittömyyttä, solidaarisuutta, jne. Näen ne osana minua.

Jospa tämä selkeyttäisi hieman ihmettelysi aiheita :)

Zzzzzzzzzzzzzz...........Onneksi olkoon onnistuit toistamaan yhdessä viestissä suunnilleen kaikki nämä yleisimmät latteudet  tatuointien hankkimisesta, kuten näiden "taiteellisuus" ja näiden suuri ja tärkeä symbolinen arvo. Teikäläisiä ja noita tyhjänpäiväisiä taiteellisia ja symbolisia tatuointeja mahtuu 13 tusinaan. Villi veikkaus, että 5-10 vuoden sisällä tulet katumaan tatuointejasi, kuten valtaosa ihmisistä tekee.

En ole tuo jota lainasit mutta mitä hittoa sitten kuvittelit tatuoitujen ajattelevan leimoistaan? Ja ennen kaikkea miksi se tuntuu ärsyttävän noin kovasti? Itsellenikin tatuoinnit ovat taidetta, hyvin suunniteltuja ja toteutettuja kuvia vaikka kaikilla kuvillani ei olekaan mitään muuta merkitystä kuin että ne miellyttävät omaa silmääni. Yli 10 vuotta jo mennyt ja vieläkin kuvat näyttävät hyvältä eivätkä kaduta tai herätä muitakaan negatiivisia fiiliksiä.

Itseäni taas kiinnostaisi tietää että miksi tatuoinnit herättävät vielä nykyäänkin niin paljon vihaa ja halveksuntaa joissakin ihmisissä? Varsinkin monia vanhempia miehiä tuntuu ärsyttävän suunnattomasti naisten tatuoinnit, onko kyseessä jotkut misogynistiset valtafantasiat vai mitä helvettiä? Myös se on jännää että yleensä tatuointivihaajat paasaavat siitä että tatuoitujen pitäisi kulkea aina tatskat piilossa koska muuten ällöttää (esim kesällä jos mekko paljastaa kuvat niin se on esittelyä), ja sitten kun niitä leimoja ei näekään niin valitetaan itsetyytyväisenä kuinka tatuoidut itsekin häpeää leimojaan kun pitää piilotella. Koskaan ei ole hyvä.

Vierailija
146/158 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni tatuoinnit ovat ihan ookoo, vaikken itse omista.

On jokaisen oma asia millä koristaa ihonsa. Mikäli ihminen saa iloa itselleen tatoinnista niin siitä vain!

Jotkut tatuoinnit ovat todella taidokkaita ja toiset taas tosi mielenkiintosia.

Ollaan hei suvaitsevaisempia niin kaikilla on takuulla parempi olla.

Mitä tekemistä sillä on suvaitsevaisuuden kanssa, että pitää tatuinteja rumina? Onko nainen epäsuvaitsevainen, jos ei pidä lyistä miehistä? Eikö epäsuvaitsevaisuutta ole enemmänkin se, ettei salli toisten mieltymyksiä?

Juuri näin. Tatuoitu ihminen voi olla vaikka kuinka mukava ja mitä hyvää vaan mutta tatuoinnit silti minun mielestäni rumia. Enkä ystäviäni valitse tatuoinnin ja niiden puutteen perusteella enkä sukulaisia hylkää .

Silti tatuoinnit ovat mielestäni rumia, ei voi mitään.

Vierailija
147/158 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttelen parisuhdemarkkinoilla henkilöitä, joilla on:

- tatuointi

- lävistys

- vaalenapunainen/sininen tukka

- venytetyt korvanlehdet

- tekokynnet

- hiuslisäkkeet

- tekoripset

Näillä spekseillä vältyn hukkaamasta aikaani bimboihin, kouluttamattomiin, pinnallisiin mentaalitapauksiin, joilla on useimmiten AINA ongelmia elämässään. Sanoisinko tätä perstuntumaksi tai elämänkokemukseksi.

Ikävää myös, että monilla kokeilla on tatuointeja käsissään. Inhottaa syödä jonkun hepatiittiriskisen laittamaa ruokaa.

Vierailija
148/158 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne yhtäkään naista jolla olisi tatuointi.

Vierailija
149/158 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

rokkimimmi kirjoitti:

Mulla lukee alaselässä "where ever there is the path, there must be love and bliss". On mulla myös pääkallo vasemmassa rinnassa sekä pohkeessa perhonen. Ihan sama, en oo ottanu näitä muiden takia vaan siksi, koska ite tykkään.

Tää on niin mahtava!

Ja parasta tässä on se, ettei nuo tatuointeja vastaan vaahtoavat edes kerkeä tajuamaan vitsiksi :D

Vierailija
150/158 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tatuoidun naisen ÄO on yleensä alle 50

Vierailija
151/158 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni tatuoinnin varsinkin aasialaisen shakran ja muun rituaalin kuvan ottanut saa myös kundaliinidemonin itseensä ja joutuu riivatuksi

Vierailija
152/158 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee heti mieleen, kun näen tatuoidun ihmisen, että tuo on noita laumasieluisia lampaita, kenellä ei oo omaa tahtoa vaan mennään massan mukana. Tekevät sitä, mitä muutkin tekevät etteivät vahingossakaan erotu massasta. Tekee nykypäivänä ihmisestä todella raasun kuvan, ilman omaa tahtoa. Yhteiskunnan ja yhteisön lammas, mitä muut vievät kuin pässiä narussa, eikä itse edes välttämättä sitä tajua, määääääää.

Vierailija
153/158 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen aika "raskaasti" tatuoitu ja pidän omasta ulkonäöstäni todella paljon. Tulen jatkamaan tatuointien ottamista niin kauan kuin hyvältä tuntuu, sillä tykkään itsestäni aina vähän enemmän jokaisen uuden kuvan myötä.

En välitä pätkääkään mitä muut minusta/tatuoinneista ajattelevat, en ole täällä muita miellyttämässä. Minun kroppani ja elämäni, muut näyttäköön siltä miltä itse haluavat.

Ahaa eli taustalla on oman kehon inho. Sitten alan jotenkin ymmärtämään. Kai.

Vierailija
154/158 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena otin rumia tatuointeja. Saa ne peittoon helposti, mutta en näe vaivaa piilottaakseni niitä. Ne ovat elettyä elämää. Enää en niitä ottaisi, mutta yhtä lailla montaa muuta nuorena tekemääni asiaa en enää tekisi. Nämä nyt vaan näkyvät.

Elämässä on silti tärkeämpiäkin asioita eikä minun töihini tai ihmissuhteisiini ole tatuoinnit vaikuttaneet. Ne eivät loukkaa ketään.

Vierailija
155/158 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi kasvot pitää tatskata? Mitä tällä halutaan peitellä? Eikö voisi jopa rinnastaa kasvojen huntuamiseen?

Vierailija
156/158 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään jo Suomalaisen jo tunnistaa kaukaa tatuoinneista jolle jo ulkomaillakin nauretaan.Kaula tatuoinnit sitten kielii huumeidenkäytöstä tai jengielämästä.

Vierailija
157/158 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi kasvot pitää tatskata? Mitä tällä halutaan peitellä? Eikö voisi jopa rinnastaa kasvojen huntuamiseen?

Ne on kato ne kuvat naamassa ihan vaan itteensä varten, ei niitä oo tarkoitettukaan et muut niitä näkee. :D

Vierailija
158/158 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan paljon naisilla on jotain kännitatuointeja ja jälkeenpäin yritetään selittää siitä kamalasta kuvasta jotain syvällistä ja miten se tuo mieleen mun kuolleen ukkini? Huomannut vaan, että vaikka olisi keskellä otsaa kahvikuppi tatuoituna, niin ihan varmasti siinä on jotain syvällistä ja muisto jostakin tärkeästä 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän