Naisten järkyttävät tatuoinnit
Miksi nykyään joka toisella nuorella naisella ja vähän vanhemmallakin, on kamalan isot tatuoinnit pitkin vartaloa? Tosi ruman näköisiä ja iso turn-off ainakin itselleni. Näyttävät ihan joltain white trash-linnaämmiltä. Mahtaa olla nuo naiset järkyttävän näköisiä sitten vanhoina ja ryppyisinä kun haalistuneet tatskat vaan roikkuu pitkin ihoa.
Kommentit (158)
En ymmärrä minäkään, eikä sukupuolella ole väliä. Myönnän olevani ennakoluuloinen, vaikka avoin koitankin olla, enkä tietty osoita ajatuksiani tatskanomistajille vaan kohtelen kauniisti kuten kaikki. Mutta väistämättä tulee tietty fiilis ihmisestä, jos näkee tatskan.
Muutamakin kategoria, he keillä paljon ja isoja, suttuisia kuvia: lapsuus surullinen, vähäinen koulutus, tai "elämän kova koulu" lähinnä, neitsyys nuorena menetetty, alkoholia kuluu... Sitten jos on pieni tai sirompi yksittäinen kuva, niin ihminen koittaa olla "jotakin", yrittää antaa itsestään rennomman kuvan, yritystä tavisten yläpuolelle. Tai jos on joku teksti tai ns. merkityksellinen kuva, niin henkilöllä huonohko itsetunto, koittaa vakuuttaa itsensä ja muut siitä, että hänellä on kuin onkin vahvaa sanottavaa, motto löytyy elämässä, ja sen takana seistään vielä hamaan hautaan asti. (haluaisiko joku kertoa, mitä oleellista muffinsi kertoo elämästä, sitäkö että tykkää leipoa? Yhdellä tutulla on näitä käsissä :O ) Pakko sanoa, etten tunne ketään mielestäni viisasta ihmistä jolla olisi tatska.
Tällä en halunnut loukata, kunhan kerroin fiiliksistäni, ja tiedän että en ole ainoa mielipiteideni kanssa. Vaikka taskojen omistajat eivät mielipiteestäni välittäisikään.
Olen 22-vuotias ja miesten parissa suosituimmilla naisilla on vähintään yksi tatuointi... Olen yliopistossa eli ei mikään alakulttuurin piirre.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ihmetellyt pohkeiden tatuointeja. Jos ne on vähänkin ornamenttityylisiä, niin ne näyttää kauempaa katsottuna pahoilta suonikohjuilta.
Ja tekstit. En tiedä yhtäkään jolla tekstissä ei olisi joku kirjoitusvirhe.
...tai helvetin rumalta 70-luvun Black horse -kerrastolta. Sillä erotuksella, että räikeäkuosisen kalsaripuvun saa helposti pois päältään.
Vierailija kirjoitti:
Olen 22-vuotias ja miesten parissa suosituimmilla naisilla on vähintään yksi tatuointi... Olen yliopistossa eli ei mikään alakulttuurin piirre.
Miten noi akateemiset ja yliopistossa olevat aina vetävät keskusteluun ton, että olen akateemisesti koulutettu tai yliopistossa? Ei kuule kerro älykkyydestä yhtään mitään, vaikka olisi mikä koulutausta. Taitavat olla tekstiensä perusteella tavallista tyhmempää porukkaa. No ei todellakaan ole tatuointi nykypäivänä mikään alakulttuurin juttu. Se on massamuoti-ilmiö, minäkin otan kun muillakin on, muuten erotun liikaa massasta. Siksi juurikin esim. yliopistossa varmaan lähes kaikilla on tatuointi, koska nyhveröt eivät uskalla erottua massasta!
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään. Kiva että ihmisillä on oikeus koristella itseään niin kuin haluavat. Ei ole keneltäkään pois, jos joku haluaa värittää nahkaansa. Ja ei se valuva iho ole sen kauniimpi valkoisenakaan kuin haalistuneen värisenä; sitä paitsi seitsemänkymppisenä toivottavasti ihmisellä on muutakin ajateltavaa kuin valuneet tatuoinnit.
"koristella"???
Eiköhän "tuhota" olisi parempi määritelmä.
Jokaisella on toki oikeus tuhota omaa kehoaan, mutta onnneksi minullakin on oikeus olla seurustekematta moisen tuhovietin omaavien ihmisten kanssa.
Jonkunlainen itseinhohan siinä täytyy olla kyseessä, eli sama asia kuin oman kehonsa viiltely. Ei kai kukaan tervepäinen ihminen omaa kehoaan ehdointahdoin halua tuhota???
Joo muakin aina naurattaa tää "koristella" kun puhutaan jostain nokkarenkaista tai tatuoinneista. Sitten saontaan että se on tapa "ilmaista itseään" ja samaan hengenvetoon, että "on otettu itseä varten, eikä muita". Siis miten niillä ilmaistaan itseään, jos tatuointi ei ole itse suunniteltu saati piirretty? Mitä siinä ilmaistaan jollan kuluneilla kliseelauseilla tai katalogikuvilla? Ja jos niitä ei ole otettu muita varten vaan itseänne varten, niin ilmaisette siis itse itseänne itsellenne vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään. Kiva että ihmisillä on oikeus koristella itseään niin kuin haluavat. Ei ole keneltäkään pois, jos joku haluaa värittää nahkaansa. Ja ei se valuva iho ole sen kauniimpi valkoisenakaan kuin haalistuneen värisenä; sitä paitsi seitsemänkymppisenä toivottavasti ihmisellä on muutakin ajateltavaa kuin valuneet tatuoinnit.
"koristella"???
Eiköhän "tuhota" olisi parempi määritelmä.
Jokaisella on toki oikeus tuhota omaa kehoaan, mutta onnneksi minullakin on oikeus olla seurustekematta moisen tuhovietin omaavien ihmisten kanssa.
Jonkunlainen itseinhohan siinä täytyy olla kyseessä, eli sama asia kuin oman kehonsa viiltely. Ei kai kukaan tervepäinen ihminen omaa kehoaan ehdointahdoin halua tuhota???
Uskovaisena miettii niin, että ei edes ole oikeus tuhota omaa mutta Luojan luomaa kehoa. Hän on meidät kuvakseen luonut, ei tartte piirustella ihoon niinkuin nelivuotiaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten noi akateemiset ja yliopistossa olevat aina vetävät keskusteluun ton, että olen akateemisesti koulutettu tai yliopistossa? Ei kuule kerro älykkyydestä yhtään mitään, vaikka olisi mikä koulutausta. Taitavat olla tekstiensä perusteella tavallista tyhmempää porukkaa. No ei todellakaan ole tatuointi nykypäivänä mikään alakulttuurin juttu. Se on massamuoti-ilmiö, minäkin otan kun muillakin on, muuten erotun liikaa massasta. Siksi juurikin esim. yliopistossa varmaan lähes kaikilla on tatuointi, koska nyhveröt eivät uskalla erottua massasta!
Koska tässä keskustelussa tatuoinnit on yhdistetty jotenkin ongelmaisiin ihmisiin. Toin vain esille, että ainakaan itselläni ei ole sosiaalisia ongelmia, olen tasapainoinen, normaali ihminen ja kyllä, myös keskimääräistä älykkäämpi.
Miksi muuten luulet, että se tatska on otettu siksi, että erottuu joukosta? Toki erotun siinä mielessä joukosta, että mun tatska on ainutlaatuinen, mutta jos kävelisit vastaan mua kadulla, et edes tietäisi onko mulla tatskaa vai ei. Se ei nimittäin näy, mikäli mulla on normaalit vaatteet päällä. Otin kyseisen tatskan, koska halusin sen, ei siinä ole mitään muuta syytä. Tatskojen yleisyys kieltämättä madalti kynnystä mennä sinne neulan alle.
Aivan sama minkä ikäinen ihminen. Mun mielestä tatuoinnit nyt on vaan rumia. Kaikilla.
Silti vain tatuoidut naiset kelpaa nykymiehille.
T: tatuoimaton
Vierailija kirjoitti:
Silti vain tatuoidut naiset kelpaa nykymiehille.
T: tatuoimaton
Toki, jos haluat, että tuttavuus jää yhteen kertaan niin hyvä tapa antaa signaalia on isot, näkyvät tatuoinnit ja ne paljastava pukeutuminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska tässä keskustelussa tatuoinnit on yhdistetty jotenkin ongelmaisiin ihmisiin. Toin vain esille, että ainakaan itselläni ei ole sosiaalisia ongelmia, olen tasapainoinen, normaali ihminen ja kyllä, myös keskimääräistä älykkäämpi.
Miksi muuten luulet, että se tatska on otettu siksi, että erottuu joukosta? Toki erotun siinä mielessä joukosta, että mun tatska on ainutlaatuinen, mutta jos kävelisit vastaan mua kadulla, et edes tietäisi onko mulla tatskaa vai ei. Se ei nimittäin näy, mikäli mulla on normaalit vaatteet päällä. Otin kyseisen tatskan, koska halusin sen, ei siinä ole mitään muuta syytä. Tatskojen yleisyys kieltämättä madalti kynnystä mennä sinne neulan alle.
Hitto kun alko verenpaine nousemaan kun joku ihminen sanoo itseään keskimääräistä älykkäämmäksi, aargh!! Kertoo ylimielisestä tollosta, kuka luulee itsestään liikoja!
Vierailija kirjoitti:
No apua, nyt sitten täytynee hankkia tatska, että pääsisi miesten suosioon ;)
Mistä tiedät että naisilla on vähintään yksi tatuointi, onko han kaulassa ja naamassa?
En ole nähnyt yhtään kaunista tatuointia. Ihan hirveä on sellainen tatuoitu käsivarsi. Yök. Tulee mieleen, että onko jotain syrjäytyneisyyttä tai vastoinkäymisiä ollut elämässä. Mun kellään ystävällä ei ole tatuointeja eikä varmaan ottaiskaan. Siksi ajattelen, että ne on edelleenkin kuitenkin tietyn tyyppisten ihmisten juttu, vähän niin kuin tupakointi. Matalasti koulutettuja ja köyhiä lienee suurin osa niistäkin. Asiat kotosasti vähän päin veetä, nuorena tehtyjä lapsia ja rikkinäisiä parisuhteita. Violettia tukkaa ja vippilainoja. Isoja koiria ja valkoista laskiä.
Tampereella on kaikilla joku junttitatska! Siis sellanen Marilyn Mansonin pää koko käsivarressa tai jotkut perhosen siivet selässä tai reidessä sukkanauha. Ja sit tukka pinkkii ja naamassa rautaa ja tatuoidut kulmakarvat. Niiden äijillä on kaulassa ja naamassa tatskat.
Se on täällä joka toisen tyyli.
Upeen näköistä kun joku tatuoitu hamppu tulee kesällä vähissä vaatteissa kadulla vastaan, niin kauempaa näyttää joltain pakanamaankartalta, heh. Pari mustaa läiskää vasemmassa kädessä, kolme oikeassa kädessä, iso läntti vasemmassa pohkeessa, kaks semisuurta länttiä oikeassa pohkeessa ja naama täynnä rautaa! Varsin tasapainoisen näköisiä...........Jos tollasella ei oo jotain mielenterveysongelmia ja lapsuuden traumoja niin on ihme. Aivan sama vaikka olisi ydinfysiikan professori koulutukseltaan. Päässä viiraa ja pahasti!
Tatuointi on ongelmallinen monessa mielessä. Näkyvällä paikalla se pilaa pukeutumisen. Miten tatuointien kanssa onnistuu naisten juhlapukeutuminen, esimerkkinä hääpuku? Hyvin ei mitenkään.
Tattuoinnit ovat kauniita. Ihailen niitä kovasti.
Mutta en oikeasti jaksa käsittää, miten joku ripottelee niitä sinne tänne. On isoa ja pientä, vanhaa, uutta, kukkaa ja koukeroa sekä tekstejä eri fonteilla. Jopa äiti-ihimsellä "muka aikuisella" lukee rustysissä jokin
p o h j a l l a -teksti...mautonta
Vierailija kirjoitti:
Yhdessä kaupassa missä käyn ostoksilla on erittäin kaunis nuori nainen kassalla jolla on tatuointeja käsissä. Menen aina erittäin jännittyneeksi hänen ''seurassaan'', koska tiedän, että hän ei koskaan kiinnostuisi minunlaisesta vähän ujosta miehestä vaikka en mikään nössö ole. Hän varmasti pitää sellaisista kaljuista tatuointien peitossa olevista öykkäreistä kenen henki haisee aina kaljalta.
En tajua miten niin jos on tatuoitu etsii tatuoitua kumppania. Mulla on pari isoa tatuointia, mutta poikaystävälläni ei mitään eikä kai aio ottaakaan. Mä ehkä aion jossain vaiheessa jos mieli tekee. Ymmärtääkseni poikaystäväni ei ole tatuoinneista mitään erityistä mieltä, hälle aivan sama sinänsä.
Siinä mitä syödään tänään-ohjelmassakin sapuskaa vääntävä, muuten kovin kaunis nuori nainen, on mennyt valitettavasti pilaamaan itsensä niillä vammaisilla tatuoinneilla. Joten lentää yhtä nopeasti kuin nahistunut salaatti, sekin bio-jäte astiaan että heilahtaa.