Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten järkyttävät tatuoinnit

Vierailija
12.01.2018 |

Miksi nykyään joka toisella nuorella naisella ja vähän vanhemmallakin, on kamalan isot tatuoinnit pitkin vartaloa? Tosi ruman näköisiä ja iso turn-off ainakin itselleni. Näyttävät ihan joltain white trash-linnaämmiltä. Mahtaa olla nuo naiset järkyttävän näköisiä sitten vanhoina ja ryppyisinä kun haalistuneet tatskat vaan roikkuu pitkin ihoa.

Kommentit (158)

Vierailija
81/158 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hautausmaat tulevat olemaan täynnä muovitissejä, eivät taida maatua.

Satojen vuosien päästä löytyy "naisten" ruumiita, joissa on vielä hyvin säilyneet suihinottohuulet, tissit ja kylienejennermäinen perse.

Tiinä Jylhä tuskin maatuu koskaan.

Vierailija
82/158 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä huomata , että nimenomaan tämä tatuoitu väki tuntuu valittavan siitä että heillä on oikeus mielipiteeseensä ja "vihaajat" voisivat hommata parempia mielipiteitä ja ajateltavaa ja niin edelleen. No eikö niillä tatuointien vastustajillakin ole yhtä lailla oikeus mielipiteeseensä, että tatuoinnit yksinkertaisesti näyttävät heidän mielestään kamalalta ja herättävät heissä tiettyjä mielikuvia? Antakaa nyt toisten olla sitä mieltä, että te näytätte heidän silmissään rumilta, jos kerta jokainen saa olla sitä mieltä mitä on eikä tarvitse muista välittää.

Luojan kiitos en itse lähtenyt tatskavillityksiin mukaan nuorempana. Nyt kehossa olisi "söpöjä" leppäkerttuja, tribaali käsivarressa, viivakoodi niskassa, kiinalaisia merkkejä, kissojen tassuja ja nimiä, elämän puita ja ties mitä. Mutta jo nuorempana tajusin, että tatuointi on kuin lapsi, eikä siitä sitten pääse enää millään eroon. Ei ole kumpiakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/158 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä huomata , että nimenomaan tämä tatuoitu väki tuntuu valittavan siitä että heillä on oikeus mielipiteeseensä ja "vihaajat" voisivat hommata parempia mielipiteitä ja ajateltavaa ja niin edelleen. No eikö niillä tatuointien vastustajillakin ole yhtä lailla oikeus mielipiteeseensä, että tatuoinnit yksinkertaisesti näyttävät heidän mielestään kamalalta ja herättävät heissä tiettyjä mielikuvia? Antakaa nyt toisten olla sitä mieltä, että te näytätte heidän silmissään rumilta, jos kerta jokainen saa olla sitä mieltä mitä on eikä tarvitse muista välittää.

Luojan kiitos en itse lähtenyt tatskavillityksiin mukaan nuorempana. Nyt kehossa olisi "söpöjä" leppäkerttuja, tribaali käsivarressa, viivakoodi niskassa, kiinalaisia merkkejä, kissojen tassuja ja nimiä, elämän puita ja ties mitä. Mutta jo nuorempana tajusin, että tatuointi on kuin lapsi, eikä siitä sitten pääse enää millään eroon. Ei ole kumpiakaan.

Onhan ihmisillä toki oikeus mielipiteeseensä ja jos pitää tatuoituja naisia rumina, niin minkäs sille mahtaa. Omasta mielestäni on vain aika outoa, että tatuoinnit herättävät ilmeisesti useammissa ihmisissä edelleenkin negatiivisia ennakkoluuloja. Ja joillakin hyvin, hyvin negatiivisia. Se vaikuttaa aika absurdilta. En olisi uskonut, että näin paljon negatiivista asennetta esiintyy enää nykyään tatuointeja kohtaan... Tai ehkä kovin moni kyseisen asenteen omaava vaan kokoontuu tällä palstalla, tiedä sitten.

Vierailija
84/158 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi mua ärsyttää tatuoidut ihmiset, koska ne pahvit ei edes sitä tajua, että ne tatuoinnit ei todellakaan ole enää pitkään aikaan ollut mitään muuta kun muotivillitys ja lähes kaikilla on joku perhonen pepussa. Siitä on aikaa, kun tatuointi oli jotain rebeliä ja hurjaa! Nyhveröitten juttu nykyään. Sitten osa vielä kuvittelee olevansa oikeesti joku kovanaama, kun on leimoja täynnä päätä myöten. Idioottina lähinnä pidän!

Vierailija
85/158 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdessä kaupassa missä käyn ostoksilla on erittäin kaunis nuori nainen kassalla jolla on tatuointeja käsissä. Menen aina erittäin jännittyneeksi hänen ''seurassaan'', koska tiedän, että hän ei koskaan kiinnostuisi minunlaisesta vähän ujosta miehestä vaikka en mikään nössö ole. Hän varmasti pitää sellaisista kaljuista tatuointien peitossa olevista öykkäreistä kenen henki haisee aina kaljalta.

Varmaan useampi kiinnostuisi sinusta, jos et olisi noin ennakkoluuloinen ja leimaava.

Riittävän moni tatuoimaton on kiinnostunut, joten jätän tatuoidut mielihyvin etsimään kumppania kaltaistensa seurasta. Sama pätee lävistettyihin.

En ole ap, mutta tunnustaudun yhtä ennakkoluuloiseksi. Tai enemmänkin, uskon, että mitä enemmän tatointeja naisella (tai miehellä) on, sitä enemmän myös ongelmia. Kierrän potentiaaliset ongelmat kaukaa.

t. M31

Lasketko sinä M31 ja miksei muutkin miehet lävistyksiin ikävässä mielessä myös korva- ja napakorut?

T. korvanlehdet ja napa rei'itetty nainen 32

Vierailija
86/158 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tatuointi on tatuoijan taideteos. En ymmärrä miksi moni ottaa sen huonolta tekijältä., Ilmeisesti halvalla? Hieno tatuointi on hieno. Usein näkee suttuisia, levinneitä ja huonosti piirrettyjä.

Vierailija
87/158 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista asiaa ei ole olemassa kuin "hieno tatuointi". Aivan hirveää on tuo kauniin ihon pilaaminen jollain myötähäpeätatuoinneilla.

Vierailija
88/158 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista pahimpia tatuointeja ovat jotkut "syvälliset" tekstit, voi hyvää päivää! Voi tätä myötähäpeää! Ja yleensä kirjoitettu väärin.

Vierailija
89/158 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdessä kaupassa missä käyn ostoksilla on erittäin kaunis nuori nainen kassalla jolla on tatuointeja käsissä. Menen aina erittäin jännittyneeksi hänen ''seurassaan'', koska tiedän, että hän ei koskaan kiinnostuisi minunlaisesta vähän ujosta miehestä vaikka en mikään nössö ole. Hän varmasti pitää sellaisista kaljuista tatuointien peitossa olevista öykkäreistä kenen henki haisee aina kaljalta.

Varmaan useampi kiinnostuisi sinusta, jos et olisi noin ennakkoluuloinen ja leimaava.

Riittävän moni tatuoimaton on kiinnostunut, joten jätän tatuoidut mielihyvin etsimään kumppania kaltaistensa seurasta. Sama pätee lävistettyihin.

En ole ap, mutta tunnustaudun yhtä ennakkoluuloiseksi. Tai enemmänkin, uskon, että mitä enemmän tatointeja naisella (tai miehellä) on, sitä enemmän myös ongelmia. Kierrän potentiaaliset ongelmat kaukaa.

t. M31

Lasketko sinä M31 ja miksei muutkin miehet lävistyksiin ikävässä mielessä myös korva- ja napakorut?

T. korvanlehdet ja napa rei'itetty nainen 32

Kaikki symmetrian rikkovat korut ja lävistykset ovat rumia ja ei-toivottuja. Korvakorut ja napakorut eivät itsessään riko tätä "sääntöä".

-eri

Vierailija
90/158 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan moni yli nelikymppinen haluaisi parikymppisen itsensä valitseman tatskan. Olin itse silloin niin pihalla elämästä, että mulla varmaan olisi kaulassa joku käärme ja käsissä jotain Beatles lyriikkaa. Huh, onneksi ei ollut silloin muotia ja mulla on vain sädehoitoa varten tehty suuntimatatuointipiste.

Vierailija
91/158 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen ottakoon ihoonsa mitä lystää, mutta kyllähän se antaa kuvan laumasielusta, jos on tassuja, sulkia ja unensieppaajia suoraan katalogista napattuna kuten kaikilla muillakin. Toisaalta huonot, suttuiset ja mauttomat tatuoinnit antavat vähän elämän koulu filiksiä. Toki tästäkin pääsäännöstä on poikkeuksia ja joillekin harvoille sopii. Yleensä tatuoinnit kuitenkin osoittava huonoa makua, mutta ei ole silti minun asiani mitä ihmiset ihoonsa lykkäävät.

Vierailija
92/158 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on kasikymppinen, ryppyinen ja maksaläikkäinen ei muutama tatuointi nahassa ulkonäköä pahenna!

Minulle tatuoinnit ovat muistoja , koruja joita ei riisuta ja myös ainoa asia, jonka saan mukaan hautaan.

Vierailija
93/158 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

rokkimimmi kirjoitti:

Mulla lukee alaselässä "where ever there is the path, there must be love and bliss". On mulla myös pääkallo vasemmassa rinnassa sekä pohkeessa perhonen. Ihan sama, en oo ottanu näitä muiden takia vaan siksi, koska ite tykkään.

Olet suomalainen, miksi sen tekstin täytyy olla englanniksi?

Vierailija
94/158 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmetti kun en osaa linkittää, olisin laittanut tänne googlesta pari kuvaa  upeista tatuoiduista vanhuksista !

Vierailija
95/158 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

rokkimimmi kirjoitti:

Mulla lukee alaselässä "where ever there is the path, there must be love and bliss". On mulla myös pääkallo vasemmassa rinnassa sekä pohkeessa perhonen. Ihan sama, en oo ottanu näitä muiden takia vaan siksi, koska ite tykkään.

Olet suomalainen, miksi sen tekstin täytyy olla englanniksi?

Eihän tuo oikeasti ole englantiakaan. Englanninkielisiä sanoja, mutta tuolla lailla peräkkäin ladottuna vailla järkevää merkitystä.

Vierailija
96/158 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Koska henkilö pitää niistä itse! Käyppä joskus huvin vuoksi kysymässä, välittääkö tatuoitu nainen paskaakaan sinun mielipiteestäsi? Vastaus on, että ei!

Vierailija
97/158 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää nyt enää sellainen asia jota joku oikeasti vielä ihmettelee? Ei niitä tatuointeja ole oikeasti tarkoitettu teitä varten vaikka te niin kovasti sitä pähkäilettekin. Vaikka te sen näättekin ei se teille kuulu, niinkuin ei minullekaan teidän turhat mielipiteenne.

Vierailija
98/158 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. M31

Olen korkeastikoulutettu, hyvin tienaava, tasapainoinen nainen. Otin pitkän harkinnan ja suunnittelun jälkeen itselleni tatuoinnin, jonka aihe on hyvin paljon sydäntäni lähellä. Tatska ei ole mikään katalogidesign, joita löytyy kaikilta, vaan huolella suunniteltu teos. On  myös kehossani paikassa, jonka saa tarvittaessa piiloon vaatteiden alle.

Lävistykset on itselleni aikamoinen turnoff. Onneksi mun mieleipiteellä ei kuitenkaan ole sen suurempaa merkitystä ja ihmiset saa koritella kehoaan sen mukaan minkä itse kokevat kauniiksi. Pääasia, että on itse sinut vartalonsa kanssa.

Vierailija
99/158 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn salilla ja siellä pukuhuoneessa etenkin olen huomannut, että tatuoimattomana naisena olen ehdottomasti vähemmistönä suomalaissyntyisten joukossa. Lähes jokaisella muulla näyttää olevan aika isojakin tatuointeja. Eli mikään uniikki juttu tatuointi ei nykyaikana todellakaan ole, pikemminkin massan mukana menemistä. Itse en tatuointia ikinä ottaisi omaan kehooni mutta en arvostele niitä jotka ottavat. Tosin jos olisin sinkku, olisi isot näkyvät tatuoinnit miehellä ehkä turn off.

Tatuointi itsessään ei välttämättä ole uniikki juttu, mutta ne kuvat voi olla.

Vierailija
100/158 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

rokkimimmi kirjoitti:

Eli siis olet ehta & aito Tramp Stamp :illa varustettu WT-bitch. Hyi hitto !

Tosin kyllä, varmasti joku kaljuinen jyystäri tai muu huume-hemmo tykkää polkea sinunlaisiasi pyrstöön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan