Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten järkyttävät tatuoinnit

Vierailija
12.01.2018 |

Miksi nykyään joka toisella nuorella naisella ja vähän vanhemmallakin, on kamalan isot tatuoinnit pitkin vartaloa? Tosi ruman näköisiä ja iso turn-off ainakin itselleni. Näyttävät ihan joltain white trash-linnaämmiltä. Mahtaa olla nuo naiset järkyttävän näköisiä sitten vanhoina ja ryppyisinä kun haalistuneet tatskat vaan roikkuu pitkin ihoa.

Kommentit (158)

Vierailija
61/158 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumia ovat! Esim. nämä julkkiskokit , kädet tatuointien peitossa. Palvelualan työnantajana en palkkaisi tatuoitua henkilöä.                                                                             Tiesittekö myös tatuointien riskit ja haitat. Mangneettikuvauksissa kuumotusta ja ihon turvotusta. Ongelmia voi tulla myös epiduraalipuudutuksessa. Jostain luin, että hankaluuksia voi myös olla sädehoidoissa. Osa väriaineista kulkeutuu esim. imusolmukkeisiin. Nikkeliä sisältävät värit voivat aiheuttaa sille allergisen reaktion.

Vierailija
62/158 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mitä sitten? Arvaa paljonko mielipiteesi painaa?  Täydet pyöreät 0

Ei me muutenkaan yhdessä yhteistä elämää suunnitella, niin hittoakos sillä on väliä mitä kuvia ihossani on? Enkä minä ole kuvia ihooni ottanut sen takia että miellytän tai olen miellyttämättä jota kuta muuta. Ihan oma henk,koht päätös. Enkä muutenkaan kysele mielipiteitä muilta tekemisiini tai menemisiini. Simple as that!

Ja ihan sellasena pikku asiana huomautan vaan.. että sitten kun ihminen on vanha, niin siinä vanhassa roikkuvassa ja venyvässä  ihossa se tatuointi ei paljon enää paina/merkitse, kun paikat roikkuu muutenkin. Ei se ole kaunista katseltavaa oli niitä tatuointeja tai ei.

Joten mitäpä jos keskittyisit nyt vaan taivastelemaan jotain tähdellistä.

t. lentoemäntä (37v) viidella tatuioinnilla

ps. ja jos todella arvostelet ihmisiä tuon perusteella ja lokeroit heidät tiettyyn muottiin, niin et sinäkään ole sellainen ihminen johon haluaisin yhtään sen kummemmin tutustua. Kapea alaiset ihmiset ovat todella tylsiä.. kun heillä on olemassa vain heidän omat mielipiteensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/158 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tatuoinnit ovat ihan ookoo, vaikken itse omista.

On jokaisen oma asia millä koristaa ihonsa. Mikäli ihminen saa iloa itselleen tatoinnista niin siitä vain!

Jotkut tatuoinnit ovat todella taidokkaita ja toiset taas tosi mielenkiintosia.

Ollaan hei suvaitsevaisempia niin kaikilla on takuulla parempi olla.

Vierailija
64/158 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on yksi tatuointi, rakkaan, edesmenneen kissamme kasvoista otatin tatuoinnin. Ja malli valokuvasta.

Vierailija
65/158 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiljattain lasten kanssa maaseutu-abc:n hesessä poiketessa ihmettelin kun nuoren oloisella myyjällä oli koko käsivarren kokoinen, suttuisaksi levinnyt leima.

Kun nuorella ei ääriviivat kunnolla erotu, miltä tuokin mahtaa näyttää 10v kuluttua tai keski-iässä?

Noin isoista ei helposti edes pääse eroon.

(Muutenkin järkyttävää se, että kaikilla henkilökunnassa oli tatuointeja - kaupungeissa ei näe noin paljon)

Näyttää isolta mustelmalta.

Vierailija
66/158 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidankin varata ajan tatuoinninpoistoon kun anonyymi av-palstalainen leimaa minut nyt pikkurikolliseksi ja huoraksi :( Minä kun niin välitän muiden ajatuksista omaa kehoani kohtaan.

Vierailija
67/158 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

laudatur englannissa vuonna miekka ja kivi kirjoitti:

rokkimimmi kirjoitti:

Mulla lukee alaselässä "where ever there is the path, there must be love and bliss". On mulla myös pääkallo vasemmassa rinnassa sekä pohkeessa perhonen. Ihan sama, en oo ottanu näitä muiden takia vaan siksi, koska ite tykkään.

"Where ever" kuuluu kirjoittaa yhteen wherever. Määräisen artikkelin "the" tilalle kuuluu epämääräinen artikkeli "a", kun puhutaan polusta, josta ei edes tiedetä missä se sijaitsee. Kuuluuko englannin kielessä tuollaiseen kohtaan pilkkua, siitä olen epävarma

Tuon tatuoinnin kanssa kannattaa varoa tatuointikoneellista kielipoliisia. 

Jokseenkin huvittavaa kyllä, että jos tatuoi itseensä jotain pysyvää, niin ei viitsi kuitenkaan varmistaa, että se on oikeasti oikein kirjoitettu. 

Vierailija
68/158 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa, että tatuontiväri kertyy imusolmukkeisiin ja jos joudut syöpätutkimuksiin, voi olla vaikea erottaa imusolmukkeita, missä on syöpää ja missä niitä värejä.

Joku joutunut liian ruuriin operaatioihin epäselvyyksien vuoksi.

Tietysti minulle on samantekevää, osaako labraväki tehdä työnsä, mutta vaikeaa se oli silloinkin , kun ei jokaisella ollut lisäväriä elimistössään.

Vierailija
69/158 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn salilla ja siellä pukuhuoneessa etenkin olen huomannut, että tatuoimattomana naisena olen ehdottomasti vähemmistönä suomalaissyntyisten joukossa. Lähes jokaisella muulla näyttää olevan aika isojakin tatuointeja. Eli mikään uniikki juttu tatuointi ei nykyaikana todellakaan ole, pikemminkin massan mukana menemistä. Itse en tatuointia ikinä ottaisi omaan kehooni mutta en arvostele niitä jotka ottavat. Tosin jos olisin sinkku, olisi isot näkyvät tatuoinnit miehellä ehkä turn off.

Vierailija
70/158 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautausmaat tulevat olemaan täynnä muovitissejä, eivät taida maatua.

Vierailija
71/158 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdessä kaupassa missä käyn ostoksilla on erittäin kaunis nuori nainen kassalla jolla on tatuointeja käsissä. Menen aina erittäin jännittyneeksi hänen ''seurassaan'', koska tiedän, että hän ei koskaan kiinnostuisi minunlaisesta vähän ujosta miehestä vaikka en mikään nössö ole. Hän varmasti pitää sellaisista kaljuista tatuointien peitossa olevista öykkäreistä kenen henki haisee aina kaljalta.

Varmaan useampi kiinnostuisi sinusta, jos et olisi noin ennakkoluuloinen ja leimaava.

Ei ollu tarkoitus kuulostaa leimaavalta. Näin minä kuitenkin asian näen. En usko, että hän kiinnostuisi ikinä miehestä mikä on ''tyyliltään'' hänen vastakohtansa.

Tarttee vissiin sanoa tuolle mun tatuoidulle ja kaljulle miehelle että hänen täytyy ruveta öykkäriksi koska ulkonäkö. Ei varmaan kauheasti välitä kun on tuollainen ujo kotihiiri.

Niin tarvitsee minunkin. 😂 Tatuointeja on, koska pitää niistä, pää kalju, koska kaljuuntuminen alkoi jo alle kolmekymppisenä, mutta öykkäri ei ole eikä henki haise kaljalle, koska ei juo ollenkaan. Pittää vähä tökkiä, että ryhdistäytyis nyt vähän ja alkaa käyttäytyä ulkonäkönsä mukaisesti. 🤣

Vierailija
72/158 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa, että tatuontiväri kertyy imusolmukkeisiin ja jos joudut syöpätutkimuksiin, voi olla vaikea erottaa imusolmukkeita, missä on syöpää ja missä niitä värejä.

Joku joutunut liian ruuriin operaatioihin epäselvyyksien vuoksi.

Tietysti minulle on samantekevää, osaako labraväki tehdä työnsä, mutta vaikeaa se oli silloinkin , kun ei jokaisella ollut lisäväriä elimistössään.

Juu ja porkkanaan voi tukehtua ja auton allekin jäädä. Parempi siis olla syömättä ja liikkumatta ulkona kun kaikkeen voi kuolla ja tulee syöpä ja aids. En ole ikinä ymmärtänyt miksi jotkut kokevat tarvetta arvostella tatuoituja ihmisiä, etenkin naisia, tai ylipäätään asioita jotka eivät omaa elämää liikuta mitenkään. Onko kyse omasta surkeasta itsetunnosta jota yritetään kohottaa muita lyttäämällä, katkeruus vai mikä? Ja nuo vanhemmat äijätkin jotka usein haukkuvat tatuoituja nuoria naisia, luulevatko nämä tosissaan että niitä naisia kiinnostaa pätkääkään jonkun kaljamaha-Karin kiinnostukset tai niiden puutteet?

Vierailija
73/158 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni tatuoinnit ovat ihan ookoo, vaikken itse omista.

On jokaisen oma asia millä koristaa ihonsa. Mikäli ihminen saa iloa itselleen tatoinnista niin siitä vain!

Jotkut tatuoinnit ovat todella taidokkaita ja toiset taas tosi mielenkiintosia.

Ollaan hei suvaitsevaisempia niin kaikilla on takuulla parempi olla.

Mitä tekemistä sillä on suvaitsevaisuuden kanssa, että pitää tatuinteja rumina? Onko nainen epäsuvaitsevainen, jos ei pidä lyistä miehistä? Eikö epäsuvaitsevaisuutta ole enemmänkin se, ettei salli toisten mieltymyksiä?

Vierailija
74/158 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no mitä sitten? Arvaa paljonko mielipiteesi painaa?  Täydet pyöreät 0

Ei me muutenkaan yhdessä yhteistä elämää suunnitella, niin hittoakos sillä on väliä mitä kuvia ihossani on? Enkä minä ole kuvia ihooni ottanut sen takia että miellytän tai olen miellyttämättä jota kuta muuta. Ihan oma henk,koht päätös. Enkä muutenkaan kysele mielipiteitä muilta tekemisiini tai menemisiini. Simple as that!

Ja ihan sellasena pikku asiana huomautan vaan.. että sitten kun ihminen on vanha, niin siinä vanhassa roikkuvassa ja venyvässä  ihossa se tatuointi ei paljon enää paina/merkitse, kun paikat roikkuu muutenkin. Ei se ole kaunista katseltavaa oli niitä tatuointeja tai ei.

Joten mitäpä jos keskittyisit nyt vaan taivastelemaan jotain tähdellistä.

t. lentoemäntä (37v) viidella tatuioinnilla

ps. ja jos todella arvostelet ihmisiä tuon perusteella ja lokeroit heidät tiettyyn muottiin, niin et sinäkään ole sellainen ihminen johon haluaisin yhtään sen kummemmin tutustua. Kapea alaiset ihmiset ovat todella tylsiä.. kun heillä on olemassa vain heidän omat mielipiteensä.

Ihan vaan huomata, että pitkähkö henkilökohtainen hyökkäys ei ole pyöreä nolla...

Vierailija
75/158 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kokeilla on tatuoidut käsivarret.

En haluaisi syödä moisten tatskakäsien tekemää ruokaa.

Käsitatskat = huono maku

Vierailija
76/158 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ihmetellyt pohkeiden tatuointeja. Jos ne on vähänkin ornamenttityylisiä, niin ne näyttää kauempaa katsottuna pahoilta suonikohjuilta.

Ja tekstit. En tiedä yhtäkään jolla tekstissä ei olisi joku kirjoitusvirhe.

Vierailija
77/158 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin kammoksun tatuoituja naisia. Vertaan tatuoinnin ottamista itsensä viiltelyyn eli ihmisellä on paha olla ja ongelmainen kun on mennyt tatskoja ottamaan

Vierailija
78/158 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

rokkimimmi kirjoitti:

Mulla lukee alaselässä "where ever there is the path, there must be love and bliss". On mulla myös pääkallo vasemmassa rinnassa sekä pohkeessa perhonen. Ihan sama, en oo ottanu näitä muiden takia vaan siksi, koska ite tykkään.

Maailman puhutuin kieli on tunnetusti bääd inglis. Eipä siinä mitään jos ite tykkäät.

Vierailija
79/158 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaahan toi tatuointimuoti olla jo takanapäin ja tatuointien piisto on isompi bisnes kuin tatuointi.

Kauan kesti ihmisillä tajuta, että ei ne tatuoinnti sittenkään olleet kovin yksilöllinen juttu :O vaan paljon itsenäisempi ratkaisu on olla menemättä moiseen muotihömpötykseen mukaan.

Vierailija
80/158 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lukee kyljessä navan vasemmalla puolella aika isoin kirjaimin (kauno): "Live, Laugh, Love" Oon saanut paljon positiivista palautetta kys. tatskasta. Miehet ja naiset tykkää. Seuraavaksi oon aatellut kiinalaisia merkkejä reisiin. Vasempaan käteen tulee tribaali hihatatska.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan