Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oudoin turn-offisi?

Vierailija
12.01.2018 |

Minulla se on jos minua kutsutaan sanalla "beibi"/"baby", oli sitten puhujan kieli suomi tai englanti.
Muita?

Kommentit (438)

Vierailija
61/438 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä lyhyet hiukset. HYI VITTU.

Naisellako ne sitten eivät ole "hyi vittu"? 

Vierailija
62/438 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla se on jos minua kutsutaan sanalla "beibi"/"baby", oli sitten puhujan kieli suomi tai englanti.

Muita?

Apua, tuli tästä heti mielikuvana sellainen amis autossaan jossa karvanopat ja kaikki, vetää ikkunan auki ja sanoo "Hei beibi lähets ajelulle? ;D" Hyi! :D 

Olen kertonut tämän jossain deittiketjussa ennenkin, mutta kerrotaan nyt täälläkin. Eli harrastin erään miehen kanssa seksiä. Yhdessä vaiheessa hän huudahtaa, että "hei baby hyppäähän ratsaille" ja menee makaamaan selälleen ällöttävä virne naamalla. En muuten hypännyt. :D

Tästä näkee kuinka pikkumaisia naiset ovat. Pieni väärä sanavalinta ja koko homma on pilalla. Mahdotonta kuvitella mitään mitä nainen voisi sanoa, joka samalla tavoin närkästyttäisi miehen ellei kyseessä ole loukkaus. 

"hei sonni, jiihaa!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/438 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muita?

Apua, tuli tästä heti mielikuvana sellainen amis autossaan jossa karvanopat ja kaikki, vetää ikkunan auki ja sanoo "Hei beibi lähets ajelulle? ;D" Hyi! :D 

Olen kertonut tämän jossain deittiketjussa ennenkin, mutta kerrotaan nyt täälläkin. Eli harrastin erään miehen kanssa seksiä. Yhdessä vaiheessa hän huudahtaa, että "hei baby hyppäähän ratsaille" ja menee makaamaan selälleen ällöttävä virne naamalla. En muuten hypännyt. :D

Tästä näkee kuinka pikkumaisia naiset ovat. Pieni väärä sanavalinta ja koko homma on pilalla. Mahdotonta kuvitella mitään mitä nainen voisi sanoa, joka samalla tavoin närkästyttäisi miehen ellei kyseessä ole loukkaus. 

Mennään naimisiin ja haluan seurustella voisi olla semmoset mitkä saattaisi olla osalle miehistä turnoff. tai kun hoito kesken aktin ilmoittaa että "voitais kulta sisustaa tää sun kämppä uusiksi huomenna, tänne sopis sellaset fuksian väriset verhot niin hyvin".  

Vierailija
64/438 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyviä kommentteja.

t. pitkätukkainen kitaristi

Ohi aiheen, mutta saako kysyä mitä kitaraa soitat, oletko merkkiuskollinen? :D 

Vierailija
65/438 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, ettei nainen ole pessyt hampaitaan ennen oraaliseksin tarjoamista minulle.

Vierailija
66/438 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muita?

Mennään naimisiin ja haluan seurustella voisi olla semmoset mitkä saattaisi olla osalle miehistä turnoff. tai kun hoito kesken aktin ilmoittaa että "voitais kulta sisustaa tää sun kämppä uusiksi huomenna, tänne sopis sellaset fuksian väriset verhot niin hyvin".  

Ei nuo ole vertailukelpoisia. Ensimmäinen lauseen häiritsevyys johtuu siitä, että suhde etenee liian nopeasti. Ei ne ole pelkkiä sanoja, vaan pitävät sisällä asioita, joita pitää todella pohtia ja jotka ovat mahdollisesti este koko tapailun jatkumiselle. Jälkimmäinen taas olisi loukkaavaa jos toinen ei seksin aikana keskity lainkaan seksiin. 

Vierailija
67/438 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa ihmisiä, jotka tulevat tälläiseen keskusteluun lainaamaan kommentteja ja kommentoivat niitä "ai mä taas tykkään/en tykkää siitä". Menkää hiiteen!

Vierailija
68/438 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleat farkut miehellä. Joko valkoiset tai tosi vaaleansiniset... hrrh, en tiedä miksi

Vierailija
69/438 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että mies ei ole kiinnostunut disney-elokuvista.

Vierailija
70/438 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian siisti olemus ja hiukset! Tykkään enemmän rispaantuneista miehistä joilla ei kaikki ole viimeisen päälle hienoa. Ehdoton turn-off naisellinen olemus, miehinen sen olla pitää

Vierailija
71/438 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tahtoo olla turn-off mun oma raskausmaha ja sisällä möyrivä vauva. :/

Ajoittain pystyy asennoitumaan niin että on muhkea, muodokas ja seksikäs, mutta sitten taas kun tuntuu pienikin liike... äh.

Periaatteessa ei outoa ollenkaan mutta siinä mielessä kyllä kun yleensä puhutaan odottavista naisista alati himokkaina ja seksiä janoavina.

Ohis mutta mitä?? Missä tuollaista "yleensä" puhutaan? Onko tämä joku fetissi? Itse olen käynyt läpi 2 raskautta, ja kyllä siinä on niin helvetisti kaikenlaista vaihtuvaa vaivaa ja kremppaa, ettei himokkuus ja seksi ole se päällimmäinen asia mielessä. Tai varmaan joillakin voi olla, mutta en kyllä usko että enemmistö naisista olisi nimenomaan raskausaikana hirveitä panokoneita. 

Vierailija
72/438 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muita?

Sisälukutaitosi ei taida olla kovin korkealla tasolla. Tässähän ei väitetty, että kaikki naiset kokisivat keskustelussa esiin tuodut asiat vastenmielisinä, vaan jotkut. Naiset ovat yksilöitä joilla on yksilölliset mieltymykset, ihan siinä missä miehilläkin on omansa. Eli ei kannata mennä tuohon "naiset on pikkumaisia" -linjalle, kun esitetyt turn offit eivät ole mikään kollektiivinen koko naiskunnan mielipide.

Vierailija
73/438 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imelät lempinimet. En nyt meinaa mitään "kulta" tai "rakas", vaan esim. "perhonen".

Vierailija
74/438 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia täällä nyt jäädään jankkaamaan noista parista kommentista, pyöräilijöistä ja syljen käyttämisestä liukkarina, ihan kuin ne olisi vääriä mielipiteitä? Eikö tänne pitänyt laittaa outoja turn-offeja? Silloinhan se juuri saa olla semmoinen mitä monikaan ei pidä turn-offina, ei tarvitse suuttua ja ruveta heti puolustelemaan että "kun ne lasit on tarpeelliset!!". Tiedetään! 

En siis kirjoittanut kumpaakaan noista alkuperäisistä kommenteista...

Minulle turn-off on semmoisen "pikkuhousumaiset" bokserit joissa ei siis ole yhtään lahjetta... 

Pikkuhousumaiset bokserit? Tarkotatko siis niitä "speedo"-mallisia pikkukalsareista, joita vielä 90-luvullakin yleisesti melkein kaikki suomalaiset miehet käytti? :D

Vierailija
75/438 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turn-off on jos naisella on sellainen kapea pojan perse. Ei vaan toimi vaikka olisi miten kauniit kasvot tai muuten muodot kohdallaan.

Vierailija
76/438 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jättänyt sheivaamatta ja mieheni näki ekaa kertaa sängen ja kysyi siis onks sulla mustat pimpinkarvat? Ja puhutaan siis +40v miehestä... ei haluttanu enää... toinen on facebookin selaaminen sängyssä tai viestin lukeminen/kännykkään vastaaminen ruvetessa hommiin. Eksän kanssa ei joskus oltu töitten takia päästy hommiin pariin viikkoon töiden ym takia, mutta viestiä ja kuvia oltiin lähetetty koko viikko. Kun se yhteinen aika vihdoin koitti ja revin sen housut alas, aloin suuhommiin niin olikin herralla vessapaperin pala peppu karvoissa.. En tiedä minne se kaikki märkyys jota oli toista viikkoa kertynyt niin vaan katosi... ps. Ei ole edellä mainitun jutun takia ex, oli siinä vähä muutakin 😁

Vierailija
77/438 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Perhonen" :´D

Vierailija
78/438 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tahtoo olla turn-off mun oma raskausmaha ja sisällä möyrivä vauva. :/

Ajoittain pystyy asennoitumaan niin että on muhkea, muodokas ja seksikäs, mutta sitten taas kun tuntuu pienikin liike... äh.

Periaatteessa ei outoa ollenkaan mutta siinä mielessä kyllä kun yleensä puhutaan odottavista naisista alati himokkaina ja seksiä janoavina.

Ohis mutta mitä?? Missä tuollaista "yleensä" puhutaan? Onko tämä joku fetissi? Itse olen käynyt läpi 2 raskautta, ja kyllä siinä on niin helvetisti kaikenlaista vaihtuvaa vaivaa ja kremppaa, ettei himokkuus ja seksi ole se päällimmäinen asia mielessä. Tai varmaan joillakin voi olla, mutta en kyllä usko että enemmistö naisista olisi nimenomaan raskausaikana hirveitä panokoneita. 

Vaikea sanoa että mistä tarkalleen olen tuollaisen käsityksen saanut, mutta kyllä mun mielestä mediassa (tv:ssä, elokuvissa) enemmän puhutaan tosta raskaana olevan naisen halukkuudesta, kuin päin vastoin 9kk selibaatista. Tuli mulle itselleni yllätyksenä että ei välttämättä haluta, vaikka ei varsinaisia vaivoja ollutkaan.

Vierailija
79/438 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla turn-offina on mm. huono musiikki- ja elokuvamaku (jos mies fanittaa ainoastaan esim. edm:ää, suomiräppiä ja aivottomia kreisikomedioita), liian pitkät kynnet, valkoiset "gigolohousut", liiallinen jääkiekko- ja formula-fanitus (jalkapallo käy, koska siitä pidän itsekin. Ja kaikki muutkin lajit ok), huono hammashygienia, maidon kutsuminen "mammaksi", tyttöystävän kutsuminen "emännäksi", Kiitos-paidat ja leijonakorut, toistuvat yhdyssanavirheet viesteissä, liian suuret lihakset, jatkuva selfieiden ottaminen, sellaiset latinohenkiset viivaksi trimmatut viikset, parransänget ja pulisongit, lakerikengät arkikäytössä, energiajuomien kittaaminen, rumat tatuoinnit, sanojen "häppää", "fäijönii", "buli" jne käyttäminen. Jep, olen pikkumainen :)

Vierailija
80/438 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänekäs röyhtäisy tai pieraisu ilman anteeksipyyntöä silloin kun ollaan muiden ihmisten seurassa.